Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Petra: Dobrý den, domnívám se, že osoba, která za tento e-shop komunikuje, si myslí, že autorem obou recenzí jsem já - vzhledem k odpovědi, která se týká ciferníku na hodinách. Dokonce poslali email mému muži, kde mu tvrdí, že zde zveřejňuji lživé recenze (asi aby si mě doma srovnal?:)) - zřejmě se jedná o tyto dvě. Je mi velmi líto dotyčných dvou recenzentů, asi to nespravedlivě schytali za mě - i když paní uvádí jiný problém s jiným zbožím a jinou cenou. Každopádně já se jako ta známá potížistka:) za identitu nestydím a nemám potřebu produkovat falešné recenze pod falešnými identitami, proto mě moc mrzí, že e-shop nezveřejnil moje jméno, když si je tak jistý svou pravdou.

  • To nemůžete myslet vážně, že ty poslední dvě recenze jsou jedna a tatáž osoba, ne?

  • Úsměvné reakce na recenze. Těžko můžete říct zákazníkovi, že si nemá objednávat zboží, které není skladem a navíc se nevyrábí. Takové zboží nemáte mít vůbec v nabídce, to není chyba zákazníka. Vaše reakce vlastně nejsou úsměvné ale spíše děsivé.