Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dodáno, na rozdíl od informace na stránce e-shopu, v neoriginálním obalu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    na lyzich atomic vyrobni vada a vesele se pravaji aniz by nekdou udelal kontrolu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží čekám už 12-tý den a to i přes tel. info,že je zboží skladem a bude hned 2. den odesláno.ZATÍM TO NEJHORŠÍ s čím jsem se setkal.Tady jsem objednával určitě naposled !!!

    Na zboží čekám už 12-tý den a to i přes tel. info,že je zboží skladem a bude hned 2. den odesláno.ZATÍM TO NEJHORŠÍ s čím jsem se setkal.Tady jsem objednával určitě naposled !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepříjemný pan mi řekl ze jsem debil když jsem chtěl vrátit zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Co slibuji na internetu není ve skutečnosti pravda.

    Co slibuji na internetu není ve skutečnosti pravda. Vybral jsem si tohoto dodavatele proto, že mne na WWW oslovil slibem na dodání objednaného zboží do příštího dne. Tedy dnes objednáte, zítra dodáme. Jenže skutečnost byla taková, že dodal, ale smluvnímu přepravci, tedy PPL. No a protože ten samozřejmě přes víkend nedodává, tak jsem to dostal až za 3 dny. Podotýkám, že jsem svoji objednávku objednal tzv. zrychleně (podle jejich žargonu na WWW), což neznamenalo vůbec nic jiného než se zaregistrovat.
    Když jsem obchodníka na tento lapsus v dobré míře telefonicky at neslibuji co neplní upozornoval, tak jsem se místo omluvy dozvěděl celou řadu "objektivních" výmluv. Uffffffffff

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velikost obleceni naprosto neodpovidala skutecnosti. Jak delka tak sirka dresu spise pro batole, ne pro dite vysky 128 - 140. Zrejme problem uz na strane vyrobce

    Velikost obleceni naprosto neodpovidala skutecnosti. Jak delka tak sirka dresu spise pro batole, ne pro dite vysky 128 - 140. Zrejme problem uz na strane vyrobce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi jiné zboží, než bylo prezentováno na fotografii.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobře lepí
    • Ideální velikost
    • Nejsou čiré
    • Moc tlusté

    Ochranné nálepky mě velice zklamaly. Vůbec nejsou čité, ale takové nažloutlé. Jestli to je tím, že byly dlouho/špatně skladované nevím, ale asi by k tomu na kole pak taky stejně došlo časem.
    A hlavně jsou dost tlusté. Na ochranu pod bovdeny na krku rámu úplně zbytečně.

    Takže na kole to vypadá hrozně... Dal jsem je tam, ale koupím jiné a vyměním. Děs.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • cena
    • rychlost
    • sortiment
    • zaměstnanci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsem synovi k Vánocům helmu na lyže a z tohoto e-shopu mi nepřišlo vůbec nic, ani objednávku nepotvrdili ani nezrušili.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Manželka přišla pro mnou objednané a zaplacené zboží, chtěli po ní ještě jednou peníze...

  • Objednané zboží /v době objednání dostatečná zasoba v e-shopu/ nebylo potvrzeno k osobnímu vyzvednutí a obj. zrušena. Zboží bezproblému dodal jiný obchod následující den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod až po mé objednávce zjistil, že zboží nemá na skladě. Ačkoliv jej nabízí ve svém obchodě. Co je nepochopitelné, je že toto konkrétní zboží nabízí i nyní, více jak dva týdny po tom, kdy sám na chybu přišel. Tj. chybu neopravil.

    Reakce obchodu Dajsport.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s našimi službami. Bohužel nejspíše došlo k nedorozumění - u zboží nebyla dostupnost SKLADEM, ale DOTAZEM - a v takovém případě se dostupnost zboží zjišťuje u dodavatele až po dotazu/objednávce zákazníka.

    Pokud již zboží není a nebude dostupné a kolegové ho nevyřadili z naší nabídky, rádi bychom Vás poprosili, abyste napsal na náš email (stačí odpověď na mail, který jsme Vám poslali jako potvrzení přijetí Vaší objednávky), a my samozřejmě naší chybu okamžitě opravíme.

    S přáním pěkného dne

    Zbyněk z týmu DAJSPORT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neserioznost informaci na e-shopu
    • objednavku stornovali vez vysvetleni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mrzí mě, že musím dát špatnou recenzi, ale v obchodě už znovu nenakoupím.
    E-shop je mírně nepřehledný a určitě je prostor pro zlepšení, ale cenu měli nejlepší, pobočka poblíž metra je výhodou, zboží bylo naskladněno rychle, obchod informoval podrobně o průběhu, poskytl dostatek informací k vyzvednutí a možnost zaplatit kartou při vyzvednutí byla milým bonusem. Do okamžiku, než jsem šla zboží vyzvednout, jsem byla s nákupem maximálně spokojená.
    Vyzvednutí ovšem neproběhlo nejlépe, personál obchodu byl vrcholně neochotný, okázale dával najevo, jak ho můj nákup obtěžuje a chvílemi se pohyboval na hranici hrubosti.
    Netuším, jestli je to způsobené jejich nízkým finančním ohodnocením nebo prostě pracovníci neměli nejlepší den, pro mě je to ale jednoznačný důvod se obchodu příště vyhnout.

    Reakce obchodu Dajsport.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měla takovou zkušenost. Jen bychom rádi upřesnili informace o místě vyzvednutí. Cyklistická prodejna Bike-Eshop ve Zdibské v Kobylisích, kde jste si objednávku vyzvedla, nepatří k naší firmě DAJSPORT.CZ, ale je to samostatný subjekt, který je pro náš obchod pouze výdejním místem a nikoli naší pobočkou.
    Vaši stížnost předáváme k řešení provozovateli prodejny Bike-Eshopu. A i když to není naše vina, nabízíme Vám malou kompenzaci pro Váš případný příští nákup v našem obchodě. Stačí nás jen s číslem Vaší objednávky kontaktovat na našem mailu [email protected].
    Váš DAJSPORT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přijatelné ceny
    • Na zboží jsem čekal týden od objednání, přestože na webu bylo psáno, že je zboží skladem. Zboží bylo nepečlivě zabaleno, po převzetí v prodejně v Praze Kobylisích mělo zboží poškozený obal.
    • Nabízí zboží,které výrobce přestal vyrábět.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zajimavy sortiment
    • Nemam informace o zasilce

    Jsem rozpacity

  • Zboží mělo být na skladě, ale odpověď byla, že ho vůbec nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem korektně objednal, přišlo mi číslo objednávky. Následne obchod nabídku zboží stahl ze svých stránek. O zrušené objednávce jsem ze strany obchodu nebyl žádným způsobem informován. Jediná informace, kterou jsem obdržel byl e-mail na ohodnocení provedeného nákupu :o).

    Reakce obchodu Dajsport.cz

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste nebyl s naší komunikací příliš spokojen, nicméně z naší strany jsme Vám 5.10. v 10:08 odeslali email s informací, že dodavatel nám po objednání rámu v jeho skladu oznámil, že rám již nemá a tudíž že Vám ho ani my bohužel nemůžeme poslat.
    A následně jsme Vám zaslali informaci o stornování Vaší objednávky, neboť zboží již není možné dodat.
    (tj. naše maily nejspíše najdete ve spamovém koši, neboť z našeho systému byly odeslány)
    S pozdravem
    DAJSPORT.CZ