• k zboží předán špatný návod k použití
    technická pomoc 0

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, velice se omlouváme. Dnes nám výrobce potvrdil, že návod je opravdu špatný - v návodu jsou popsany funkce, které výrobek nemá a nikdy neměl, jedná se o návod k jinému typu. Bylo chybou, že jsme jej nezkontrolovali. Jak jsme již nabídli, zboží vezmeme zpět a vratíme peníze. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    Za DD Technik s.r.o. Jana Krnínská.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Ceny jsou příliš vysoké - neodpovídají skutečnosti.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, ano souhlasím, že ceny náhradních dílů obecně by mohly být nižší, bohužel musíme vycházet z cen, které stanovuje výrobce v tomto případě výrobce automatických pohonů Proteco. Spoustu prodejců náhradní díly raději ani nenabízí, protože se jim to nevyplatí. Myslím, že pohony, které mají životnost v průměru 25 let a na které lze sehnat veškeré nahradní díly, kdy jsme schopni zaservisovat i 30 let staré pohony jsou na trhu spíše vyjímkou.
    Zákazník vždy vidí a ví, co objednává a kolik to stojí. Omlouvám se tedy za nepochopení, ale uniká mi smysl Vaší recenze. Pokud nejste spokojen a chcete zboží vrátit, budeme se Vám snažit maximalně vyhovět.
    K poznámce o velikosti balení, také nevím, co odpovědět, snad jen, že na prvním místě je minimalizovat riziko poškození, velikost balíčku neřešíme, protože rozměr a váha nemají vliv na cenu, kterou zakazník platí (do cca 30kg je paušal). Hezký zbytek dne T. Doucha.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doručení jen přes PPL nebo Českou poštu-špatné

    Zboží i komunikace a rychlo byla v pořádku.
    Ale nevyhovuje mi doručení přes Českou poštu - což jsou diletanti, a zásilky nedoručují, jen hodí informaci o nezastižení do schránky, někdy i do vedlejšího domu a potom musím do fronty na poštu. Mám s ČP dlouholetou špatnou zkušenost a vždy mě rozšílí.

    Doprava PPL je sice v pořádku,ale musím čekat doma na převzetí. Což je problém.

    Doporučuji zasílat přes zásilkovnu, kde si to nechám uložit v boxu nebo v zásilkovně, kterých je plno v okolí i v dědinách na chatě a mohu si vyzvednout dle vlastní potřeby.

    Z tohoto důvodu nevolím obchody, kteří neumí poslat přes zásilkovnu nebo boxy.

    Nehledě , že cenqa za Zásilkovnu je do 65 Kč.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, pro účely osobního vyzvednutí mají PPL parcel shopy, podobné, jako jsou zasilkovny. V případě, že Vás řidič nezastihne, můžete si nechat zasilku uložit na parcel shopu v principu stejně jako u zasilkovny.
    Děkujeme za recenzi, pokusíme se inspirovat a rozšíříme nabídku možností doručení v příštím roce. Za DD Technik T. Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Už je to 14 dní a zboží nemám

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, přál jste si platit předem. To znamená , že zboží posíláme po zaplacení předfaktury, kterou jsme poslali na Váš email. Platba od Vás nepřišla, na Váš telefon se nelze dovolat, z naší strany žádné pochybení nevzniklo. Pokud o objednané zboží máte stále zájem kontaktujte nás v pracovních dnech na telefon, nebo email, rádi Vám vyhovíme, případně můžeme poslat na dobírku. Děkujeme T. Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    výrobek nefunguje, reklamováno

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, mrzí nás, že výrobek nefunguje. To se bohužel občas stává. Reklamaci vyřídíme obratem, jakmile od Vás vadné zboží obdržíme .
    Děkujeme a přejeme příjemný den.

  • ani tovar ani peniaze

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den pane Luptaku, ano balíček je připraven k odeslání. A pošleme jej, jakmile nám dorazí platba.
    Proforma faktura byla vystavena a zaslána 10.7. Do dnešního dne jsme tuto částku nedostali.
    V emailu bylo velmi důležité a jasné upozornění na dodržení variabilního symbolu a ostatních údajů nutných při převodu ze zahraničí (Slovensko), bylo zde také napsáno, že pokud údaje zadáte špatně, platbu neuvidíme .Tyto udaje jsou samozřejmě i na proformafaktuře, kterou jste dostal. Tedy učinili jsme dotaz na banku, at nam prověří, zda se tam Vaše platba nachazí a případně at nám ji připíšou. Je jisté, že jste neuvedl správně variabilní symbol.
    Tedy chyba je jednoznačně na Vaší straně a tuto recenzi pokladám za neférovou a stížnost za neopodstatněnou. S pozdravem Tomáš Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlá oprava a zaslaní zpět , dobrá komunikace,
    • přišel rozbitý produkt
    • reklamaci neuznali

    po rozbalení NEPOŠKOZENÉHO balíku jsem uvnitř našel ulomené držáky z jednoho pohonu. Okamžitě jsem volal zpět co s tím dělat? odpověd, neměl jste to rozbalovat. Samozřejmě to za reklamaci neuznali... Podotýkám, že jsem chtěl ušetřit a bral jsem to na firmu, A to se vyplatilo

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, zboží od nás odcházelo v pořádku a pečlivě zabalené, takto od nás chodí každý den několik sad. Zákazník se nám ozval s tím, že přebral balík, který nejevil znamky poškození a, že po otevření balíku zjistil, že jeden z motorů má utržené držáky. Když pominu, že tyto držáky lze ulomit spíše zapačením a manipulací, než nárazem, tak v každém případě, vždy doporučujeme alespoň otevřít balík při převzetí od přepravní služby a uvést případný zaznam o poškození do předávacího protokolu, zvlášt, když se jedná o zboží kolem 10.tis.

    Každý motor v krabici byl zabalen zvlášt v místě, kde je přívodní kabel kvůli polámání kabelu, ostatní části motorů včetně držáku byly vidět bez nutného rozbalení. Toto poškození muselo výt zřejmé okamžitě po otevření krabice, nejpozději po vyjmutí motoru z krabice. Pokud nám zákazník pošle foto poškozeného motoru několik hodin, (kde k převzetí a manipulaci ze zasilkou byla pověřena ještě další nám neznámá osoba) a ještě je dle fotografie naprosto zřejmé, že celý obsah krabice nejdříve vyndal vše rozbalil , stačil oddělit všechny části obalu, pak z pochopitelných důvodů a zkušeností, které máme nemůžeme reklamaci uznat.

    Protože jsme chtěli zakazníkovi vyhovět, obratem jsme mu motor po obdržení opravili a poslali zpět . Zákazník platil pouze cenu náhradního dílu, za to jsme od něj dostali toto hodnocení.
    Přesto je mi líto, že nebyl zákazník spokojen.
    Prosíme zakazníky, aby si balík zkontrolovali ihned po převzetí nejlépe při předání, i když jsem si vědom, že ne vždy je to jednoduché a v případě nesrovnalosti nás ihned kontaktovali.
    Děkujeme za celý kolektiv DD Technik s.r.o. a přeji pokud možno příjemný den. T.Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá nabídka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo rozbité v originálním obalu. Na dotaz, jak to budeme řešit ,my bylo odpovězeno, že je to můj problém. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu DD Technik

    Zboží bylo odesláno v originálním obalu, zkontrolované a bez jakéhokoliv poškození. Jednalo se o klíčový spínač, nevíme kdo a jak manipuloval se zbožím po převzetí, ale klíčový spínač byl poškozen při nesprávně provedeném pokusu o rozebraní (páčení předního víka), což z fotografií, které zákazník poslal je více než zřejmé. Od přepravní služby nemáme informaci, že by byl balík při předání zákazníkovi poškozen, ale i kdyby defekt (utržený plast uvnitř) nemohl být způsoben při přepravě. Z pochopitelných důvodu (mechanické poškození) nemůžeme reklamaci uznat. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží označené skladem není skladem a nelze dodat
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nebyl skladem
    • Nebyl skladem

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, ano bohužel ovladač Came TOP 432 není skladem. Tato informace je na webu a byl jste na ni upozorněn znovu ve formuláři objednávky před odesláním.
    Mrzí nás, že jsme neuměli pomoct.
    Za DD Technik s.r.o. Tomáš Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo mne nekontaktoval po třech dnech jsem telefonicky zjišťoval stav objednávky a bylo mi sděleno že již zámek není na skladě.Kdybych se neozval tak asi budu čekat .....

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, objednávku jsme dostali 15.2 ve 13hod. Dle záznamu ve služebním telefonu, Vám kolega Petr Tácha volal hned druhý den ve 13hod. Tento zámek jsme měli jako poslední ks skladem a byla na něj složena rezervační záloha, bohužel náš systém zatím neumožnuje započítávat rezervace do stavu skladových položek.
    Velice se omlouváme za naši chybu.
    Za DD Technik s.r.o. Tomáš Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den objednané zboží (akumulátor) není skladem. Informace o nedostupnosti je a byla v době objednávky na webu. Naskladnění ze zahraničí čekáme každým dnem. O termínu poslání balíku Vás budeme informovat. Omlouváme se za komplikace.
    Za DD Technik s.r.o. T. Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží označené skladem, které nemůže dodat.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, ano, pravda velmi se omlouváme. Vysvětlení, meteostanice jste objednal v neděli večer, vyřízení objednávek řešíme v pořadí tak jak přijdou. Stejný nápad měli zákazníci před Vámi. Náš systém záměrně neumožnuje odečítat stav skladových položek na základě objednávek, ale pouze vystavených daňových dokladů.
    Ještě jednou se velmi omlouváme. T.Doucha

  • zboží dorazilo,ale je nefunkční,vzhledem k tomu, že toto zboží nebylo drahé,nemá smysl toto zboží reklamovat a je to i díky smluvnímu a reklamačnímu řádu tohoto obchodu.NEDOPORUČUJI ZDE NĚCO KUPOVAT.:-(

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, nesouhlasím. Reklamovat u nás má smysl vždy. Je zřejmé, že jste reklamační podmínky nečetl. Náš reklamační řád je naprosto běžný a řídí se ve vztahu ke spotřebiteli občanským zákoníkem. Pokud potřebujete reklamovat nefunkční zboží, stačí jej zaslat na naši adresu a my jej opravíme, nebo vyměníme za nové + proplatíme nejnutnější náklady za dopravu zboží směrem k nám. Jednoduše řečeno, stačí poslat balíček např.poštou a do mailu poslat podací lístek. Následně vystavujeme dobropis na tuto částku. Chápu, že nikomu se nechce číst obchodní nebo reklamační podmínky, ale veškeré informace byste dostal i po telefonu.

    Tomáš Doucha, vedoucí prodejního oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vypalovačka po prvním použití,již nefunkční. A to že výměnný hrot nelze bez násilí demontovat,když se to podaří má již poškozený závit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dostal jsem něco jiného než jsem objednal,
    • navíc i v jedné objednávce nebyly položky stejné

    první zkušenost a hned negativní.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den pane Pojere, s Vaší objednávkou jsme neshledali žádnou nesrovnalost. Objednal jste kovovou kladku wv 820 o průměru 80mm v počtu 8ks. A toto zboží jsme Vám také poslali. Osobně jsem pro jistotu volal abych zjistil, proč jste nespokojen a bylo mi řečeno, že 6 ks kladek mělo střed 10 místo 14. To je velmi zvláštní, protože u zbylých kusů u nás tento rozdíl není a nikdy jsme takový problém neřešili. Neumím si to tedy vysvětlit a skoro bych řekl, že to nejsou kladky od nás. Nabídl jsem, abyste nám zboží poslal zpět (přepravné na naše náklady). Odmítl jste s tím, že už jste to vyřešil sám.
    Pěkný den. T. Doucha, vedoucí prodejního oddělení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široký sortiment zboží
    • Mizerná komunikace obchodu se zákazníkem, kdy měli zavřeno a údajně to mělo být kdesi na jejich stránkách, ale u otevíracích hodin u kontaktů žádná poznámka.

    Nenakupovat.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den, kolega z prodejny v Praze Vám posílal 21.12. sms s informací o možném vyzvednutí Vaší objednávky, bohužel do této sms nenapsal, že má v pátek 23.12. dovolenou. Tato informace byla pouze na eshopu.a na dveřích prodejny v Praze. Naše chyba, omlouváme se za nedostatečné info a způsobené potíže. V případě osobního odběru na pobočkách doporučuji vždy telefonicky ověřit připravenost objednávky a otevírací dobu. Děkujeme T. Doucha

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Naprosto nesmyslná cena dopravy.

    Reakce obchodu DD Technik

    Dobrý den pane Hudáku, je mi líto, že nejste s cenou přepravy spokojen.
    Pro vysvětlení i pro ostatní zákazníky uvedu následující:
    nadměrné zásilky (cokoliv nad 50kg váhy nebo nad 2m délky) běžné přepravní služby nevozí. Tedy musíme objednat jinou přepravní společnost, v našem případě Toptrans, který dle našich zkušeností vychází nejvýhodněji. Cena přepravy se počítá dle aktuálního ceníku, volně dostupný na stránkách. Cenu určují km a váha zásilky. Zákazník platí pouze to, co nám přeúčtovává Toptrans.
    Každámu zákazníkovi telefonicky sdělujeme přesnou výši ceny a necháváme si ji odsouhlasit. I v tomto případě to nebylo jinak, což jsem pro jistotu ověřoval přímo u Vás.
    Vaše přeprava stála 283,- bez DPH včetně dobírky. Zásilka se posílala přes celou rebubliku, myslím, že cena je tedy víc než výhodná. Proto mě Vaše negativní recenze velmi překvapila. V každém případě jsme otevřeni jakémukoliv návrhu na vlastní dopravu, nebo objednání vlastní přepravní služby.
    Jinak pro běžné zásilky platí přepravné 99,- to již vč. dobírky a DPH.

    Děkujeme za Váš nákup a přeji hezký den!
    Tomáš Doucha
    vedoucí prodejního oddělení