Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ...Martin Toráč jméno mé a jedná se o prodejnu v Ostravě, budu se opakovat, katastrofa...

  • Dobrý den, Cyklopoint se hodí akorát na předání zboží, servis katastrofa, kolo po servise je v horším stavu, než před servisem, mechanik při první servisní prohlídce "opravil" vidlici tak, že ji poškodil, při druhé záruční prohlídce předali kolo jako fušeři, se servisem kol to nemá nic společného...

  • Stash: Dobrý den
    S tak velkým časovým odstupem již nedokáži relevantně reagovat, každopádně mechanika máme již nového a najdete nás v nových prostorech na Jugoslávské 40.
    S pozdravem
    Libor Poslušný
    Cyklo Point tým

  • Radim S: Dobrý den Radime.
    Nebudu komentovat rozpory uvedené ve Vašem komentu. Mám k dispozici reklamační protokol - byl vystaven na jméno slečny Lenky, 25.01.2017 (datum zakoupení uvedené na dokumentu je 02.08.2016, stejně tak číslo paragonu souhlasí). Naše stanovisko o zamítnutí Vaší reklamce (respektive reklamaci slečny Lenky) nám bylo potvrzeno dovozcem značky FOX. Jednalo se o jednoznačné mechanické poškození / a poměrně ojedinělý případ takovéto reklamce.
    Reklamující by l v zákonné lhůtě informován o vyřízení reklamace ( e-mail slečně Lence).
    Je nám líto, že i přes to, že jste u nás zakoupil spoustu zboží, Vás jedna reklamace vyřízená ve Váš neprospěch odradila od toho, být i nadále naším zákazníkem.
    S pozdravem
    Libor Poslušný
    Cyklo Point

  • Zdravím, tento obchod po poslední zkušenosti nikomu NEDOPORUČUJI. Koupil jsem zde 2 kola, celkem dost oblečení, takže jsem tam chodil celkem pravidelně. Servis kol jsem po pár prohlídkách vzdal (odvezl jsem si kolo víc rozdrbané než jsem ho tam dovezl, hnedka se muselo všechno měnit, všechno špatné, zničené - udělal jsem si obrázek o servisu) a začal je dávat raději ke zkušenému servisákovi u nás (stačilo mu jedno dopoledne a kolo bylo seřízené jak hodinky). Teď k mé poslední zkušenosti s REKLAMACÍ. Letos v létě (v srpnu) jsem zakoupil přítelkyni tričko na kolo od značky FOX za 1100,-, bylo použité párkrát na dovolené a prané maximálně 2x. Při posledním praní v pračce Miele na šetrný režim, bez otáček, 30 stupňů, se speciálním přípravkem na funkční oblečení se nažehlený nápis FOX na zádech z jednoho písmene pravděpodobně odlepil a přilepil k sobě a zkrabatěl. Říkám si, asi špatně nažehlený, hodím to pak vyreklamovat. Vzpomněl jsem na to tričko až na konci ledna. Vypsal jsem na prodejně v Brně reklamaci a dal tričko na reklamaci. Prodavač slíbil, že se ozve, jakmile reklamace bude vyřízená. Uběhlo 35 dní a stále ŽÁDNÁ odpověď. Nejsem z Brna, tak jsem dal reklamační protokol kamarádovi, který jezdí okolo obchodu. Kamarád mi tričko dovezl s protokolem o zamítnutí reklamace s vysvětlením, že tričko bylo vystaveno v blízkosti tepelného zdroje a bla bla bla. Žehličku ani nevlastním, do sušičky dávám pouze ručníky a ložní prádlo. Na reklamačním protokolu je uvedené špatné datum nákupu 15.5.2015 (já zboží kupoval 2.8.2016) i úplně jiné číslo dokladu. Nevím co si mám o tom myslet, proč obchod neuvádí správné údaje. Každopádně jsem s tímto obchodem nadobro skončil a budu raději nakupovat u seriózních prodejců. Nechápu, proč si obchod dělá tímto jednáním akorát špatné jméno místo aby vyměnil tričko kus za kus. Zašlu všechny dokumenty i s fotodokumentací české obchodní inspekci a jsem zvědavý na jejich stanovisko.

  • Já taky obchod nedoporučuji.Koupil jsem kolo Merida v obchodě Avion shoping park Ostrava splnil všechny podmínky co se týče garance záruky posezoního povinného servisu najeto cca 350km bylo kolo dovezeno zpět domů kde půl roku stálo v bytě z důvodu zimy v očekávání že bude v pořádku (bylo po servisu v Cyklopoint Ostrava kde mi garantovali že vše proběhlo v pořádku a záruka tudíž nabyla platnosti přiložili mi papír s 20cm červeným nápisem OK) na jaře jsem na kole ujel cca 5 km po rovné cyklostezce(asfaltové) když se z kola začaly ozývat chrčivé zvuky a zadní kolo začlo dost házet a při následném brždění se kolo roztřepalo že mě div neshodilo.Následně jsem kolo odvezl zpět na reklamaci do Cyklopoint Ostrava kde mi paní sdělila že jsem si namazal kotouče olejem což by snad neudělal ani naprostý blbec natož člověk co opravuje auta(já) a že nevidí na kole nic špatně když jsem trval na svém že je na kole závada a že chci uplatnit reklamaci až po té mi kolo přijali na servis se slovy že musím týden počkat než přijede servisman. Po týdnu mi volali se slovy že je úplně rozhozené zadní kolo že nechápou jak se mi to povedlo a že je to má chyba (asi jsem se měl na kolo za 15 tisíc pouze dívat a vůbec na něm nejezdit) a že budu muset opravu zaplatit a že to nebude levné to už jsem zvýšil hlas jestli si ze mě dělají srandu že podle papíru z garanční prohlídky mi měli vrátit kolo v pořádku tak jak jsem jim ho dovezl a místo uplatnění reklamace i odepsali jeden ze 2 servisu které jsem měl mít zdarma místo aby uznali chybu servismana a kolo opravili pak bych neřekl ani slovo tudíž špatná zkušenost.

  • Nedoporučuji. Naprosto tragická zkušenost s prodejnou Cyklopoint Brno Avion. Při koupi byciklu samozřejmě naslibují kde-co, ale následně sliby neplní. Už při první garanční prohlídce mě mechanik drbal za všechno možné, že není namazaný řetěz (čili kola prodávají nenamazané), že řetěz nečistím každých 30 km (on to tak prý dělá) atd. atd. Nedostatečně fungující přední brzdu přesto nespravil (hydraulické kotouče). Na druhou prohlídku (dle slibů má být zdarma) jsem se informoval raději telefonicky – bylo mi řečeno, že vše OK, ať přijedu. Po příjezdu mi však sdělili, že tato se dělá pouze do února a jelikož je duben tak mám smůlu, zaplatím 690 Kč. Takže se mi tam všichni (včetně vedoucího) neskrývaně posmívali, já ztratil hodinu a půl a zbytečně projel v páteční zácpě 30 km.