• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • korespondece s obchodem proběhla v jazyce, kterému jsem nerozuměl.
    • údaje fakrurace byly zakodované v neznámém PC jazyce, nedalo se zaplatit

    Ztráta času při vybírání a objednávání zboží. Nelze provést úhradu, nelze kominikovat.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Dobrý den, vážený pane Machačko z Liberce.

    Píšete hlouposti, které pravděpodobně pramení s Vaší neochoty a neschopnosti pracovat s nabízenými a dostupnými informacemi (v e-shopu i Vám odeslaných emailech).

    Viz recenze níže, většiny spokojených zákazníků, kteří zvládli objednat, komunikovat i zaplatit.
    S komunikací nemá nikdo problém, recenze vyznívají spíš naopak.

    Pracujeme na několika emailech i telefonech, viz kontakty v e-shopu.
    Pokud jste je nedokázal vyžit, je to Váš nedostatek a Vaše hloupost.

    Problém s chybným zobrazením automatického informačního emailu se vyskytne tak u jednoto z pěti set až tisíce zákazníků.
    A je dát technickým nastavením PC příjemce a schopností pracovat s písmem a fonty v emailu z našeho informačním systému,
    který automaticky emaily rozesílá. Rozumný člověk by to pochopil a omluvil.

    30.10.2019 jsme s Vámi komunikovali celkem 4 emaily a na všechny Vám jsme Vám odpověděli.
    Vysvětlili jsme Vám, proč se Vám nezobrazoval korektně náš informační email.
    Neměl jste zájem o řešení situace v rámci nastavení PC, my na naší straně s ohledem na technická omezení informačního systému nic měnit nemůžeme. Ale i tak se dala situace telefonicky nebo mimo automatický email řešit v pohodě a klidu.

    Pokud to nechápete, potřebujete kverulovat a prudit negativními recenzemi, tak jsme rádi posloužili.
    Situace se dala řešit už v okamžiku vzniku problému s nekorektním zobrazením emailu úplně jinak.
    Pokud by Vám to ovšem Vaše ego a pocit vlastní důležitosti umožnil.
    Na emaily jsem Vám odpovídal já, takže vím, o čem píši.

    David Štift ředitel společnosti.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace
    • Zastaraly a neprehledny vzhled automaticky generovanych informacnich emailu

    Reakce obchodu curepink.cz

    Deklarovaný termín vyřízení Vaší objednávky ještě nenastal, takže moc nechápu, o čem jste si s námi chtěl povídat a komunikovat.
    A je pravda, že teď, tři týdny před Vánocemi na to fakt nemáme čas ani kapacity.
    Snažíme se lidem dodat zboží, aby jej měli včas a do Vánoc. To je důležité.

    Mimochodem, pokud se Vám informační email zobrazil nekorektně, je to věc nastavení zařízení nebo PC.
    A ne všichni na světě si musejí sedat na zadek z Apple nebo Windows. Podle email gmail.com, soudím iPhone.
    To, že odstaví na svých zařízeních konkurenční aplikace a zobrazují DOS aplikace nekorektně poškozuje jejich uživatele, tedy Vás, ale není to důvod, nedoporučovat lidi, kteří pracují s jinými platformami a aplikacemi.
    Nejsme horší a neodvádíme proto horší práci.
    Nepotřebujeme být "in" za každou cenu a pracujeme s tím, co nám vyhovuje a má ekonomický smysl.
    Snažíme se prodávat kvalitní zboží za dobré ceny a "krasopis" informačních emailů skutečně není prioritou.

    Děkujeme za recenzi, David Štift ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • V jednu chvíli v obchodě hodně věcí chybělo a nebylo si z čeho vybrat
    • Jednu chvíli mi stránky vůbec nešly načíst a hlásilo mi to, že stránka neexistuje
    • Chybné údaje

    Tričko pro přítele jsem vybrala schválně dle popisku "100% bavlna". Doma jsem však zjistila, že je na tričku napsané "70% polyester, 30% bavlna". Kvůli tomu jsem nekoupila jiná trička, ač třeba s hezčím potiskem, a pak mi nakonec přijde polyester. Prosím, aby to někdo upravil, aby se toto nestalo aspoň ostatním zákazníkům.
    Při dřívějším zájmu o jedno tričko, u kterého nebylo složení, jsem psala mail a dodnes (min. měsíc) jsem nedostala odpověď. Nejspíš má firma spam filtr na maily, což je v pořádku, ale i přesto by bylo vhodné, se občas kouknout, zda tam nespadl mail od zákazníka.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Omlouváme se za chybně uvedenou informaci o materiálu. Drtivá většina triček je bavlněných, toto se to přepsalo s chybou.
    Vámi objednané tričko je celopotištěné tzv. sublimované, proto jiný materiál.
    Pokud se Vám nelíbí, jak uvádíte, tak nám jej vraťte. Jedná se velice žádaný vzor.
    Během dvou týdnů jste tak neučinila. Možná výrobek není tak špatný, jak popisujete.
    Nabídka více než 1 200 druhů zboží skladem se nám jeví jako solidní nabídka. Ale to je věcí názoru.
    V tuto chvíli nabízíme cca 200 vzorů a velikostí jenom licencovaných pánských a dámských triček.
    S jiných recenze je zřejmé, že s komunikací se zákazníky nemáme problém. Spíš naopak.
    Váš email skutečně neregistrujeme a vylučujeme, že bychom Vám při doručení neodpověděli.
    Co se týká technického problému k tomu se nedá zpětně vyjádřit. Okolností a vlivů, které mohou způsobit takovou situaci je v internetovém prostředí a mimo náš vliv přehršel.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží deklarováno na netu že je skladem a je možno vyzvednout druhý den což nebyla pravda

    Reakce obchodu curepink.cz

    Vážený pane Martine Vráno z Dolního Benešova.
    Píšete tady lži a hlouposti. Poškozujete pod vlivem vlastní hlouposti naši práci a to nám velice vadí. Objednávku jste realizoval pozdě a svoji chybu svalujete na nás. V e-shopu bylo jasně na Home stránce uvedeno, že objednávky, které mají být vyřízeny DO VÁNOC přijímáme pouze do 20.12.2017. A současně bylo uvedeno, že již 22.12.2017 bude firma zavřená. Je pouze důkazem Vaší mentální nezralosti, že pošlete objednávku s požadavkem na platbu převodem na účet 21.12.2017 několik hodin před tím, než je provoz v roce 2017 ukončen. Kdy jste chtěl realizovat platbu, aby se nám objevila na účtu a ještě si následně zboží vyzvednout, prosím? TAK NEPIŠTE PŘÍŠTĚ DO RECENZÍ BLBOSTI. Je neštěstí, že Heureka takovýmto lidem umožňuje se veřejně vyjadřovat.
    David Štift ředitel společnosti

    • Nekomunikuje, zboží mělo dorazit do 14 dní, ani sms ani email, prostě ticho. Stačilo by zboží nedodáme. Hyttychová

    Nesolidní, nekomunikuje.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Má pro čtenáře recenzí význam informace, že se nám paní, po přeposlání informačních emailů omluvila?


    ZA POSLEDNÍ TÝDEN Z 97% NA 81%. ASI ČESKÝ VIRUS A NEMOC JMÉNEM VÁNOCE....
    A pořad dokola to stejné, trochu monotématické.

    Co paní napsala, není, kulantně řečeno, pravda. Nebo je to minimálně zavádějící.

    Aby si v tom mohla udělat jasno, odeslali jsme jí dneska kopie emailů, které jsme jí prokazatelně odeslali.
    Jak to máme prokázat jiným čtenářům recenzí, nevíme.
    A ani Heureka nám to neporadí a neumožní. Nemají potřebu to řešit, třeba možností obrázků s kopiemi dokumentů. To je „kouzlo“ takovýchto vylhaných recenzních „blábolů“.

    Takový národní kolorit. Bez špetky zodpovědnosti ke druhé straně tuto ocenit.
    Bez ohledu na reálná fakta, která nikoho nezajímají.
    „Bylo to v televizi“ (chápejte napsáno na Heureka.cz), tak je to pravda.
    Pokud si zákazník nečte emaily nebo je přehlédne, což paní do telefonu potvrdila,
    tak je to problém. Bohužel na Heurece pouze pro nás...
    Paní byl odeslán potvrzovací email ihned po realizaci objednávky 16.10.2017 s uvedenou dodací lhůtou 8.11.2017. Zboží máme skladem a dodali bychom jej 10.11.2017.
    V E-SHOPU BYLA A JE U ZBOŽÍ UVEDENÁ DODACÍ LHŮTA.
    S INFORMACÍ V POTVRZOVACÍM EMAILU, ŽE SE MŮŽE POSUNOUT.
    Například z důvodu zdržení dopravce nebo státních svátků (třeba minulý týden v Německu, což je důvod posunutí termínu).
    Úsměvné je to, že 5.11. dostala paní další email s informací rozesílanou všem zákazníkům
    e-shopu, že dodávky mohou být z důvodů vytížení skladů dodavatelů nebo svátků o 7-10 dní opožděny. A ten prokazatelně četla, protože nám na něj odpovídala.
    Ale už nebyla schopna posunutí vyřízení objednávky pochopit.
    Každému zákazníkovi nabízíme možnost kdykoliv poslat dotazovací email. Na všechny odpovídáme.
    Každý se k nám dovolá a může se o stavu objednávky informovat. Ani tuto možnost paní nevyužila, aby se informovala na stav objednávky, pokud jednotlivé dny pro ni hrají roli.
    A na to, abychom si se zákazníky každý týden telefonovali, skutečně nemáme před Vánocemi kapacity.
    Všichni lidé balí a expedují zboží. Pokud to někdo nechápe, nechť si to v nějakém e-shopu před Vánoci vyzkouší.

    Každý zákazník e-shopu se může po přihlášení podívat na předpokládaný termín doručení zboží. To paní taky neučinila. Jinak by věděla, že její objednávku v následujících dvou dnech dodáme. Ano, s několikadenním posunutím termínu dodání.
    Je to ale s ohledem na všechny informace, které jsme emailovou formou paní předali, skutečně v tuto roční dobu tak neobvyklé a neomluvitelné? Pokud ano, pokud skutečně vnímáme jako společnost poskytování služeb až takto, pak jsme opravdu nedoporučeníhodní. Protože takové služby doručení fakt na den přesně u zboží na objednávku garantovat nedokážeme.
    TADY NENÍ ŘEČ O ZBOŽÍ, KTERÉ MÁME SKLADEM A ODESÍLÁME JEJ OKAMŽITĚ.
    Popisuje se stav zajišťování zboží z celé Evropy a na objednávku zákazníka.

    Nikoho nenutíme objednávat neskladové zboží a pak čekat:

    Když jsem psal na podporu Heureky žádost o doporučení, jak se takovým polopravdám bránit, dostalo se nám pouze vágní a nic nedoporučující odpovědi.
    TAKŽE SE HEUREKO PTÁM: KDY UMOŽNÍTE E-SHOPŮM ZOBRAZIT V REAKCÍCH NA RECENZE DOKLADY, KTERÉ PROKÁŽÍ, KDYŽ NE NEPRAVDY, TAK PSANÍ ZAVÁDĚJÍCH INFORMACÍ, KTERÉ OBCHODNÍKY POŠKOZUJÍ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkný výběr, přijatelné ceny

    Zboží objednané 9.10. stále nedorazilo.Komunikace také nic.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Paní lže, protože dostala email, že objednávku vyřídíme po.7.11. 2017. Plus minimálně dva emaily, kde jsem uvedli, že se dodací lhůta může prodloužit s ohledem na vytížení zahraničních dodavatelů a dopravců.
    Přesně kvůli takovým jednostranným lžím jsme od dnešních objednávek zastavili rozesílání Heureka dotazníků.
    Jak se máme bránit? Jak Vám, kdo recenzi čtete, máme my, e-shop dokázat, že je to lež? Že pisatelka byla na dlouhou dodací lhůtu upozorněna.
    TYHLE PŘEDVÁNOČNÍ NEURÓZY NETOLERANTNÍCH ČECHŮ UŽ JSOU FAKT K POSR...
    Přejeme hezké Vánoce těm, kteří stojí na správné straně barikády. Uvědomte si, ale že druhá polovina, která se Vám o hezké Vánoce bude starat pravděpodobně přijde o nervy. Pracovníci v obchodech, velkoskladech, e-shopech, prodavači, dopravci, pošťáci..Je to tak správně? O tom jsou Vánoce?
    David Štift majitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klamavá nabídka.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Klamná nabídka ve smyslu neschopnosti tolerovat vyprodání zboží u zahraničního dodavatele.
    Zboží jsme nabízeli v dobré víře, že bude dodáno. Podle nabídky z katalogu britského výrobce.

    Zákazník se asi domnívá, že je proveditelné a normální kontrolovat denně více jak 10 000 produktů 40 zahraničních výrobců, které ve velkoobchodním e-shopu nabízíme.

    Já za sebe jenom doufám, že pisatel a všichni, kdo po nás požadují strojové, bezchybné a neomluvitelné výkony a zodpovědnost za evropské výrobce a distributory, jsou ve svých zaměstnáních taky tak strojoví, bezchybní a přesní.

    Děkujeme za recenzi, protože byla poslední kapkou.
    O další už nestojíme a rozesílání dotazníků Heurekou od 6.11.2017 zastavíme.

    Spokojení zákazníci píšou recenze v naprostém nepoměru k těm nespokojeným.
    A následně to vypadá, že jsem úplní diletanti.
    Děláme v České republice distribuci pro značky jako Jack Daniel´s, Tour de France nebo licence FC Barcelona, Game Of Thrones, Harry Potter, Minecraft a mnohé další.
    Na českém trhu působíme od roku 1992.
    Na nedoporučeníhodnou firmu solidní vizitka.

    A už nás nebaví, aby s námi cvičili zákazníci, kvůli občas vyprodanému zboží nebo nedodání zboží na den přesně.
    A vrcholem je, když nás někdo "natře", protože řidič od PPL je lempl.
    Bez špetky nadhledu a tolerance.

    Pokud by si přečetli v e-shopu deklarované informace, kde na rizika upozorňujeme, a neobjednávali si neskladové zboží neotravovali by život sobě i nám.
    Ale, kdo dneska čte? Za blbce jsme ve výsledku my.

    Zvážíme, zda jako velkoobchod máme potřebu dál
    v budoucnu nabízet koncovým zákazníkům zboží mimo náš sklad. Tedy s dodáním do 48 hodin.
    Je totiž otázka, zda spokojenost jedněch může vyvážit hloupou kritiku druhých.

    Zboží ze 40 katalogů našich evropských partnerů a výrobců, jsme až doposud chtěli zpřístupnit i koncovým zákazníkům.
    A očekávali jsme jistou míru tolerance a pochopení, když se to občas nepodaří nebo opozdí.
    Ale za poslední měsíc, dva, s ohledem na blížící se Vánoce, už je to pro nás fakt za hranou.

    Raději půjdeme prodávat skladové zásoby na evropský Amazon.
    A asi není náhoda, že se na celou Heureku vykašlala třeba
    i Alza.cz

    Ať se nakupující zákazníci v e-shopech nediví nabo nad výše uvedeným nepohoršují.
    Nejprve si to v nějakém e-shopu vyzkoušejte, a pak možná budete psát recenze s větším respektem.

    David Štift, více jak 25 let majitel společnosti, který ji i celou vybudoval.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací termín (28 dní) již vypršel a nikdo mě nekontaktoval v jakém stavu se nachází má objednávka.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Ve všech emailech máme uvedeno, že uvedené dodací lhůty jsou ORIENTAČNÍ. Psát 4 pracovní dny po termínu, že jsme nedoporučeníhodní je buď nepochopení deklarovaných informací nebo nepochopení naší práce. Nad práci dopravců, pro které 4 dny není žádný problém a při dovozu ze Španělska obzvlášť. Znehodnocovat naší práci a snahu, navíc,pokud Vám zajišťujeme v Česku téměř nezajistitelný produkt je poněkud nekorektní.
    Informován o stavu objednávky je zákazník automatickými emaily. S ohledem na to, že zboží bychom dodávali v tomto týdnu, nebyl důvod zákazníka kontaktovat.
    PODZIM, BLÍŽÍ SE VÁNOCE A ZASE, JAKO KAŽDÝ ROK, RECENZE NA TÉMA DODACÍ LHŮTY.
    KDO NECHCE ČEKAT A MÁ S DEKLAROVANÝMI TERMÍNY PROBLÉM, NECHŤ TEDY ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU NEOBJEDNÁVÁ!!!!
    POKUD SI VŠAK ZÁKAZNÍCI ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU PŘESTO OBJEDNAJÍ, BUDEME RÁDI, KDYŽ BUDOU PRACOVAT S JISTOU MÍROU TOLERANCE A FLEXIBILITOU TERMÍNU. ZAJIŠŤUJEME ZBOŽÍ PO CELÉ EVROPĚ A NĚJAKÝ TEN DEN NAVÍC FAKT NEOVLIVNÍME. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
    PŘECE JENOM SE NÁM KVŮLI NĚKOLIKA NEDOČKAVCŮM NECHCE PRO KONCOVÉ ZÁKAZNÍKY VYPÍNAT CELÝ E-SHOP NESKLADOVÝCH POLOŽEK A OMEZOVAT SE POUZE NA ZBOŽÍ SKLADEM. K ZAJIŠTĚNÍ DO VÁNOC JE DOSTATEK ČASU. A JESTLI DODÁME ZBOŽÍ O TÝDEN POZDĚJI, NAPŘÍKLAD Z DŮVODU VÝPADKU DOPRAVCE, SNAD LZE POCHOPIT A OMLUVIT. DĚKUJEME.
    CurePink tým

    • dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu curepink.cz

    Primárně jako velkoobchodní importní společnost (jasně deklarováno na Home on-line velkoobchodního shopu) importujeme zboží 40 firem ze 6 zemí Evropy pro obchodníky.
    Koncovým zákazníkům dáváme možnost objednávat zboží s ohledem na možnost objednat i něco, co třeba jinde neseženou.
    Dodací lhůty jsou u neskladových položek v e-shopu předem orientačně deklarovány. Zákazníci jsou na lhůty u neskladového zboží předem upozornění a následně opakovaně ve všech informačních a potvrzovacích emailech.
    JE VOLBOU KAŽDÉHO, ZDA CHCE ČEKAT ČI NIKOLIV.
    Stěžovat si na dlouhé lhůty, je v takovém případě, jako odstěhovat se na Saharu a být naštvaný, že neprší.
    Nabídka pro koncové zákazníky je především v rámci skladových zásob s dodáním do 1-2 dnů.
    Neskladové zboží je především elektronickým katalogem pro velkoobchodníky. Pokud si tedy na poptávaný sortiment koncový zákazník nechce počkat.
    A pokud nechce, nechť raději neobjednává a následně nepíše kritické recenze vázající se k dlouhé dodací lhůtě.
    Zbytečně to znehodnocuje naší práci.
    My jsme slečnu nebo paní k objednání trička s cca třítýdenní dodací lhůtou skutečně nenutili.
    CurePink tým

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace a dodaci lhuty

    Cekala sem na zbozi dele nez 3 mesice a dnes mi jen tak napsali, ze objednavku rusi a ze si to mam objednat znova!

    Reakce obchodu curepink.cz

    Nedorozumění v komunikaci nás pochopitelně mrzí.
    Ale v době, kdy měla být objednávka vyřízena jsme zákaznici telefonicky informovali, že zboží je vyprodáno a do konce května nabude k dispozici. ZÁKAZNICE POTVRDILA, ŽE SI DLOUHOU DOBU POČKÁ. Dne 23.5.2017 jsme ji telefonicky kontaktovali z čísla 602 724 500 a telefon nebrala, ani nezavolal zpět. Zboží je již skladem u dodavatele a zajistili bychom jej v prvním týdnu června. Tento termín jsme chtěli od zákaznice potvrdit, ale když NEBERE TELEFON a nekomunikuje, je to dost obtížné.
    NEJSME VÝROBCI a pokud se zboží u výrobce vyprodá, termín vyřízení se posouvá nebo se objednávky ruší. Máme 40 zahraničních dodavatelů/výrobců. A riziko přechodného vyprodání a nedostupnosti zboží prostě u neskladových položek v našem e-shopu prostě je. Curepink tým.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zajímavé věci a cena.
    • Dodací lhůty jsou dlouhé. A i přesto, že je překročen (sice nezávazný) termín dodání nepřijde ani mail s odůvodněním, aby člověk věděl, má-li dále čekat nebo ne. Na stránkách se pouze každým dnem prodlužuje datum dodání. Očekával bych lepší a přehlednější komunikaci. S delší dobou dodání jsem počítal, ale ne že bude překročena o další měsíc bez jakékoliv odezvy a to ještě zboží nedorazilo.

    Zlepšit komunikaci a termíny dodání a nebude s tím problém. Zatím nedoporučuji. Ale přesto doufám ,že se zboží dočkám. Za tu dobu by totiž tady z USA nebo odjinud bylo dvakrát i s celm.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Objednávka z 28.3.2017 a uvedená dodací lhůta 28 dní. Překročený termín cca 14 dní. S informací, že 1, jsme velkoobchod = nakupujeme po baleních, nikoliv "kusovky". Takže se lhůta může protáhnou, není-li k odeslání dostatek zboží. Což v tomto ročním období bývá. Za 2, Uvádíme, že lhůty jsou orientační a v případě potřeby se může zákazník telefonicky nebo emailem na stav objednávky informovat. Jinak je informován emaily. Ano, nemáme kapacity a lidské zdroje, abychom každému zákazníkovi volali po překročení dodací lhůty. Nedodání zboží nás mrzí, ale vyplývá ze statutu, že nejsme specialisté na koncové zákazníky, ale jsme velkoobchod, který umožňuje nákup běžně nedostupného sortimentu i koncovým zákazníkům.
    ALE s výše uvedenými riziky. Pokud riziko zákazník nechce podstupovat, resp. je podstoupí a následně nás při jejich naplnění hodnotí negativně, pak je skutečně lepší, aby si zboží zajistil z USA, jak zmiňuje nebo si jej objednal, až bude zboží skladem. CurePink tým

    • Čekala jsem měsíc
    • Zboží nedorazilo
    • Nikdo se mnou nekomunikoval

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu curepink.cz

    Vážená paní nepíše pravdu.
    Dlouhá dodací lhůta byla dopředu u zboží uvedena
    a komunikace probíhala formou potvrzovacích emailů
    s uvedeným datem doručení.
    Zákaznice si objednala zboží, které nebylo skladem,
    na objednávku, a dodací lhůta 28 dní byla avizována v detailu produktu. Posunutý termínem vyřízení objednávky je 31.3.2017.
    Ve všech informačních a potvrzovacích emailech uvádíme,
    že dodací lhůty jsou orientační s ohledem na to, že práci a rychlost práce dodavatele nebo dopravní společnosti skutečně neovlivníme. Všechny zákazníky upozorňujeme,
    že pokud nechtějí na zboží čekat, nemají si zboží na objednávku vybírat. Potvrzovací a informační emaily byly odeslány a další komunikace před avizovaným termínem vyřízení nebyla potřeba. Pokud si zákazník nedokáže dát dohromady deklarované informace nebo poslané termíny, mrzí nás to, ale nemůže potom být naštvaný na nás. CurePink tým

    • Dĺžka doby dodania..

    Reakce obchodu curepink.cz

    Tohle nechceme komentovat.....
    CurePink tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • během dovolené dodávají špatné informace o dodání zboží

    velmi nespokojena, e-mailova komunikace na strašné úrovni, dělají ze zákazníka naprostého hlupáka

    Reakce obchodu curepink.cz

    Takoví sobečtí zákazníci jsou skutečně k vzteku!
    Celý prosinec pracují všichni zaměstnanci ve firmě 12 i více hodin denně, abychom uspokojili včas všechny odběratele. A když si chtějí zaměstnanci, jako většina lidí, po svátcích do Silvestra odpočinout, tak nás bude peskovat člověk, který si zboží objedná 23.12.2016 a očekává, že mu jej dodáme 27.12.2016. Neskutečné...
    Vážená dámo. Hlupáka ze sebe děláte akorát Vy, když píšete takový komentář. Dokazuje totiž, že máte pravděpodobně problém s gramotností.
    Home stránka našeho e-shopu obsahovala informaci, že máme od 22.12.2016 do 2.1.2017 zavřeno a zboží neexpedujeme. Je k zamyšlení, proč jste očekávala doručení v týdnu po Vánocích. Firemní dovolená znamená, že ani nekomunikujeme se zákazníky, protože prostě nepracujeme. Bylo Vám emailem v tomto smyslu odpovězeno 29.12.2016 v době osobního volna pracovníka zákaznického servisu. Dokonce dvakrát. Pokud ani toto nepochopíte a považujete to za špatnou komunikaci, tak je neštěstí, že jste si u nás vůbec něco objednala.
    Pokud máte pocit, že bychom měli ihned po Vánocích opět pracovat, rádi Vám letos nabídneme brigádu, pokud máte pocit, že zaměstnanci e-shopu nemají právo na dovolenou. Jenom svým nekorektním komentářem znehodnocujete naši práci.
    S ohledem na výše uvedené zákaznici Elišku Svojšovou ostatním e-shopům Nedoporučujeme.
    David Štift ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Možná bych měl jiný názor kdyby vše proběhlo jak by mělo. Ovšem nahlásil jsem poškozené zboží. Obchod mi obratem potvrdil, že se omlouvají a že ještě ten den zboží odesílají (19.12.2016) ať poškozené pošlu zpět. Ovšem ani 23.12.2016 zboží nedorazilo. Byl to Vánoční dárek a tak jsem musel použít to původní. Naštěstí to bylo řešitelné svépomocí. Nevím ale jak by to dopadlo s jiným druhem výrobku u kterého bych si poradit nemohl...
    ------------------------------------
    27. 12. 2016
    Doplnění komentáře: Bylo mi oznámeno, že se zboží odesílá znovu a jelikož bylo před Vánoci myslel jsem si, že je to vstřícný krok od obchodníka. Zboží jsem měl v plánu odeslat jakmile by mi přišlo náhradní. Navíc možnost zaplatit zboží znovu mi nabídnuta nebyla. Pokud to někoho zajímá, komunikaci s reklamačním oddělením mohu doložit. Každopádně děkuji, tímto jste právě přišli o zákazníka.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Reakce na odpověď 27.12.2016: Nezlobte se, ale očekávat zaslání nového zboží, bez doručení poškozeného nebo očekávat, že Vám za jednu platbu pošleme druhé zboží zdarma, je skutečně hodně naivní představa.
    Skutečně by nás zajímalo, jestli takto reklamace vyřizující e-shop v České republice existuje. Pokud ano, informujte nás.
    David Štift ředitel společnosti

    Pokud se k zákazníkovi dostane poškozené zboží, je to vždycky nešťastná situace, které se ale dá pochopitelně řešit. Šlo o během transportu dopravcem rozbitou skleněnou dózu/obal, ve které byla nezávadná kuchyňská zástěra. Tu zákazník nakonec použil a nevrátil k reklamaci.
    Nešetrná manipulace dopravce nás mrzí, ale řešení reklamací má jasně daná pravidla a zákazník si je nemůže chtít ohýbat, jak se mu to hodí. A je poněkud úsměvné, když zákazník očekává odeslání nepoškozeného zboží, aniž by nám vrátil to poškozené. Byli bychom schopni odeslat nové zboží, pokud by zákazník včas poslal to poškozené zpět. Nebo by akceptoval druhou platbu a následné vrácení peněz, jakmile bychom dostali poškozené zboží zpět. Nic z toho neproběhlo. Skutečně, za jednu platbu dvakrát zboží neposíláme. O tom jsme emailem informovali. A chtěli bychom od zákazníka znát e-shop, kde to takto praktikují. Možná by se občas zákazníci internetových e-shopů měli poněkud více zamyslet, zda náhodou nejsou již jejich nesplněná přání za hranou korektních a splnitelných obchodních vztahů. Pokud nás někdo nedoporučí, protože mu zadarmo nepošleme další zboží, tak už je to skutečně zralé na internetovou osvětu. Curepink tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníkem

    Tričko jsem vracel v zákonné 14dení lhůtě a požadoval vrácení peněz na účet. Když peníze v zákonné 30dení lhůtě nepřišly, ještě jsem je 2x kontaktoval mailem, ale uź se nikdo neozval a peníze do dnešního dne bohužel nevrátili. Raději se tomuto obchodu vyhněte.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Dobrý den. Počítejte s námi: objednávka 4.10, odesláno 5.10, vrácení v zákonné lhůtě 14 dní + 30 dní na vyřízení. Platba na účet 23.11.2016. Kam posílal zákazník emaily nevíme, ale na relevantní email [email protected] to nebylo. V okamžiku komunikace s expedicí se věc vyřešila, ale jako každá platba podléhá i tato schválení finančním oddělením. A jestli zákazník nechápe, že v tomto ročním období se zprodlíme o několik dní s vyřízením platby na 440 Kč, tak nás to fakt mrzí, ale jistá míra tolerance by se hodila. Obzvlášť, když si zákazník kupoval výprodejové tričko se slevou téměř 200 Kč a nakonec jej ještě vracel bez udání důvodů. Určitě to není o naší nekorektnosti nebo neserióznosti viz další recenze.
    Každý si může udělat názor, zda je popsaný příběh důvodem se nám vyhnout.
    CurePink team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží
    • Dodací lhůty

    Nakupovala jsem poprvé, od objednávky do dodání zboží uplynul celý měsíc!

    Reakce obchodu curepink.cz

    Klasický příběh o tom, že lidi nečtou informace v e-shopech a pak hodí neschopnost na provozovatele shopu. Paní si objednala 9.10.2016 zboží, které mělo dopředu avizované datum dostupnosti u dodavatele 1.11.2016. A diví se, že měsíc čeká...My jsme zboží 3.11.2016 předali dopravci PPL a paní balíček dostala dříve než napsala tuto recenzi. Jsme tedy nedoporučeníhodní? Dělá z nás hlupáky, znehodnotí naší práci a přitom by si měla raději zamést před vlastním prahem.....
    Za CurePink paní DAGMAR LAMPLOVOU ostatním e-shopům NEDOPORUČUJEME.