• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Kromě automatizovaných mailů, žádná reakce e-shopu na dotaz.
    • Přilba vedena jako 2024 byla vyrobena v roce 2021.

    Dal jsem e-shopu čas na odpověď. V případě prvního dotazu přes týden, v případě druhého dotazu 4 dny. Bez reakce. Znovu bych zde nenakoupil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již před týdnem jsem objednal zboží a ze strany e-shopu do dnešní dne vůbec žádná reakce. Plánuji objednávku zrušit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • e-shop nebyl ani po dvou týdnech schopen zboží doručit z jedné svoji prodejny na druhou, a to ani po dvou osobních urgencích
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oblečení XXL nebo snad i vyšší je tak pro děti.
    Musel bych mít tak 10XL abych to jejich oblečení oblékl.

  • Dlouhe cekani na zbozi,ktere je skladem.Nejsem vubec spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • slušný výběr
    • šílená logistika, před týdnem objednány ponožky, okamžitě zaplaceny převodem, dodnes nepřišly...

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky, nicméně je třeba si uvědomit, že při platbě převodem čekáme než dorazí úhrada a pokud nám dodací dobu prodlouží víkend, může se objednávka takto protáhnout. Navíc je také třeba počítat s možnou prodlevou přepravce, kterou nejsme schopni nijak ovlivnit. Vaše objednávka je již dávno expedovaná a počítáme, že Vám musí být každým dnem doručena.
    S pozdravem Cyklo Vondráček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka týden ve stavu "zpracovává se", oba objednané produkty jsou skladem a jsou ihned k odeslání. Dle obchodních podmínek expedují do 1-3 dnů, stále nic, žádná změna objednávky, žádná komunikace - zboží bylo ihned zaplaceno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dodání obratem
    • Eshop je chaos velikostí a barev + možnost změny výběru barvy a velikosti přímo na kartě položky. Snadno lze udělat chybu. U potvrzení objednávky obchod neuvádí velikost kola, jen v závorce číslo položky a tak kontrola je hodně komplikovaná.

    Velký pozor na obchod a na to co objednáváte. U potvrzení objednávky obchod neuvádí velikost kola, jen v závorce číslo položky. Já si to nezkontroloval a tak mám místo velikosti XXL velikost M. Ta chyba je v eshopu velmi snadná. Každá položka je zde vícekrát podle velikosti a barvy, ale zároveň to vypadá tak že je možné si vybrat jinou barvu. Když to uděláte dostanete se na obchodem přednastavenou položku, která má sice správnou barvu, ale jinou, tu přednastavenou, velikost. Já si toho nevšiml, na obchod jsem se dostal z Heureky přímo na kolo vybrané velikosti a jen jsem překlikl barvu a objednal.

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den, pane Nový,
    náš e-shop stále zdokonalujeme, nicméně systém, který používáme svoji logiku má. Je nám líto, že Vám bylo doručeno jiné kolo než jste potřeboval, bohužel objednávka byla vyřízena dle Vašeho zadání.
    V sezóně, kdy jsme maximálně vytíženi není snadné být na 100% ihned všem k dispozici. Obratem se Vám ozveme a pokusíme se celou záležitost vyřešit ke spokojenosti obou stran.

    S pozdravem Jan Škarpa - Cyklo Vondráček.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Celkově moc spokojený nejsem. Komunikace nebyla ani standartní. Zboží jsem objednal v sobotu. Ve středu jsem volal, jestli je vše v pořádku a bylo mi oznámeno, že každá položka se musí dovést z jiné prodejny. To chápu, ale proč jsem o tom byl informován až po mé urgenci? Bylo mi slíbeno, že v pátek vše odešlou. V pátek odpoledne volám, abych se zeptal, zda již objednávka odešla, neboť nemám žádnou informaci a číslo není dostupné. Další týden v pondělí znovu volám a znovu to samé, že se musí vše svézt a odeslat. Balíček mi byl poslán tedy v úterý. Škoda, že jsem musel hodně volat a připomínat se. Chápu, že vždy mohou nastat komplikace, ale kdybych byl o problémech informován bylo by mé hodnocení kladné, neboť má očekávání by byla řízena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • klamání zákazníka

    Prodávají kolo "model 2022". Ale ve skutečnosti jde o model 2020/2021.
    Když jsem žádal vysvětlení, tak mi řekli, že i v roce 2022 bude kolo stále stejné, takže je i pro rok 2022 bezezměny. To ale není modelová řada 2022. Cítím se být oklamán.

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    skutečnost, která Vám byla sdělena, byla na základě podkladu dodavatele. Před úpravou modelových ročníků a zveřejněním na našem e-shopu, byl konkrétně na toto vznesen dotaz. Byli jsme ubezpečeni, že tyto kola zůstávají i na rok 2022 stejná. U spoustu výrobců je běžné, že se jeden konkrétní model beze změny prodává více jak jeden rok. Nová kola na novou sezónu od některých výrobců začínají chodit již ve 3/4 roku a již jsou označeny modelem roku následujícího. Neznamená to, že to musí být absolutní novinka (nové a jiné komponenty nebo rám), ale v některých případech prostě pouze to, že model na konci roku nebude výprodejový a pokračuje dále jako aktuální. Někteří výrobci proto u kol již neuvádějí žádný modelový ročník, aby se předešlo tomu, že v názvu bude např. model xxx 20/21/22 a také tomu, že kolo mohlo být a často je vyrobeno klidně v roce 18 tzn. daleko dříve, než se dostane do maloobchodního prodeje.
    Samozřejmě děkujeme za zpětnou vazbu a pokusíme se najít řešení, které bude tyto nedorozumění minimalizovat.

    S pozdravem Jan Škarpa - Cyklo Vondráček

  • Dotazník přišel, ale zboží ne...

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu, kolegovi se povedlo zaměnit 2 objednávky. Situaci urgentně řešíme.
    S pozdravem Jan Škarpa - Cyklo Vondráček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bylo doručeno něco jiného, stále čekáme na výměnu

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale bylo po telefonu domluveno, že Vámi objednané zboží musíme i my objednat u výrobce, protože jej nemáme skladem.
    Zboží bylo ihned objednáno, navíc slíbena VIP cena, vzhledem k tomu že správné zboží je výrazně dražší. Bohužel všude pracují jen lidé a ze dne na den se takováto věc vyřešit nedá. Dnes je to přesně 6 dní od Vaší reklamace včetně víkendu.
    Zboží dnes přišlo na prodejnu v odpoledních hodinách, během zítřejšího dne bude zpracováno a odesláno na Vaši adresu.
    Samozřejmě nás chyba mrzí, ale z naší strany byla reakce okamžitá, bez jakéhokoliv protahování.

    S pozdravem Jan Škarpa - Cyklo Vondráček

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerované zboží není dostupné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Firma nebyla schopná dodat zboží, které nabízela.

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu skladovosti, bohužel u posledních kusu se občas stane, že již nejsou dostupné. Pokud výrobce stejně jako my uvádí nepravdivý údaj, nelze zboží dodat.
    S pozdravem Jan Škarpa - Cyklo Vondráček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • - obchod vůbec nereaguje na e-mailovou korespondenci
    • - kolo mi došlo ve zcela rozloženém stavu aniž by to bylo v objednávce uvedeno. Na připomínky nereagovali.

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    omlouváme se za pochybení, Váš zpětný e-mail spadl do spamu, kde jsme jej bohužel přehlédli. Kola vždy před odesláním sestavíme a následně balíme tak, aby je bylo možné odeslat přepravcem. Ve Vašem případě věřím, že se domluvíme na kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti.

    S pozdravem Cyklo Vondráček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí i to zboží, co nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Standardní reakční doba na objednávku z E-shopu.
    • Dobré ceny a výběr zboží.
    • Zboží značky Specialized
    • Reklamační řízení a následná nulová komunikace, náklady na mé straně bez zájmu o řešení.

    Objednal jsem helmu Specialized přes e-shop. Dodací termín v pořádku. Helma bohužel došla k mému překvapení totálně zničená - prasklá napříč - nepoužitelná = na vyhození. Krabice však nejevila známky poškození - tj. z mého pohledu nesoulad se zcela zničenou helmou uvnitř. Druhý den následovala má reklamace emailem, fotky. Eshop reagoval ihned telefonicky, s požadavkem odeslání helmy poštou, k přezkoumání, zda helma skutečně pochází od nich. Toto jsem provedl za poštovné 163Kč, o čemž jsem informoval eshop, vč. foto dokladu o nákladech. Následně mi byly pouze suše - bez jakékoliv informace, zaslány peníze na účet (pořizovací cena helmy + 1.poštovné při koupi). Očekával jsem však nějakou zprávu o výsledku přezkoumání helmy, kvůli které jsem zničenou helmu na své náklady odesílal. Žádné vyjádření jsem bohužel neobdržel (tel./email), ani zájem o řešení nákladů za odeslání helmy. Z mé strany jsem zklamán přístupem a zájmem, tj. nulovou komunikací k dořešení.

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    situace, která nastala nás samozřejmě velice mrzí, nicméně nám přijde velmi podezřelé, že zákazník, který píše do poznámky o kvalitní zabalení, nakonec vrací/reklamuje helmu totálně poničenou.
    Kolega, který přilbu odesílal je přesvědčený o tom, že helma byla naprosto v pořádku a ještě přidal výstelku navíc. Myslím, že již nemá cenu spekulovat nad tím, jakým způsobem došlo k poškození helmy, to se již nedozvíme, proto jsme ihned bez jakéhokoliv dalšího protahování, jak helma dorazila vrátili částku, kterou jste zaplatil a celou záležitost
    bereme jako uzavřenou. Pokud se jedná o částku 163Kč, kterou jste zaplatil navíc bude Vám dodatečně vrácena.
    S pozdravem Cyklo Vondráček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nereagují na dotazy a dodatečnou objednávku

    Objednané elektrokolo došlo v pořádku, když jsem ale poslal emailem dotaz k jedné funkci, která nejde zapnout, nikdo nereagoval. Současně jsem si chtěl ke kolu objednat stojánek, opět bez reakce, zda jde na dané kolo použít. Šlo o pobočku Karlovy Vary, psal jsem jim prostřednictvím jejich formuláře a kontakní adresy dvakrát.

    Reakce obchodu Cyklo Vondráček

    Dobrý den,
    je nám líto, že jsme Váš požadavek nevyřešili dříve. Ano v tuto dobu jsme velice vytížení a e-mailové dotazy jsou až na konci pracovního řetězce vzhledem k tomu, že naše kapacity nejsou neomezené. Neznamená to ale, že bychom případný problém ignorovali.
    Za komplikace se omlouváme a v nejbližší možné době se Vám ozveme s řešením.

    S přáním hezkého dne Jan Škarpa - Cyklo Vondráček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo kompletní.... Reakce obchodu na nekompletní zásilku žádná