Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod Dante.cz vřele doporučuji dobrá cena kvalitní výrobky včas dodání velká spokojenost.

  • Děkuji.Perfektní jednání.Záclona bezva založená a ušitá. Šlajsová.

  • Lenka Tondrova: Dobrý den paní Tondrová,
    je nám líto, že nejste spokojena. Prosím, obraťte se na naše reklamační oddělení na [email protected] nebo na telefon 777 111 818. Domluvíme na dalším postupu.
    Děkujeme Dante.cz

  • Včera jsem koupila dětské povlečení princezny, po vypráni na 30 stupňů a ždímaní na 600 otáček, barvy zůstaly, ale co mě mrzí, objevily se mi na povlečení dírky, nevím jestli tam byly i před vypráním nebo až po. každopádně mě tato zkušenost zklamala a pochybují že zde ještě někdy něco objednam

  • Slevové kódy pro Dante najdete na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/dantecz. Tak se tam před nákupem podívejte, abyste ušetřili.

  • Nemohu najít žádnou chybu v dodávkách objednaných tkanin i dětského povlečení jsem spokojená. Navíc jsem si u objednané metráže na závěs objednala zalemování a bylo skutečně precizně provedeno a dodací lhůtu to neprodloužilo. Kvalita zboží odpovídá nabídce. Pokud budu potřebovat jakýkoliv nabízený sortiment, ráda si u Dante objednám.

  • Dobrý den paní Matiová,
    velmi se omlouváme. Došlo u nás k technické závadě, kvůli které nebyl vyroben Vámi objednaný produkt a kolegyně to bohužel zjistily pozdě.
    Dlouhou lhůtu vyřízení Vaší objednávky i skutečnost, že jste nebyla včas o zdržení informována, vnímáme jako chybu a ještě jednou se za ni omlouváme.
    Dante.cz

  • Od odoslania objednavky preslo viac ako 10 dni a okrem potvrdenia som nedostaa ziadnu spätnu väzbu a ani odpoved na dotaz k objednavke.

    Matiová

  • Dobrý den,
    je nám líto, že máte takovou zkušenost. Bohužel pod Vašim jménem v systému skutečně žádnou objednávku neevidujeme. Můžeme Vás poprosit o přeposlání e-mailu s potvrzením Vaší objednávky, abychom mohli celou věc prošetřit? Prosím pošlete potvrzení na e-mail [email protected].
    Vedení společnosti DANTE.CZ, s. r. o.

  • Bohužel díky přístupu pracovnic obchodu mi nebyla dodána závěsovina, kterou jsem si objednala a moje objednávka byla potvrzena. Při dotazu po cca 14 dnech (dodací lhůta cca 10 dní, proto tak dlouho) mi bylo sděleno, že takovou objednávku neevidují a závěsovinu, kterou jsem chtěla už nemají. Tečka.
    Tento obchod me tedy totálně zklamal.
    Marcela Matasová.