• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží v 1/2 října, že bude do 3 týdnů. v 1/2 listopadu jsem jim psala e-mail, jak to vypadá se zbožím, aby mi 14 dnů před Štědrým dnem poslali e-mail, že zboží nedoručí a objednávku ruší.
    NEDOPORUČUJI!!! Objednejte z jiného shopu!

    Reakce obchodu curepink.cz

    Pokud je 3.11.2020 půlka října, můžeme potvrdit slova zákaznice, za která děkujeme.
    Dodací lhůta uvedená u produktu byla 28 dní. Raritní produkt zajišťovaný na základě individuálních požadavku kupujících.

    Pokud nedokáže zákazní pochopit, že se zboží u dodavatele v zahraničí vyprodá, objednejte v jiném e-shopu.
    I když pravděpodobně spoustu raritních věcí z naší nabídky jinde neseženete.
    Podstupujeme vědomě riziko, že se mohou takové situace vyskytnout a je to daň za širokou nabídku 10 000 produktů s více než 400 licenčními motivy. Nabídku, kterou chceme zákazníkům přiblížit a zprostředkovat.

    Mohli jsme paní informovat dříve, ale byla snaha zajistit zboží alespoň z jiných zdrojů.

    Chápeme, že je nemilé, když není možné zboží dodat, ale jistá míra tolerance a pochopení,
    když se zboží vyprodá určitě není od věci. Obzvlášť v letošním roce, kdy je Evropa "vyprodaná".

    VŠEM ZÁKAZNÍKŮM, U KTERÝCH NASTANE PODOBNÁ SITUACE, SE POCHOPITELNĚ OMLUVÍME A NABZÍME VÝBĚR NÁHRADNÍHO ZBOŽÍ S NABÍDKOU SLEVY.

    Od paní pisatelky bych rád slyšel názor, jak si myslí můžeme jako e-shop zabránit tomu, aby se nestalo, že se zboží v zahraničí vyprodá a my jej nemůžeme dodat.
    Tohle riziko v malém procentu zboží, které není v shopu deklarované skladem, existuje vždycky.
    Nikdo zákazníky nenutí, aby si zboží, které není skladem, objednávali.
    A my nikomu neposkytujeme slib 100% garance doručení.
    Spousta kupujících je ráda, že si může objednat raritní zboží, zajišťované od zahraničních výrobců a za příznivé ceny.
    Bohužel spokojený zákazní nemá potřebu psát hodnocení jako ten nespokojený, který zpravidla cítí silné nutkání to shopu "natřít" a škodit.

    Takže děkujeme za pochopení,
    Curepink shop

  • Nedoporučuji, zboží objednáno 21.11.2020. Ihned zaplaceno, ale dnes 9.12.2020 ještě stále nic nemám. Pouze první potvrzovací email, že zboží je objednáno u dodavatele. Nic víc.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Každý rok stejná "písnička": neurotický zákazník objednává zboží sklad, nesklad, bez ohledu na uvedené dodací lhůty.
    A pak se vzteká a e-shopu nadává, že nemá zboží hned.
    Co můžeme dělat s lidmi, kteří nedokážou pochopit informace napsané v detailu produktu?
    Proč si zákaznice objednává zboží, které není skladem a je u něj uvedena dodací lhůta 21 dní? A pak píše nesmyslné recenze.
    Během roku jsme schopni to s takovými "neználky" ještě vykomunikovat. Ale v tuto roční dobu je to bez šance.

    A HEUREKA BY SE TAKY MĚLA UŽ KONEČNĚ ZAMYSLET nad tím, do jaké míry je v pořádku posílat lidem dotazníky před avizovaným termínem doručení. Moc dobře dodací lhůty znají, jelikož jsou uváděny v elektronických informacích, které ji e-shopy poskytují.
    Heureka tak zcela vědomě poškozuje e-shopy. A hloupým lidem, kteří neumějí s informacemi v e-shopech pracovat
    dává jim nástroj, aby poškozovali ve veřejném prostoru práci druhých lidí. To je jak nechat si hrát děti se sirkami v seně.
    Tohle pitomé čecháčkovské myšlení je už skutečně k vzteku.
    David Štift majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpovidaji na email a nezvedaji telefon.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Tolerantní zákaznici děkujeme za recenzi a pochopení naší práce. Přát si i trochu respektu, by už bylo nad rámec.
    Pozorně si přečetla potvrzovací email s omluvou nebo informace na první stránce shopu, že z důvodu velkého vytížení nejsme schopni v tuto hektickou roční dobu se zákazníky standardně komunikovat, jelikož je pro nás prioritou objednávat a expedovat zboží.

    Pokud bychom všem zákazníkům měli odpovídat na emaily o dodacích lhůtách, které najdou v detailech produktů v shopu nebo si nimi telefonovat, tak bychom už od poloviny listopadu pravděpodobně nezabalili jediný balík.

    Když se vám třicetinásobně oproti průměru během roku zvedne počet objednávek, tak to už Vám nevyřeší ani brigádnici. Leda bychom je nechali balit na trávníku před firmou.
    Dámě se osobně omlouvám, že každý, kdo je ve společnosti zaměstnán, včetně brigádníků balil zboží dalším zákazníkům a neměli jsme kdy ji potvrdit, že zboží je skladem a dostane jej včas do Vánoc.

    Zboží zákazníkům dodáme včas, ale na povídaní nám už nezbyl.

    David Štift majitel společnosti

  • Objednávka z 11.11. mi stále nebyla doručena, na email mi zatím nikdo neodpověděl, takže nedoporučuji.

    Reakce obchodu curepink.cz

    11.11.2020 objednané raritní tričko, zajišťované na základě poptávky zákazníka.
    DEKLAROVANÁ DODACÍ LHŮTA V E-SHOPU 28 DNÍ. Termín bychom dodrželi. Zboží na cestě od dodavatele.
    Za snahu zajistit jinde nedostupné zboží jsme odměněni chápající recenzí,
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací doba

    Bohužel vše trvá příliš dlouho. Mám objednávku aktuálně ze 14.11.2020. Dnes je 7.12.2020 a stále nic. Netuším, kdy dorazí.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Nedorazí.
    Protože zvolená platba kartou přes bránu GoPay neproběhla a na výzvu k platbě jste zatím nereagoval.
    Hezký den a děkujeme za recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po více jak měsíci objednávka nikde. Objednáno na konci října, je prosinec a stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pokud zboží dorazí, ohodnotím službu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nechci krivdit obchodu, nevim jak se vyjadrit...
    Ale... objednavka mela dorazit 19.11. a neprisel zadny mail, kde by bylo, ze objednavku nejsou schopni zajistit nebo bude zpozdeni ci cokoli jineho. Zatim tedy hodnotim jen komunikaci obchodu, ktera by dle meho nazoru mela byt jina a co se tyce objednavky jeste vyckam. Nastesti byla zvolena platba dobirkou a tudiz je o starost min. Bud prijde nebo ne...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před více než měsícem, v domění, že budu s Vánoci v předstihu, mylně. Objednávala jsem dvě věci, které mi doposud nebyly doručeny. U jedné u nich, u které na e-shopu psali, ze bude doskladněna během pár dní, mi po 14 dnech čekání napsali, že vlastně doskladněna nebude. Na druhou stále čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala 15.9. Pak 5.10. mi přišla omluva, že jednu položku již není možné objednat, a proto ji vyřazují z objednávky. Předpokládaný termín vyřízení objednávky byl 13.10. Dnes je 19.10. a zatím nic nedošlo, ani další zpráva :o(

    Reakce obchodu curepink.cz

    Se zákaznicí jsme komunikovali k této recenzi emailem, takže pouze ve stručnosti.
    Ve všech potvrzovacích emailech jasně deklarujeme, že uváděné dodací lhůty jsou orientační. Nejsme výrobci zboží a dodávky jsou závislé na práci dodavatelů a dopravců, na kterou nemáme absolutně žádný vliv.
    Na dodací lhůty u zboží, obzvlášť v tuto již předvánoční dobu a s COVID-19 restrikcemi po celé Evropě, je potřeba nahlížet s jistou mírou pochopení a tolerance. Je na zvážení, zda posun termínu o šest, reálně to bude 11-12 dní je důvod k nedoporučení.
    Nikoho jsme nepodvedli, neuvedli v omyl nebo nepoškodili. Pouze se zdržela expedice u partnera v Anglii.......

    Ve všech informačních emailech je uveden kontakt a informace, jak si můžete ověřit dostupnost zboží a reálné termíny dodání zboží. Což jste neučinila. Nemáme v tuto roční dobu lidské zdroje a kapacity, abychom se zákazníky individuálně komunikovali každou objednávku s vyprodaným zbožím a posunutým termínem dodání. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku mám již 3 měsíce u obchodu, i když avizovali, že bude delší doba dodání, nepočítala jsem s tím, že to bude trvat 3 měsíce! Psala jsem mail ,na který nikdo neodpovídá 7 dní! Rozhodně už nikdy nenakoupím!

    Reakce obchodu curepink.cz

    Zákaznici jsme informovali v okamžiku realizace objednávky jak emailem, že si objednala zboží NA OBJEDNÁVKU a VÝROBCE JEJ ZNOVU UVEDE NA TRH až v průběhu měsíce ZÁŘÍ. Mrzí nás, pokud něco z poskytnutých informací nepochopila.
    Zákaznice s tím byla srozuměna, takže její překvapení nad délkou dodací lhůty považujeme za nepatřičně.
    Jak jsme avizovali, tak zboží i dodáme. Tedy v průběhu září.

    10.8.2020 jsme zákaznici nabídli místo šedého hrnky stejný v černém provedení. Zákaznice emailem potvrdila, že si počká.
    Objednávka mohla být kdykoliv zrušena z důvodu dlouhé dodací lhůty, ale o to zákaznice nepožádala.
    Psát tedy takovouto recenzi nám připadá poněkud nekorektní.

    Taky by se slušelo napsat, že nám zákaznice napsala během doby čekání na zboží několik emailů a na všechny jsme ji odpověděli obratem. Na jeden jsme ihned z důvodu dovolené nereagovali, tak je potřeba to použít jako argument naší špatné práce. Děkujeme.
    CurePink zákaznický servis.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží šlo objednat, i když nebylo skladem, za pár dní obchod objednávku zrušil.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Recenzentka poněkud neférově zapomenula uvést, že ZBOŽÍ bylo v e-shopu za výprodejovou cenu a S OZNAČENÍM "DO VYPRODÁNÍ".

    Už je to skutečně trochu na „palici“.
    My nepochopíme, že Vy nepochopíte, že nabízíme zboží, které se u nás nebo výrobce prostě může vyprodat.

    Máme snad z e-shopu stáhnout nabídku tisíců neskladových výrobků 30 zahraničních dodavatelů jenom proto, že několik netolerantních jedinců nepochopí, že se zboží přechodně nebo definitivně u výrobce v Evropě vyprodá?
    Budeme potom více doporučeníhodní?
    Nikoliv. My se prostě smíříme s těmito negativními recenzemi. Jsme přeci Češi. Všichni proti všem a bez respektu k práci druhých.
    Může se vyprodat, může se vyprodat a ještě jednou může se vyprodat. Stejně jako v Tescu nebo Globusu. Ale tam si nemáte kde stěžovat, zatímco e-shop můžete „natřít“.

    Co je, prosíme na vyprodání zboží tak trestuhodné nebo nedoporučeníhodné? Je to důkaz toho, že špatně pracujeme?
    Naprosto nechápete, k čemu mají recenze sloužit. Aby ohodnotili práci, servis, komunikaci. K selekci nepoctivců a podvodníků.
    A ne to, jestli se zboží vyprodá. To se prostě v obchodech děje.
    Rozumný člověk to pochopí a ti ostatní píšou kverulující recenze, aby si ulevili, protože se se situací nedokáži vyrovnat.

    K čemu ty recenze jsou, když je zákazníci nečtou?
    Protože, kdyby četli (třeba emaily potvrzující objednávku), tak si tady přečtou, že se zboží může vyprodat.
    Pokud se s takovou skutečností nedokáží následně vyrovnat, tak si prostě zboží, které není skladem (tedy s jistým rizikem nedodání) prostě neobjednají. Všichni víme, že 100% jistotu nabízí pouze "zubatá". Nechtějte tedy po nás, prosíme, 100% jistotu dodání neskladového zboží. Ta jistota neexistuje a neumíme ji nabídnout.
    Neobjednávali by si tedy zboží, u kterého toto riziko existuje.
    Pokud si jej přesto objednají a nastane nemilá situace, že zboží není momentálně k zajištění, tak si pak proboha nestěžujte.

    David Štift ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají zboží které nabízí

    Reakce obchodu curepink.cz

    Ano, stává se nám že při nabídce 30 zahraničních výrobců = více než 30 různých katalogů ze 6 zení Evropy se některý produkt vyprodá nebo zcela zruší u dodavatele.
    Standardně v takových případech nabízíme kompenzační 10% slevu na další nákup.

    Zrušení jednoho vzoru trička z katalogu výrobce a tím pádem z naší nabídky se u zákaznice evidentně neodpouští.
    Nabídka dalších více než 8 000 produktů, mnohdy jinde nezajistitelných, se nepočítá.......

    Skutečně pracujeme s tolika výrobci a firmami, nejsme e-shop, který přebírá skladové zásoby jednoho zahraničního velkoobchodu a tváří se autonomně.

    Více nadhledu, respektu a velkorysosti by nám Čechům prospělo. Jsme tak trochu jako malé děti.
    Tak přejeme hezký den slečno (paní) Nosková. Omluvu jsme Vám už poslali emailem, tak se nebudeme opakovat.

    David Štift ředitel společnosti CurePink

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Věci jsou "skladem" jen na stránkách.
    • Nulová komunikace od obchodu, i přes několik telefonátů.
    • Nedodání plné objednávky.

    Objednával jsem si 4 produkty, všechny až na jeden byly skladem a na jeden sem měl čekat týden. Očekával bych, že všechny věci skladem se mi zarezervují a vše se dohromady pošle. Když však poslední věc došla, 2 původní se asi zatím vyprodali nebo je lživě nikdy neměli skladem. To asi říká vše. Takže z původních tří dárků jsem měl jeden.

    Reakce obchodu curepink.cz

    Opět a opakovaně minimálně nepřesná a nepravdivá recenze, za kterou dospělý člověk, který ji napsal nenese zodpovědnost
    a tak se rozšoupně v uvádění , když ne lží, tak alespoň nepravd.

    MOC BY MĚ OSOBNĚ ZAJÍMALO, VÁŽENÁ HEUREKO, PROČ NENÍ MOŽNÉ SE V PODOBNÝCH SITUACÍCH ÚČINNĚ BRÁNIT A JE LIDEM , KTEŘÍ NEČTOU NEBO NECHÁPOU V E-SHOPECH DEKLAROVANÉ INFORMACEA, UMOŽNĚNO POŠKOZOVAT PRÁCI DRUHÝCH?

    Takže uvádíme na pravou míru chybné informace.

    - zákazník si objednal si tři produkty, z toho od jednoho dva kusy, tedy celkem 4 kusy zboží.
    - v e-shopu bylo jasně uvedeno, že je zboží skladem u dvou položek. Dva výrobky a dva kusy zboží ze skladu jsme dodali.
    Ne jeden, jak je chybně/lživě uváděno.
    - jelikož byl jeden produkt objednám zákazník dvakrát, dodali jsme pouze kus skladem a druhý kus nebyl dodán.
    Není tedy pravda, že bylo deklarováno zboží skladem, které bychom neměli a nedodali.
    To, že zákazník objednal od zboží dva kusy a druhý nedostal není potvrzením, že bychom deklarovali zboží, které nemáme.
    Nikde v e-shopu neuvádíme, kolik kusů je skladem. I jeden kus k dispozici je zboží skladem.
    - Jedna položka, která nebyla skladem je v e-shopu s informací, že je nabízena velkoobchodně (jsme velkoobchod) a při objednání
    zákazník bere na vědomí a souhlasí s rizikem, že může být objednávka vyřizována delší dobu a nebo zrušena.
    S ohledem na nezajistitelnost do Vánoc jsme objednávku tedy zrušili.
    Pokud se zákazník následně podivuje a kritizuje, že se tak stalo, jde spíš o jeho nesoudnost než naší neschopnost.
    Takže asi tak, pane Zdeňku Bužgo.

    Za Curepink, majitel David Štift

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Neaktuální nabídka
    • Čekání několik dní na informaci, že nabízené zboží vlastně nemají

    Reakce obchodu curepink.cz

    Přijde nám hodně neférové dát nám 80% a současně napsat, že nejsme doporučení hodní.
    Až to vypadá, že zákaznice vůbec neví co a jak vlastně hodnotit.
    Typický nedostatek recenzí Heureky.cz Lidi mají v rukou nástroj někoho dehonestovat, aniž by sním dokázali pracovat.
    Podivovat se 16. prosince, dva dny před uzavřením expedice, skutečnosti, že se zboží vyprodalo zákazníkům,
    kteří si jej objednali dříve, už je skoro dětinské.

    Uvedených několik dní o objednání po poskytnutí informace je 48 hodin, tedy doba, deklarovaná v e-shopu jako doba dodání zboží.
    Pracujeme rychleji než většina dobře placených státních úředníků a orgánů.
    Takže se těšíme, až bude zřízen třeba portál Ověřeno občany. Zda by i zde byla slečna/paní tak kritická.

    Jistá míra rozumné tolerance by určitě nebyla od věci.
    Otevřeně napíšeme, že nevíme, jak se s takovými zákazníky vypořádat a jaké služby bychom vlastně měli ještě poskytovat.

    CurePink tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • polovina objednaného zboží dorazila v pořádku
    • při objednávání zboží bylo vše skladem, pak dorazila jen polovina

    Reakce obchodu curepink.cz

    Zákaznice nepíše pravdu.

    A hodnocením tak zbytečně poškozuje naši práci.
    Chápeme, že se jí nelíbí, pokud nedostane nějaké objednaná zboží z důvodu vyprodání a nezajistitelnosti u výrobce.
    Ale na konci listopadu, v době realizace objednávky, je to u zboží, jakým je kalendář, snad pochopitelné a omluvitelné.

    Hezký příklad a demonstrace toho, proč je hodnocení na Heureka často nekorektní vůči provozovatelům e-shopů.
    Zákaznice nepochopila nebo nevěnovala pozornost informacím, jaké zboží je a jaké není skladem a zcela mylně se domnívala,
    že dvě, později nedodané položky, jsou skladem. Nebyly, což je možné historií skladového pohybu zboží doložit.

    Jakmile jsme získali informaci o nedostupnosti od výrobce, bylo zboží z e-shopu staženo.

    VŠEM NAKUPUJÍCÍM V E-SHOPECH (OBECNĚ) TEDY V RÁMCI OSVĚTY:
    Buďte, prosíme trochu velkorysejší a zachovejte si i dávku sebereflexe.
    Ne vždy, když není vše podle Vašich představ musí být e-shop nedoporučení hodný a zodpovědný za to, že nejste spokojeni podle Vašich představ. Někdy prostě nastávají okolnosti, které prodejci a provozovatelé v e-shopech prostě neovlivní.
    Svou (negativní) recenzí můžete ovlivnit práci mnoha lidí, kteří se maximálně snaží uspokojovat Vaše požadavky.
    Znehodnocovat tuto práci, jenom proto, že nedostanete třeba (přechodně) vyprodané zboží není adekvátní ohodnocení celkové práce e-shopu.

    Děkujeme.

    CurePink tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pracovní doba není pro normálně pracující lidi
    • Ochota komunikovat na velmi špatné úrovni

    Reakce obchodu curepink.cz

    Vážená paní Kornasová.

    S otevírací dobou v našem skladu jste se mohla seznámit PŘEDEM, než jste objednávku realizovala.
    Nejsme obchod s otevírací dobou do 18.00 hodin nebo hypermarket s otevírací dobou dokonce do 21.00.
    Zboží vydává expediční sklad našeho velkoobchodu.

    Na Vaši žádost jsme Vám objednávku na zboží 19.12.2019 stornovali,
    přestože se Vámi osobní odběr dal 19. prosince nebo 20. prosince zrealizovat.

    Věc komunikace jsme si telefonicky vysvětlili.
    V prvním emailu jsme Vám reagovali na žádost storna s vysvětlením, jak chápat informace v automatickém emailu.
    Druhý email vnímám jako uvedení Vámi napsaných (a ne zcela skutečnosti odpovídajících) argumentů na pravou míru.
    Podstatné je, že s Vámi bylo komunikováno. A obsah tedy fakta.
    Hodnotit formu, pokud nebyl překročen rámec slušného chování (což nebyl) asi není o kvalitě nebo nekvalitě služeb e-shopu.
    Bohužel nemohu za Váš subjektivní pocit, jak jste napsaná fakta a argumenty (ne)přijala.

    Nabízí se otázka, zda je toto důvod deklarovat nás jako nedoporučeníhodný obchod.
    Obzvlášť, pokud jste s námi měla již v minulosti bezproblémový kontakt.

    Akorát se tak znehodnocuje ve veřejném prostoru naše práce a snaha zajistit lidem široké spektrum zboží a přijatelné ceny.

    David Štift ředitel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo zatím doručeno, objednáno před měsícem, nedoporučuji

    Reakce obchodu curepink.cz

    Zboží jsme zákaznici před Vánocemi odeslali 19.12.2019.
    Trvalo to déle, než bylo očekáváno, ale zboží jsme v rámci možností zajistili.
    Při telefonické komunikaci a žádosti o odstraněné recenze tím nechtěla ztrácet čas.....Což nás pochopitelně mrzí.

    Na delší dodací lhůty u zboží, které není skladem jsou zákazníci opakovaně v potvrzovacím emailu a dalších informačních emailech upozorněni.
    Všechny objednávky na dostupné zboží vyřídíme do 20. prosince.
    Nejsme schopni ovlivnit dlouhé dodací lhůty výrobců ze zahraničí, které mohou být na konci listopadu a v prosinci i v týdnech.
    Netrpělivost zákaznice, které si vybrala mimo jiné i zboží, které se v Anglii teprve muselo vyrobit nás pochopitelně mrzí.
    Do Vánoc ale předpokládáme dodání.