• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace, info ze objedané zboží není skladem až po mě urgenci
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • drahá doprava a dobírka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží není skladem a já po týdnu nemám vyjádření k termínu dodání ani ceně.

  • žádná komunikace a zboží jsem neobdržel

  • po týdnu zatím žádná reakce na objednávku, například bych čekal mail informující o tom kdy má zákazník čekat, že je šance, aby bylo zboží naskladněno a posláno

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Na webu obchod uvádí dostupnost zboží do 3 dnů, ikdyž ho nemají. Ozvali se po více nez týdnu a dle tel. informace bude snad za dva až tři měsíce. Jedná se o klamání spotřebitele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klasický e-shop, který ani neví co prodává.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerujou nemaji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo
    • Bylo levné

    Zboží ke mně šlo asi měsíc, nikoli pár pracovních dní. Obchod se mi ani neozýval. Jediná reakce byla až na podnět reklamace, když mi byl doručen kus s vadnou součástkou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledný eshop
    • Ceny zboží
    • Bez reakce na první dotazový mail o stavu objednávky
    • Bez reakce na telefon
    • Bez iniciativy s informacemi o skladovém zboží které ve skutečnosti skladem není
    • Zboží skladem není skladem (objednávka sestavena na to základě "zboží skladem")
    • Zboží po měsíci nepřišlo
    • Firma se vůbec neozvala a nemluvila se.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo skladem a obchod komunikoval zpoždění cca 10 dní. Když bylo zpoždění 30 dní, bez jakékoli komunikace obchodu, trochu mě to naštvalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po telefonické domluvě s panem majitele jsem mluvil jestli boty jsou originál výroba Made in Sweden, on my celou dobu tvrdil že Ano, a nakonec když jsem to viděl doma na vlastní oči Made in Italy, příště ani zadarmo nic víc s tento obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak úplně není v pořádku poslat mi žádost o ohodnocení mého nákupu, který jsem již zaplatila na základě informace, že mi zboží bude odesláno po úhradě zálohové faktury. Platbu jsem odeslala hned a zboží stále nemám. Tak vlastně ani nevím, co bych měla hodnotit.
    Nicméně věřím, že mi zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsem 2x vznesla dotaz, jestli je násada vhodná k zakoupeným hrábím, bylo mi sděleno ano. Očekávala bych ale upozornění, že mnou vybraná násada je krátká. Je opravdu krátká a na hrábě opravdu nevhodná a moje chyba, že mi to nedošlo. Ale odborníci mě měli na to upozornit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V e-shopu nabízejí zboží skladem, přičemž skladem není. Je u dodavatele.
    Takže datum doručení nesouhlasí. Jedná se o klamavou reklamu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    BEZ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedené zboží, které mělo být skladem, nebylo dodáno
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Naprosto příšerná dokumentace k výrobku, zásadně neodpovídá realitě. Nejhorší návod k použití, jaký jsem v životě viděl! Díky tomu bylo uvedení do provozu hodně komplikované.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jako nevýhodu beru různé ceny na eshopu a na kamenné prodejně.