Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupila jsem autosedačku a zpětné zrcátko do auta, ale bohužel ne přes Heureku tak nemůžu napsat recenzi k obchodu. Tak alespoň pár slov napíšu sem. S obchodem jsem maximálně spokojená, funguje tu skvělá komunikace. Nabízí záruku nízké ceny, v případě že objevíte na internetu lepší cenu u konkurence, jsou schopní cenu vyrovnat a mě přesně takhle vyšli vstříc u zrcátka. Kvůli autosedačce mě obeznámili, že se bohužel poslední kus prodal zákazníkovi přede mnou ale jsou schopní mi nabídnout o dva roky mladší model stejné značky za původní cenu. Což je super přístup a velmi eshop chválím. Děkuji!

    P.H.

  • Tak tento e-shop už nikdy. Objednávali jsme zde kočárek značky X-lander. Ten měl po 2 měsících užívání protrhané pláště. Upozorňuji, že kočárek nebyl nikdy zabržděn v kopci. Reklamace není bohužel uznána, protože se na kola nevztahuje záruka. Neskutečné.

  • Musím říci, že je mi líto že jsem nezaškrtl volbu pro odeslání dotazníku. Objedával jsem dětskou autosedačku a tak špatně zabalenou zásilku jsem dlouho neviděl. Expedice využila krabici pro 2 sedačky, ale jaksi se už vykašlala použít jakoukoliv výplň pro fixaci zboží uvnitř balíku. Rozhodně u takového obchodu nakupuji naposledy.

  • **NEPROFESIONÁLNÍ** jednání, CHYBNÉ ÚDAJE NA E-SHOPU
    VLASTNÍ CHYBU SE SNAŽÍ SVALIT NA VAŠÍ NEPOZORNOST
    Objednal jsem si polstrování na pás Emitex a Emitex 3D. Vše šlo vložit do košíku a zaplatit kartou. Druhý den mi volali že ani jeden produkt nemají a zkusili mi nabídnout obdobný produkt, který byl dražší a moc se mi barevně nelíbil. Rozhodně jsem nechtěl dva, tak jsem souhlasil se zasláním jednoho kusu. Vyvstal problém, že platba za zboží, kterým e-shop nedisponuje, již proběhla a nový nákup by byl o 17kč levnější. Pro pracovnici byl problém 17 Kč vrátit, vymýšlela krkolomná řešení, že pošlou zboží za 17kč k tomu, pak ale zjistila, že takové nemají, upozornila mě, že by vypisovat několik formulářů k vrácení či ci. Nabídl jsem že mě 17kč nepálí ať to pošlou ale to taky z nějakého důvodu nešlo. Byl jsem v práci (pracuji jako lékař) a rozhodně jsem neměl čas se vybavovat jak daný problém vyřešit. Upozornil jsem je, že mě to upřímně řečeno nezajímá, jelikož je chyba na jejich straně. Odpovědí mi bylo že u výrobků byl nápis 2017 a 2015 v popisku. Jestli něco nesnáším (a je to doména ČESKÝCH hlopých a neprofesionálních obchodníků) tak to, když je chyba na straně obchodníka ALE JEŠTĚ SE VÁM SNAŽÍ DOKÁZAT NESMYLSNĚ, ŽE JE TO VAŠE CHYBA. Pokud zboží jde objednat a dokonce zaplatit, já opravdu NEJSEM jako zákazník POVINEN domýšlet, že pokud je předchozí rok v popisku, znamená to, že zboží není. Nakonec jsem jim řekl, že od nich tedy žádné zboží nechci a zakázku jsem stornoval.

  • Bohužel nám také zamítli reklamaci, takže obchod hodnotím velmi špatně. Zboží bylo v záruční době a uvolnila se kolečka v ložiskách. Namísto výměny byly kolečka promazána a vrácena zpět, s tím, žýe si za to zákazník může sám. Po 14 dnech je vůle v ložiskách opět stejná a samozřejmě se to zhoršuje. Takže takto si záruku nepředstavuji. Již v obchodě nikdy nic nekoupím.

  • Jsem absolutně nespokojená s obchodem, udělala jsem objednávku za 3.600,- Kč, kterou jse ten den uhradila přes účet, jelikož u všeho zboží bylo napsáno skladem!!! Další den mi volala paní, která mi sdělila, že hnědou zavinovačku nemají (objednávala jsem dvě, bílo hnědou- 699,- a hnědou 999,-+další zboží), samozdřejmě jsem to pochopila a domluvila se s paní, že ji objednám jinde, s tím, ať mi pošlou zbytek bez poštovného, když je to jejich chyba (poštovné zdarma mají až nad 3500,-) paní, že se musí domluvit s majitelkou, další den mi volala, že teda by mohla sehnat bílo modrou, v tom jsem teprv pochopila, ze zmateného projevu, že myslí tu druhou než já. Samozdřejmě jsme si to ujasnili a poprosila jsem ji, ať sežene tu bílomodrou 699,- a tu hnědou za 999,- vystornuje, že jsem si ji objednala na Ondalek.cz(druhý den doručeno a bez poštovného+super komunikace s obchodem.) to opět paní, že to musí probrat s majitelkou. Dva dny se nic nedělo a pak mi paní volala nejspíš s majitelkou, že teda tu bílo-hnědou zavinovačku( 699,-) stornuje a pošle zbytek!!!!????? Cožeeee??? Opět mluví o něčem jiném než jsme byly domluvené. Opět jsem ji ujasnila, jak jsme se domluvily a to teprve začla řešit s majitelkou, která arogantně odmítla poslat objednávku bez poštovného, že si ho mám zaplatit sama!!! Já???? Byla to jejich chyba a uvádějí mylné informace odostupnosti zboží na internetu. Už jsem nebyla schopná s ní dál nic řešit, když můj zbytek objednávky za 2600,- jim není dost dobrý, tak prosím. A jako třešníčka na dortu, na své peníze, chybou jejich mylných informací na internetu budu čekat 14 dní!!! Již nikdy nebudu zde objednávat a nedoporučuji nikomu dalšímu!!!

  • S obchodem nemám dobré zkušenosti při reklamaci kočárku. Měla jsem rozbité kolečko na kočárku, v záruční době. Nejdřív se to snažila paní prodavačka opravit v obchodě, potom mi slíbila, že to pošlou do servisu. Do servisu to nikdy neposlaly a vše řešily po telefonu. Reklamaci mi zamítli a naúčtovaly mi 4x větší cenu za opravu, než jsem platila v tom stejném servisu. Personál neochotný, arogantní. Už si tam nic nekoupím. Byla jsem šokovaná jejich postupem reklamačního řízení.

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN (PŘIBLBLEJ MORAVSKÝ BAŤA S TÍM TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO).
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.
    ČEŠTÍ ZÁKAZNÍCI JSOU ŠVÁBY, KTERÉ UŽ DÁVNO ASIJSKÉ KOMUNITY PŘEŘADILI NA DRUHOU, TŘETÍ KOLEJ.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME, KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • Děkujeme Všem našim zákazníků za jejich čas, který jsou ochotni věnovat recenzím našeho obchodu.
    Většinou jsou velmi pozitivní, což nás moc těší, ale dnes se po dlouhé době vyskytly i dvě negativní. Přesto moc děkujeme i za ně.
    Jsou pro nás podnětem jak zlepšit naše služby, přepravu, komunikaci se zákazníky a shrnuto zamyslet se nad tím zda děláme vždy vše a všichni z personálu stoprocentně.
    Díky a slibujeme, že se budeme snažit naše služby neustále zkvalitňovat.
    Team Dětské-kočárky

  • Děkujeme všem našim zákazníkům za projevenou důvěru a budeme se i nadále snažit poskytovat ty nejlepší služby. Zejména se zaměříme na zkvalitnění dopravy.

    Krásné léto a jen samé pohodové dny !