• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřesný e-shop

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zákazník si objednal 1 m hranolu délky 13 m, u kterého zvýrazněným červeným písmem bylo uvedeno, že je nutné objednávat na celou délku a ještě si zadal, že, jej chce vyzvednout na jiném místě, než bylo uvedeno odběrné místo u produktu. To je pak těžké vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nebylo doruceno

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zákazníka jsme v den objednání zboží informovali, že požadovaný druh palubek určité šíře je momentálně vyprodaný a nabídli mu jinou šíři palubek stejné tloušťky a délky. Do dnešního dne nijak na náš dotaz nereagoval, a tak jsme standartně po 14 dnech objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jeden člověk dela vse (vyřizuje objednávky, rozvazi je atd.)

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zakazník před 11 dny objednal zboží, v ten samý den jsme mu zaslali potvrzení objednávky (i když tvrdí že ne), informovali jej, že zboží bude připraveno k odběru 2 dny po uhrazení objednávky. Do dnešního dne se neozval až nám přišla tato negativní recenze. Nejsme si vědomi žádného pochybení, takže máme dojem, že ani nešlo vůbec o objednání zboží jako spíše o vytvoření negativního hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Mam tuseni, ze prodejce nabízi i neco co nemuze dodat a po "upresneni" kupujicimu, ze primo toto zbozi neni skladem ani na ceste, ocekava, ze si kupujici objedna neco jineho.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zákazník objednal palubky. Náš dodavatel uvedených palubek nám sdělil, že uvedené palubky budou připraveny k odběru za 4 dny. Vše jsme sdělili zákazníkovi s tím, 4 den mu je přivezeme na doručovací adresu. Přijeli jsme následně do skladu, ale bohužel zaměstnankyně dodavatele omylem naskladnila jiný druh palubek. Ihned jsme o tom informovali zákazníka a hledali řešení u obchodního zástupce dodavatele. Bohužel palubky byli i v centrálním skladu vyprodány, ale obchodní zástupce se snažil ihned je objednat z Německa s tím, že dorazí do 5 dnů na sklad. Zákazník nám následující den sdělil, že čekat nebude a že si je sehnal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta.
    • Uváděná výdejní doba v Brně není správná (polední přestávka)

    Jinde nakoupíte rychleji a s větší péčí.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zákazník uhradil objednávku zboží v pátek a v úterý( druhý pracovní den) obdržel výzvu k vyzvednutí zboží. Opravdu velmi dlouhá čekací doba. Okamžitě během procesu objednávání obdržel všechny potřebné informace - v pátek, že objednávka byla uhrazena - následně mail, že v pondělí poptáme u výrobce, jestli soubor 9 položek zboží bude již připraven k vyzvednutí - úterý v 8,17 hod obdržel mail k vyzvednutí zboží. Některé zákazníky a jejich stížnosti opravdu nelze pochopit. Jakou péči a jakou jinou dodací lhůtu si tento zákazník představoval ? Nerozumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nenašel jsem. Vybral jsem, protože jako jediní měli v nabídce specifické zboží.
    • Špatná péče o konkrétní potřeby zákazníka. Vše jsem komunikoval přímo s výrobcem a vstřícnost byla o 100% jinde. Obchod v pondělí řekl nebude, v pátek zjistíme co dál. Výrobce zařídil dodání první várky ihned a do čtvrtka zbytek.

    Obchod zafungoval jen jako IČO a velkoodběratel. Což je také dobré a potřebné. Komunikace a péče o zákazníka byla mizerná.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zákazník objednal atypické zboží, aniž by si přečetl základní informace na našich stránkách nebo se alespoň předem informoval. Když jsme sdělili, že toto atypické zboží skladem výrobce nemá, následovala okamžitá arogantní reakce, jak si to dovolujeme nemít zboží skladem a že zboží chce hned. Že se zboží naskladňuje u výrobce do 2 - 3 dnů jej vůbec nezajímalo. Po 5 minutách opět telefonát, že si u výrobce vše obvolal a že část zboží skladem mají a že si jej chce vyzvednout s výtkou, že jsme to měli udělat my. Kdyby nás předem informoval, zajistili bychom vše potřebně nad rámec, jak by si přál, stačilo uvést, že zboží chce hned nebo nejlépe včera před objednáním, to jej bohužel ani nenapadlo. A dále že nakoupil se 40 % slevou a zboží měl do druhého dne od úhrady, to už vidět ani slyšet nechce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    byla jmenována cena a když jsem chtěl zboží objednat, tak byla cena zvýšena s odůvodnením, že mě omylem byla jmenována velkoodběratelská cena.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Historie komunikace se zákazníkem:
    1. telefonický dotaz zákazníka, že poptává 2 ks produktu, uvedeného na našich prodejních stránkách i s cenou a kolik by stál a zda by byla nějaká sleva. Slušně a ochotně jsme mu vysvětlili, že cena platí, jak je uvedena na našich stránkách, pouze je třeba stanovit příplatek za odstín produktu, který si výrobce daného produktu k ceně připočítává
    2. po 2 dnech písemný dotaz opět na uvedený produkt s tím, jaká by byla cena. Spočítali jsme cenu příplatku za odstín a sdělili cenu základního produktu, i když je uveden na našich stránkách
    3. následoval telefonický dotaz, zda by byla poskytnuta sleva, kdyby objednal více ks. Sdělili jsme zákazníkovi, že sleva možná není.
    4. provedena objednávka zákazníkem s upozorněním, že požaduje cenu, jakou jsme mu uvedli v informativním mailu.
    Bohužel, jsme si v tomto případě všimli, že jsme v informativním mailu uvedli základní cenu produktu ve velkoobchodní ceně, načež jsme na to zákazníka upozornili a omluvili se. Nabídli jsme mu, že pokud s cenou nesouhlasí, objednávku můžeme stornovat.
    Následovala okamžitá reakce s osočením, že zkoušíme různé triky jak na něj vyzrát, prostě jsme byli ti nejhorší na světě i jak je vidět z reakce zde na Heuréce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • způsob úhrad zboží a dopravy přes subdodavatele je nedokonalý

    Zkuste a uvidíte

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Je nám líto, že je zákazník nespokojen, ale z naší strany nevidíme žádné pochybení. Zboží zákazník obdržel na doručovací adresu za 2 dny po uhrazení objednávky PPL, což se nám jeví přijatelné. Bohužel, zákazník ignoroval zvýrazněné informace u výběru způsobu plateb, v jakém případě lze kterou použít, následně jsme jej na to upozornili. Nato došlo k úhradě objednávky jen částečně a z toho asi pramení nespokojenost zákazníka, když ode dne objednání zboží po dodání zboží trval celý proces 14 dní, což nebylo způsobeno naší chybou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nemá zájem o malé zakázky
    • hrubé ažpřisprostlé jednání se zákazníkem
    • špatná komunikace

    zde nenakupovat po telefonu se domluvíte o zboží které chcete nakoupit a když toto zboží nakoupíte dle propozic které jte dostal po telefonu příjde Vám přisprostlý email.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Vysvětlení - lživé a arogantní hodnocení ze strany zákazníka. Telefonicky nás předem vůbec o objednání zboží nekontaktoval. Zákazník si objednal půlku role folie a k tomu jinou folii od jiného dodavatele a zvolil dopravu zdarma do 150 km vzdáleného města, a přitom přímo u výrobku bylo zvýrazněným písmem uvedeno, že je nutné objednávat na celou roli a že doprava zdarma je od 1 450 Kč objednávky daného dodavatele. Toto vůbec neakceptoval. Následně přikládáme k posouzení údajný přisprostlý rmail - (2013-11-02 14:26:04) "Přejeme hezký den, u Střešní folie je zvýrazněným písmem uvedeno, že tento produkt lze objednat pouze v ceně nad 1450 Kč, jinak Vám ji dodavatel zdarma nedodá. A u Paropropustné folie dopravu zdarma uvedenou vůbec nemáme. Pravděpodobně jste si nepřečetl vůbec podmínky Dopravy zdarma v menu Doprava a dodání zboží."

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedržíte dohody.

    Obchod není schopen zajistit inzerované zboží
    a nedrží sliby.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Vysvětlení - zákazník si objednal palubky v různých tl a délkách. Všechny délky a druhy dodavatel neměl v příslušném skladě, a tak jsme zajistili stahování chybějící délky z centrálního skladu na 2 den. Ze 6 druhů však jedna délka byla již vyprodaná. Zákazníka jsme informovali a ten nám sdělil, že máme objednávku a stahování z centrálního skladu zrušit.. Ptali jsme se jej, jestli si přeje objednávku změnit nebo upravit množství. Sdělil nám, že ne a že si zboží zajistí jinak. Ráno jsme u dodavatele zrušili stahování a objednávku a zákazník nám v poledne vystaví objednávku novou. Oznámili jsme mu, že dodavatel nás v tomto případě pošle k šípku a doporučili a sdělili mu kontakt přímo na dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal obchod se pak už neozval.

    Naprostá nekomunikace.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Vysvětlení - zákazník si objednal zboží za cca 3000 Kč a zcela nesmyslně zvolil dopravu stavebního materiálu nákladním autem zdarma do vzdálenosti cca 330 km, informace o uvedených cenách dopravy na našich stránkách zcela ignoroval. U takových objednávek není na co reagovat.

    • aktualizace cen materiálu.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Bohužel se někdy stává, že některý dodavatel opomene nám sdělit změnu ceny dodávaného zboží. Snažíme se tyto případy minimalizovat a s těmito dodavateli přestáváme spolupracovat.

    • Zboží jsem objednal jinde,neboť dodavatel chtěl dalších 2000,Kč za dopravné :-(
    • Jiný dodavatel jej dodal v ceně bez jakých koliv dalších skrytých poplatků!!!!

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    My jsme nechtěli dalších 2000 Kč za dopravu. Zákazník ignoroval informace o dopravě uvedené na našich stránkách a zvolil dopravu zdarma, přičemž máme zcela zřetelně uvedeno, že pokud objednávka nesplňuje dopravu zdarma , je cena dopravy 6 nebo 8 Kč/ujetý km dle výběru obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vysoká cena dopravy.

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Když Vám připadá vysoká cena dopravy, proč jste vůbec provedl objednávku zboží, když jsou ceny za dopravu přehledně a podrobně, na rozdíl od jiných internetových stavebnin, na našich stránkách uvedeny..

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • placení předem

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    V případě osobního odběru jinak nelze, zboží se odebírá na pobočkách výrobců a ti nevybírají peníze pro své prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sliby, chyby
    • neváží si zákazníka

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Klasický případ zákazníka, co si nepřečte nic o platbách, nic o dopravě, kde vše máme dopodrobna vysvětlené. Objedná různé zboží a očekává, že doprava všeho po celé ČR bude automaticky zdarma, a když vysvětlíme předem, že doprava bude stát tolik a tolik, tak najednou je vše špatně a jsme ti nejhorší, co neplní sliby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • drahé poplatky za dopravu a platbu

    nic moc ale ceny zboží dobrý

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Zákazník si objednal 5 balíků se zbožím a očekával, že Česká pošta dopravuje zdarma. Vysvětlili jsme vám, že poštovné se vztahuje na jeden balík a abychom Vám vyšli vstříc, navrhli jsme Vám sloučení 5 balíků do 2 balíků za dvojí poštovné. Zázraky ale dělat neumíme a prosit poštu, aby Vám dopravovala zboží zdarma také ne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • informace podané meilem si protiřečí

    nepochopila jsem, byla jsem odkázána na nákup osobně v pobočce Ostrava - nepochopila jsem proč, zřejmě jsem objednala malé množství - mělo by to být ale uvedeno, že zajišˇˇtujete pouze dovoz většího množství.
    Dva kbelíky po 25 kg Weber rudicolor, bylo asi málo. Jsem zklamaná

    Reakce obchodu České stavebniny, s.r.o.

    Pravděpodobně jste nečetla vůbec informace v Dopravě zboží, kde je vše dopodrobna vysvětleno a ani Obchodní podmínky. Objednala jste produkt od výrobce Weber a zadala jste si v dopravě, že si jej necháte přivézt domů zcela nepochopitelně jiným výrobcem, který dodává odlišné produkty. To je jako by jste si dala inzerát do Lidových novin a zlobila se na Mladou frontu DNES, proč jej neotiskla. Pečlivě jsme Vám vysvětlili, že ve Vašem případě je možný pouze osobní odběr poblíž Vašeho bydliště, žádný rozpor v tom nevidíme..