• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, standart
    • Píšete, že máte zboží skladem a není to pravda. Pak se ani neozvete a necháte objednávku "spát".

    Nedůvěryhodné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dorazilo mi jine zbozi, co jsem objednala. A firma se mnou nekomunikuje.

  • BYLO V BALIKU IZ 5 OBJEDNANZCH POLOZEK 4, CHYBELO TAM OLEJ NA VLASY V HODNOTE 17.81 eur NE DOPORUCUJU

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací doba, špatná komunikace

    na zboží jsem čekala dva týdny, moje objednávka byla nekompletní a ani mi nikdo nedal vědět, že něco nemají skladem. Už nikdy víc, jsou tu firmy na které je spoleh, bohužel tato mezi ně nepatří.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodná cena a dobrá rychlost dodání.
    • Absolutní nekomunikativnost!

    Než objednáte, skontrolujte si, jestli nemůžete nakupovat na IČO nebo nemáte další požadavky. Zboží po objednávce dorazí, ale bavit se s Vámi již nikdo nebude.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod neodpovídá na dotazy k objednávce.

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den preji,
    dekuji za vasi recenzi ale nechapu vasi reakci. Objednavali jste si v sobotu, zbozi nebylo skladem, v pondeli jsme proverili situaci u dovozce, v utery jsme vas informovali ze cekame na informaci o datu expedice, v stredu jsme vas informovali ze zbozi dorazi v patek a hned budeme expedovat, v patek zbozi dorazilo k nam a vy jste objednavku stornovali. Vase storno jsme akceptovali. Zadne nevyrizene maily od vas nemame.
    To ze nektere zbozi obcas neni skladem je normalni. Pokud se bezne neprodava tak se ani nedrzi skladem. Jsou jenom dve moznosti. Bud to co neni skladem nebude mozne vubec objednat u nas nebo si zakaznik pocka nez to dorazi od dovozce k nam. Jina moznost neni. Nasi zakaznici chteji radeji pockat na zbozi co momentalne neni. A zakazniky vzdy informujeme o aktualni situaci.
    Proc si myslite ze neodpovidame na vase dotazy?
    Dekuji za pochopeni a s pozdravem,
    vedeni spolecnosti Complete Care investments s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepřijde mi úplně v pořádku, že po tom, co 14 dní (!!!) čekáte na zásilku, vám oznámí, že jeden z produktů, co jste si objednali, vůbec nemají na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velmi dobrá domluva, ochota
    • dodací lhůta, a to, že firma sídlí na Slovensku - není české telefonní číslo, dlouhá dodací lhůta

    Nakoupila jsem zde kvůli levnějším cenám, ale příště si asi raději připlatím a nakoupím jinde.
    Objednávku jsem uzavřela 29.1. a peníze odeslala hned ten den. Zásilka ale prý dorazí až dnes - 12.2.
    Nejdříve měla dorazit do týdne, když jsem si dva dny poté napsala o informace, bylo mi řečeno, že se zásilky ztratily, což naprosto chápu, ale sděleno mi to nebylo. Zboží tedy pravděpodobně poslali znovu.
    Velmi mě mrzí, že tento obchod nemohu doporučit, chtěla jsem ještě minulý týden dát lepší hodnocení, ale kvůli termínu dodání prostě nemůžu.

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den preji,
    dekuji za vasi reakci, i kdyz neni pozitivni.
    Jak jsem vas informoval, vasi objednavku z 29.1 jsme expedovali jiz 31.1. Bohuzel cela nase zasilka VSECH baliku z tohoto dne se kuryrske spolecnosti ztratila a dodnes ji nenasli. Pote co jsme tuto skutecnost zjistili jsme vam zasilku poslali jeste jednou a skodu budeme vymahat po kuryrske spolecnosti.
    Je nam lito ze mate u nas negativni skutecnost, budeme se snazit vam priste lepe vyhovet.
    Jestli muzeme cokoliv udelat proto, abychom vas presvedcili o nasich kvalitach dejte mi prosim vedet.

    Dekuji a s pozdravem,
    vedeni spolecnosti Complete Care Investments s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhádoba odpovědí na dotazy, dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den preji,
    dekujeme za vasi reakci, mrzi mne ze jste nebyla spokojena. Cekali jsme na dodavku od dovozce nekterych produktu kerastase z vasi objednavky. Ale vasi objednavku z 28/1 jsme vam posilali 5/2.
    Radi vam nabidneme male "odskodne" v podobe produktu vlasove kosmetiky zdarma na vasi dalsi objednavku.
    Dekuji za pochopeni a s pozdravem,
    vedeni spolecnosti Complete Care Investments s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    byla jsem opakovaně urgována o zaplacení zboží a teprve po té mě obchod kontaktoval, že není na skladě a že mi ho dodají až po vánocích. objednávku jsem proto zrušila, ale peníze mi dodnes nebyly vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální doprava a komunikace a nakonec dokonce ignorace!

    Objednávala jsem v den poštovného zdarma.Přesto mi naskočil poplatek za platbu 52Kč po doptání se jednalo o poplatek dopravci!
    Možnost dopravy pouze přes firmu GLS - katastrofa! Pouze jeden uskutečněný pokus o doručení,přesto že jsem předem hlásila,že nebudu v tu dobu doma a dál mi oznámili,že žádný další pokus již nebude.Ihned jsem kontaktovala tento obchod,aby mi sdělili číslo balíku a firmu která ho má v přepravě,protože do té doby jsem to ani netušila.Po té jsem je znovu kontaktovala s tím,že mě GLS odkázali na ně, paní z eshopu mi 27.11. napsala,že to budou řešit a že se mi druhý den ozvou s řešením.Dnes je 4.12. nikdo se mnou nekomunikuje a zboží také nemám!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta, zboží jsem zaplatila před 14ti dny a dodnes ho nemám, navíc volali, že výrobek, kvůli kterému jsem objednávku uskutečnila, nemají a mít nebudou

    dlouhá dodací lhůta, nabízejí zboží, které nemají, nelze u nich platit na dobírku

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den, dekuji za vasi recenzi i kdyz neni pozitivni.
    Ano nektere produkty muzou mit ted delsi dobu dodani z duvodu vetsiho zajmu zakazniku v teto dobe. Pokud ale produkt neni k dispozici ani u oficialniho dovozce do republiky, tak s tim my moc nezmuzeme.
    Zakazniky vzdy informujeme o vznikle situaci a v pripade ze nechce dal cekat bud produkt nebo celou objednavku muzeme stornovat. Samozrejme zakaznik muze pockat i na dodani ale tim se doba dodani bohuzel prodlouzi...
    Co se tyce dobirky, tak samozrejme u vsech typu dopravy nabizime i platbu na dobirku, takze nechapu ten komentar.
    Kazdopadne dekuji za vas nakup a verim ze v budoucnu budeme moct lepe poslouzit.
    Preji krasny den a s pozdravem,

    vedeni spolecnosti Complete Care investments s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišla mi jiná barva produktu, než jakou jsem si objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které je skladem a zaslaná faktura s informací o odeslání zboží sice dorazí okamžitě, ale za tři dny přijde e-mail, že zboží bohužel není skladem a nelze přesně stanovit termín jeho dodání???

    Nedoporučuji platit předem, zboží avizované "sklade" vůbec nepřišlo!

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den preji,
    dekuji za vasi i kdyz negativni reakci.
    Zbozi ktere jste si objednal (strojek babyliss pro) jsme meli avizovane na ceste od dodavatele k nam. Bohuzel tato informace nebyla pravdiva, coz jsme vam nasledne napsali. Jelikoz jsme nemeli novy datum dodani, tak jsme tento datum nemohli zdelit ani vam. Posleze jsme vam i telefonovali a psali novy datum expedice coz je tento patek.
    Chyby se stavaji i u nasich dodavatelu a ne vse je v nasi moci ovlivnit za coz se vam ospravedlnujeme.
    Zbozi jste si objednal na dobirku, takze nechapu vas komentar ze nedoporucujete platit predem !
    Jsme seriozni obchod a nikdy jsme zadneho zakaznika neoklamali ani neosidili. A za tim si stojime!
    I tak vam dekuji za vas nazor a preji krasny vecer.
    S pozdravem,
    vedeni spolecnosti Complete Care investments s.r.o.

    • Špatná komunikace...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena.
    • - delší doba zpracování objednávky
    • - objednala jsem zboží (šampon a kondicioner) v maxi velikosti, které bylo na fotkách zobrazeno s pumpičkou, zboží však dorazilo bez pumpičky, což je u 500 ml balení velmi nepraktické, po zaslaném emailu do e-shopu mi samozřejmě nikdo neodpověděl
    • - podotýkám, že pumpička pro toto balení nešla zvlášť zakoupit, proto jsem počítala s tím, že když je vyzobrazena na obrázku, tak bude součástí balení

    Vzhledem k nulové odezvě obchodu bych nákup nedoporučila.

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den preji,
    dekujeme za vasi reakci. Ano dodavka zbozi trvala dele nez obvykle z duvodu podstatne vetsiho zajmu zakazniku o produkty bk 500ml nez obvykle. Hned jakmile dorazilo zbozi od vyrobce jsme vam ho posilali.
    Co se tyce platby za pumpicku, tak jako za nej platime my, tak za nej plati i zakaznik. Vetsina vyrobcu, tak jako bk, ma pumpicku vedenou jako samostatna polozka a je k dispozici v nasem obchode dostatek techto pumpicek.
    http://www.completebeauty.cz/na-vlasy/bk-brazil-keratin/bk-brazil-keratin-pumpa-na-500ml-baleni
    Obrazky na eshopu jsou ilustrativni, ale dekuji za upozorneni, doplnime text ze pumpicka neni soucasti dodavky samponu(kondicioneru).
    Omlouvame se za nedorozumeni a s pozdravem,
    vedeni spolecnosti
    Complete Care Investments s.r.o.

  • Při porovnání cen byl obchod bezkonkurenční v cenách, avšak cílová cena už tak super není.Obchod je na slovensku a tím pádem se cena upravuje tak o 300 Kč nahoru to už tak super neni.V jiném obchodě to je stejně drahé, ale dají vám k tomu dárek zdarma.O navýšení se nikde nepíše.

    Reakce obchodu Complete Beauty

    Dobry den, dekuji za vasi reakci. Musim ale uvest informace na pravou miru. Zakaznik si muze vybrat typ dopravy do CR s cenou 78 (zasilkovna) nebo 99 (ceska posta) nebo 188 Kc (DPD kuryr), takze vas text je zavadejici. Podminky dopravy jsou presne uvedene na nasich strankach tady: http://www.completebeauty.cz/inshop/scripts/shop.aspx?action=ViewTemplate&Path=Manual

    a taky pri nakupu v kosiku pri vyberu dopravy.

    Dekuji za pochopeni,

    vedeni spolecnosti
    Complete Care Investments s.r.o.