Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klasickej eshop - všechno máme skladem, ale nic nedorazí.
    Udělal jsem objednávku - zboží skladem, čekal bych, že do třech dnů bude zboží u mě, ale ne, po 5ti dnech přišel mail, že to skladem vůbec neměli a že ani dodavatel zboží nemá skladem. Když se toto stane, tak to aspoň dám vědět hned ne ??? A ne po 5ti dnech.

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Dobrý den
    Proč proboha lžete, zboží bylo celou dobu a je u nás skladem, nebylo odesláno , protože nebylo zaplaceno, sám jste si zvolil platbu on line kartou a po 2 urgencích emailem a 1 urgenci formou sms nezaplatil, tak proboha nelžete , vše je podloženo emailovou a sms korespondencí !!! Pán objedná zboží, zvolí platbu on line předem a po týdnu když nezaplatí tak se diví , že jsme mu jeho objednávku stornovali. Co na to říct
    11.3.2024 12:25:
    Potvrzujeme, po přijetí platby to odešleme, dík Němčík
    ---------------------
    ---------------------

    7.3.2024 09:07:
    Potvrzujeme, po přijetí platby to odešleme, dík Němčík
    Němčík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo v e-shopu skladem, ale obchod objednávku zrušil, protože skladem nebylo
    • Vypadá to, že šlo jen o snahu získat kontaktní údaje

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Pokud by to kohokoliv zajímalo, tak máme veškeré podklady z přijaté objednávky , které dokazují lež tohoto "zákazníka". O vaše kontaktní údaje , opravdu nikdo nestojí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo skladem, ač na webu jde vložit do košíku. Není ani poznámka, že produkt není skladem...

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Nemáme problém uznat naši chybu, ale tento člověk zde veřejně lže , vše máme podloženo emailovou konverzací kde byl tento člověk o stavu své objednávky ihned spraven a se vším sám souhlasil. Každý kdo u nás běžně nakupuje vidí co je a co není skladem, to si může každý ověřit.

    Jaroslav Burget

    Fakturační adresa:
    Jesenická 5 / Fitham
    Praha 10
    10600
    Česká republika

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží skladem u dodavatele

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Dobrý den
    Myslím , že je naprosto normální , že ne všechno je skladem ihned na prodejně
    Němčík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná

    objednávka byla zrušena

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Zákazník objednal zboží u kterého nebylo uvedeno, že je skladem, a neměl ho ani dodavatel. Zákazník byl o tomto ihned zpraven.
    Němčík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měli napsáno skladem za super cenu a objednávka mi byla zrušena a nabídnuta jiná cena o 600kc hore, což v jiném e shopu to mají za lepší price.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé dodací jhůty, zboží ještě nemám
  • Nabízeli na webu zboží, které již neměli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v nabídce byl plášť na kolo, na základě objednávky mi obchod následující den sdělil, že plášť není v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po potvrzení objednávky, druhý den byla obchoden objednávka zrušena.

    Objednané zboží jsem nedostal.

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Dobrý den, objednávka nebyla nikdy potvrzena, zboží nebylo označeno ,že je skladem, přišlo vám jen potvrzení o přijetí objednávky, zboží nebylo dostupné a objednávka byla stornována
    Němčík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel musim durazne nedoporucit. Vyrizeni reklamace - chybne zaslaneho zbozi jez neodpovidalo popisu - zabralo vic jak 3 tydny, behem kterych s vami obchod vubec nekomunikuje. Obavam se, ze kdybych jim kazdy tyden nevolal, reklamace by nebyla vyrizena vubec. NEDOPORUCUJU

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Dobrý den
    Zákazník nám nic nereklamoval, pouze vracel v zákonné době zboží , které mu nevyhovovalo. To co nechtěl vrátil a my mu poslali peníze, vše máme podloženo emailovou komunikací.
    Němčík

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá doba dodání, 7 dní

    Zboží jsem objednal v pátek 24.6.2022. Cenu jsem zaplatil platební kartou okamžitě po objednání. Zboží přišlo na výdejní místo po 7 dnech, 1.7.2022.

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Dobrý den, omlouváme se, bohužel nám to dříve dodavatel nebyl schopen dodat, naši toleranci 4prac dnů jsme proto nebyli schopni dodržet. Dík za pochopení Němčík

  • objednal jsem si kolo SCUD kross .Odpověď -není ,a následně to bylo dopsáno do nabídky,že není možno objednat.
    Bylo mi doporučeno objednat :Jediné rámy CRoss co teď jsou dostupné tak jsou Maxbike C400 2022 modely černá a šedá barva
    Objednáno v černé barvě a odpověď zněla-není možno objednat,zvolte si kolo 29".O toto jsem neměl zájem.
    Kolo jsem si bez problému objednal jinde a během 5 dnů,jsem ho měl doma.
    Nabízí něco,co nemá a není schopen složit.
    Mrzí mě,že jsem s kolem u něj neuspěl,líbilo se mi
    Zákazník

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Dobrý den
    Bohužel situace se velmi rychle mění, jedná se o stavbu na zakázku, tudíž pokud není dostupný nějaký komponent tak není možné kolo vyrobit. O všem byl zákazník ihned informován. Nabídnutý jiný rám byl v momentě odeslání informace dostupný, zákazník odepsal za 2 dny, a už byl rám u dodavatele vyprodaný. Běžná situace dnešních doby, bohužel, nedokážeme , ale toto ovlivnit.
    Němčík

  • I presto, ze zbozi bylo mozne v eshopu objednat, nakonec nebylo skladem a ani u dodavatele. Tento postup v soucasne dobe jiz povazuji za klamave jednani, protoze spousta dalsich eshopu se s evidenci zbozi vyrovnala tak, aby byla fer k nakupujicimu.

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Zákazník objednal komponent, který nebyl v době objednání označen , že je dostupný, ani, že je skladem. Byl na dotaz u dodavatele.
    Němčík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí něco,co pak nemají.!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stale nabizeji kola ktere nemaji

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Kolo nebylo na našem e-shopu vedeno skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodané zboží neodpovídalo fotografii
    • komunikace s obchodem

    Objednané zboží neodpovídalo zboží na fotografii. Při informování o tomto problému se zástupce obchodu nepřetrhl s tím mi pomoci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi v nabidce nemely

    Reakce obchodu Cykloněmčík

    Objednáno zboží, které nebylo skladem, u položky je na eshopu vyznačen termín naskladnění. Byl sdělen emailem termín naskladnění. Němčík