Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišlo jiné zboží ,neodpovídá obrázku
    • Týden cekam a nakonec zboží neni
    • Když posílám zboží za 40000,-tak ho pošlu jako křehké a ne obyčejně.Už nikdy tenhle obchod.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop se vůbec neozval ohledně stavu objednávky ani ohledně připravení a možnosti vyzvednutí objednaného zboží. Předpokládám, že zboží už nedostanu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost webu i třídění sortimentu

    Absolutní odsunutí konečného zákazníka, prvně zboží, Hamry, hamty, zažil jsem to jako invalida, trapné nedorozumění, omluva byla, až, když viděli objednávku přes 1100Kc,ale to už pozdě slušnost u prodejce honit, že... A CID si toho moc nevemou, proto říkám, jak se chová ke mě jako k invalidovi, tak se s úroky chovám já... Cyklosvec má dobře nabídky, jen ten lidský faktor nedoporučuji. Manažer Karfik, manažer je snazivy, jen, až bude mít i sám zdravotni problemy, pochopí, o čem srdce je.... Rendy elektric, Cid, Lubos

    Reakce obchodu CYKLOŠVEC

    Došlo k naprostému vzájemnému nepochopení, z naší strany bylo v zápětí napraveno omluvou a následným vysvětlením. (z naší strany došlo k neadekvátní reakci na přímý telefonický dotaz zákazníka: "Jakou mi dáte slevu?"). Zákazníkovi (jakožto zástupci/mechanikovi u nás registrovaného obchodníka - což z telefonátu bohužel nebylo zřejmé) byly i zaslány správné přihlašovací údaje do B2B sekce našeho e-shopu, tak aby k podobnému nedorozumění příště nedocházelo. Po oboustranném vyjasnění a omluvě z naší strany, nevidím důvodu k dalším stížnostem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží bylo sice v objednavce na internetu ,ale po tydnu se mě ozvaly emailem že už není a ani mě nenabídl nic jiného vhodného

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zaplatila jsem předem a zboží nikde!

    Reakce obchodu CYKLOŠVEC

    Dobrý den,
    vaše platba nabyla spárována z důvodu chybného var.symbolu.
    Zboží vám bude odesláno v pondělí 11.9.2017

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Na Vašich www.stránkách uvádíte funkce,které s dodáním(sedlovky)
    nemají žádný návod použití(nastavení funkcí).
    Na Vašich www.stránkách,máte adresu na dotazy.Do dnešního 4.září
    nemám od Vás žádnou odpověď.(dotaz zaslán 29.8.2017
    dodací list 14/28-08-17 z 28.8.2017

    Reakce obchodu CYKLOŠVEC

    Dobrý den, omlouváme se, většina zaměstnanců byla v minulém týdnu na výstavě Eurobike v Německu, proto to prodlení odpovědí. Kolega Vám pošle na Váš e-mail požadované.

  • Po objednání nepřijde žádný potvrzovací mail ani SMS, ani nedostanete číslo objednávky, takže ani nevíte jestli byla objednávka úspěšně odeslána a nezbývá nic jiného než doufat.
    Když už vám objednávka přijde a chcete si ji vyzvednout ve výdejním místě (Bikestar), zjistíte, že mají týden dovolenou a napíšou to pouze na dveře obchodu, nikoliv na web.

    Reakce obchodu CYKLOŠVEC

    Po objednání přijde email všem, kteří zadali správný email s potvrzením objednávky. V době dovolené Bikestaru jsme objednané zboží zasílali i na další sběrné místo v Praze - Velox - sport.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na tlumič zakoupený v předchozím nákupu mi poslali vložky do ok tlumiče dle délky mezery v rámu. Tlumič nebylo možné nainstalovat,protože vložky do nového tlumiče bylo možné nasadit do jednoho ze dvou ok. Pro vložkun do druhého oka jsem si musel z Prahy do Písku dojet autem.Teprve potom jsem mohl tlumič namontovat.

    Nevím proč si mysleli,že mi bude stačit jen jedna vložka.

    Reakce obchodu CYKLOŠVEC

    Vložky jsou prodávány jednotlivě z toho důvodu, že na 90% tlumičů jsou v každém oku použité jiné, co se týče šíře a někdy i průměru šroubu. Některé systémy odpružení dokonce mají použité vložky pouze na jedné straně tlumiče a druhá strana má speciální úchyt bez vložek, takže objednávka jedné sady vložek k tlumiči není ničím neobvyklým. Druhé vložky v případě kontaktování či konzultace nebyl problém obratem doposlat bez poštovného do druhého dne k Vám do Prahy, aniž byste musel zbytečně cestovat do Písku.

  • Po 2 týdnech není schopen dodat zboží, jež je údajně skladem u dodavatele, na email vůbec nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    zde už nic nenakupuji na stránkách mají věci skladem a po objednání za dva dny napíší že zboží není skladem a po telefonátu (z mé strany )řeknou že zboží neprodávají zatím nejhorší obchod co jsem nakupoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když bylo uvedeno, že je zboží skladem, druhý den po objednání přišel e-mail, že to nemají. I po několika dnech od zrušení obchodu je na internetových stránkách uvedeno "skladem". To mi vadí, proto nedoporučuji...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    polovina objednávky co do počtu nedorazila.světlo, které sice bylo ve výprodeji bylo nefunkční - prasklá zárovka. Nejde o to, že bych ho mohl vrátit - procestoval bych víc, jde o to, že prodávají šmejdy. Můj osobní názor a moje jediná zkušenost s obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Asi zklamání...rukavice označené velikostí 3+ byly tak pro 15tileté a ještě mi poslali obě ruavice levé...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace s obchodem, ve kterém jsem zboží vyzvednul byla špatná.Měl jsem si zavolat, kdy bude zboží na prodejně.Volal jsem 1. den (to mi bylo řečeno, že mám zavolat další den), 2. den (opět mi bylo řečeno zavolejte si zítra), 3. den (opět mi bylo řečeno, že zboží není na obchodě).Požádal jsem prodejnu, aby mi tedy dali vědět, až zboží dorazí abych nemusel každý den volat a otravovat, ale to mi bylo řečeno, že na to nemají čas a prý si mám opět zavolat.Další den jsem si opět zavolal a zboží konečně dorazilo a já si jej mohl vyzvednout.

    S obchodem jsem celkem spokojený, ale dodací lhůta byla dlouhá.Z tohoto důvodu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Objednala jsem si kraťasy a bohužel zaslaly jinou barvu než byla zadána.

    Pokud vám nevadí že si objednáte určitou barvu a dorazí jiná tak nakupujte.