Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Ja jsem spokojen a aj budu
-
Nedoporučuje obchod
- Ani po 10 dnech od objednani nemam zadnou informaci o terminu doruceni... o vyzve k odberu na pobocce nemluve. Jsem rad, ze jsem neplatil predem.
Reakce obchodu Čarodějnický obchod s.r.o.
Vážený pane,
je nám velice líto ,ale výzvu k vyzvednutí objednávky jsme Vám posílali e-mailem ke dni 23.10. 2018
Druhá výzva Vám byla zaslaná 31.10.2018
Prosím,zkontrolujte si spam,je možné, že to tam spadlo.
Sdělte prosím ,zda máme Vaši objednávku nadále uchovávat,nebo ji máme zrušit.
Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám jen velmi neradi způsobili.
S přáním hezkého dne
Daniela Čarodějnický obchod