Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pred mesiacom som si objednala ciapku a neprisla mi doteraz :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo a obchod se neobtezuje komunikovat

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Dobrý den, několikrát jsme se Vás snažili kontaktovat telefonicky i e-mailem, bohužel však neúspěšně.
    Jelikož jste na naše pokusy o kontakt nereagovala byli jsme nuceni objednávku stornovat, a to dle obchodních podmínek. O veškerých krocích jste vždy byla informována prostřednictvím e-mailu.
    Prosím tedy o dodatečnou kontrolu Vaší e-mailové schránky, věřím že naše zprávy najdete.
    Přeji příjemný den.

    Nikol | Chicshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ako na to že su tam drahé veci sú podľa mňa a nekvalitné objednala som si mikinu a prišla mi s článkom ktorý sa nedá oprať

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. V případě, že měla mikina flíček již při převzetí jste nám měla dát vědět předem, abychom celou situaci mohli vyřešit. Bohužel jsme až do dnešního dne žádnou zprávu nedostali.
    Přeji příjemný den.
    Nikol | Chicshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    musela so platiť za balík pri výmene tovaru na Slovensko tam a aj keď mi ho posielali späť čím som peplatila už aj cenu nákupu

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    27.11.jsem zboží vracela a stále nemám peníze vráceny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Plisovaná sukně zabalená do nejmenšího sáčku, do kterého se ještě vešla.Podle toho při rozbalení vypadala.Vzhledem k ceně jsem nevracela. Šetrné vyprání nic nezměnilo,zmačkané příšerně pořád, nosit tak podoma.Vyžehlit to nepůjde, leda za cenu zrušení plisé.Ono to totiž není klasické plisování,které se žehlit dá po nastehování.Toto je skládané jako harmonika.Dále pozor na velikost: vyrobeno v Itálii, takže XL odpovídá nejvýše vel.44. Naštěstí guma v pase půjde povolit.Kvalita ušití nízká.
    Nedoporučuji.

    • Zboží bylo doručeno zmačkané v igelitové skoro kouli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží je křivě ušito
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo ani zabaleno,jen vloženo do igelitového pytle.
    • Neodpovídá velikost ani kvalita, úplně jiné než na obrázku, navíc bunda smrdí i po vyprání.
  • Ne doručuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádala jsem o vrácení platby včetně poštovného, jelikož rozměry mikiny absolutně neodpovídaly mírám uvedeným v tabulce velikostí. E-shop zareagoval s tím, že u jedné fotky jsem neměřila na stejném místě jako je to na obrázku u tabulky a "k odchylce zhruba 1 cm může dojít". Nicméně rozdíl v zásadních mírách, které jsem řešila byl i tak 5-6 cm! Na což už nikdo nereagoval a poštovné mi nevrátili.

    Za mě absolutně neprozákaznický přístup. Ohánět se tím, že jsem jednu míru neměřila ve stejném místě, ačkoli mikina byla celkově o 5 cm menší než byly míry v tabulce, mi přijde dost ubohé. Neuznat svou chybu, ačkoli šlo jen o 49,- za poštovné.

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Bohužel je tomu tak a trváme si na svém měření. Mikina byla přeměřena a odpovídala tabulce. Dle fotek od zákazníka byla měřena na zcela jiných místech nežli ji měříme my. Snadno se poté naměří o několik cm méně či více.
    Pokud by to bylo špatně, nemáme problém uznat svou chybu. Sami nechceme mít stejný problém s jiným zákazníkem kvůli stejné věci a neustále to řešit dokola. Zboží bylo tedy opět vystaveno a na základě objednávky odesláno jinému zákazníkovi, který na špatnou velikost nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychlý

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si zboží, kde měla být platba platební kartou. Po dokončení objednávky, jsem čekala na přesměrování na platební bránu, kde se tak nestalo. Jelikož byla objednávka na zásilkovou, čekala jsem, že zaplatím tam při převzetí zboží. Na druhý den mi přišel email od eshopu, že odstupují od kupní smlouvy a v příloze obchodní podmínky. Další den, po té co odstoupili od smlouvy mě vyzvali ať zboží zaplatím. Pokud došlo k problému s platbou, mohli mě slušně jako zákazníka informovat, že došlo k chybě na serveru a ne mi objednávku bez vyjádření zrušit.

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Reagujeme na recenzi : Objednávka 1 ks roušky ze dne 12.9.2020 - neproběhla platba kartou. Byl zaslán email s možností opakování platby kartou a následně bylo zákaznici voláno ( děláme to vždy ) Nikdo nezvedal. Tyto všechny kroky evidujeme pro kontrolu. Čekali jsme dva dny ( namísto jednoho ) na platbu. Dle obchodních podmínek je to pouze 1 den. V případě, že není uhrazena objednávka dle toho jak zákazník sám zvolil v objednávce, odstupujeme od kupní smlouvy. Nikdy automaticky neposíláme takovou objednávku na dobírku bez domluvy předem. Bohužel bychom tak riskovali nevyzvednuté objednávky, čemuž se z logických důvodů bráníme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodán nekvalitní výrobek a neochota záležitost řešit.

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Dobrý den,

    zakoupil jste černou bavlněnou roušku. Na váš email ohledně reklamace jsme odpověděli ihned takto:

    " Dobrý den,
    tyto roušky sami nosíme a sami jsme také spokojeni, jinak bychom je ani nenabízeli. Bylo jich bylo mnoho expedováno bez stížností. Pokud chcete, můžete nám ji zaslat zpět. Podíváme se, na váš kus a vyrozumíme vás. Můžete poslat i foto jak křivě je ušitá a změřit nám délku gumiček. "

    Do dnešního dne jsme od vás balíček s reklamovanou rouškou neobdrželi. Prosím tedy o její zaslání. Takto na dálku danou věc reklamovat nemůžeme. :-)

    Angelika

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • poplatek 79 Kč za osobní vybrání produktu v zásilkovně mi nepřijde adekvátní, vždy byl tento způsob dopravy, kromě kamenného obchodu, nejlevnější, v tomto obchodě nikoliv

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Dobrý den,

    měla jste možnost zvolit způsob platby ''online kartou'' (čemuž většina zákazníků v době pandemie dává přednost). Pak je cena za doručení do zásilkovny 59 Kč. Od poloviny března jsme také zvýhodnili dopravu kurýrem, která činí při platbě online 49 Kč. Dražší dopravu jste si zvolila sama, i když nabízíme levnější variantu.

    S pozdravem

    Arnošt ┃ Chicshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží neodpovídalo obrázku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Veľkostné čísla nesedia, a platí sa za dodávku aj keď je napísané že pri objednávke od určitej sumy je to zadarmo, som nespokojná s prístupom.

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Musíme reagovat na tuto recenzi :) Zákazník má u nás dopravu zdarma nad 2500,-Kč a to Zásilkovnou nebo Poštou. Pouze služba GLS je zpoplatněna. Zákazník si tuto možnost zvolil sám, nikdo ho nenutil. Další skutečnost je ta, že zákazník odmítl naší konzultaci ohledně velikosti bundy, která je vypasovaná, šitá na tělo. Toto vše mohl zákazník s námi probrat včetně jeho pochybností s dopravou. Na stránkách i při objednávce máme vše dobře popsáno. Zákazník také nepochopil, že není možná výměna za jiný model, který má jinou cenu. To lze pouze u stejného modelu. V tomto případě je potřeba nové objednávky která mohla být vyřízena velmi rychle, stejně jako předešlá. Zákazník opět odmítl :) Z naší strany bylo uděláno maximum a toto hodnocení je tedy velmi subjektivní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi drahe postovne v pripade vratenia tovaru, pre mna na SK to vyslo15 eur ,co je skoro cena sandal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po vrácení zboží jsem byla absolutně neoprávněně nařčena z toho že jsem zboží před vrácením vyprala a že mi nebudou vráceny penize , v případě , že skutečně nebudou vráceny jsem rozhodnuta pro soudní spor ,nehoráznost ze strany firmy !!!

    po vrácení zboží jsem byla absolutně neoprávněně nařčena z toho že jsem zboží před vrácením vyprala a že mi nebudou vráceny penize , v případě , že skutečně nebudou vráceny jsem rozhodnuta pro soudní spor ,nehoráznost ze strany firmy !!!

    Reakce obchodu Chicshop.cz

    Bohužel nás celá věc mrzí. Nechceme dohady se zákazníkem, který je abnormálně nepříjemný a záměrně udává nepravdivé info o celém procesu objednávek na našem eshopu a o nekvalitním zboží značky Naketano. Více tuto záležitost nechceme komentovat a samotné vyjadřování zákazníka v tel. rozhovoru už vůbec. Zákazník svých 1000,- obdržel.