Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Ja jsem spokojen a aj budu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 10 dnech od objednani nemam zadnou informaci o terminu doruceni... o vyzve k odberu na pobocce nemluve. Jsem rad, ze jsem neplatil predem.

    Reakce obchodu Čarodějnický obchod s.r.o.

    Vážený pane,
    je nám velice líto ,ale výzvu k vyzvednutí objednávky jsme Vám posílali e-mailem ke dni 23.10. 2018
    Druhá výzva Vám byla zaslaná 31.10.2018
    Prosím,zkontrolujte si spam,je možné, že to tam spadlo.
    Sdělte prosím ,zda máme Vaši objednávku nadále uchovávat,nebo ji máme zrušit.
    Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám jen velmi neradi způsobili.
    S přáním hezkého dne
    Daniela Čarodějnický obchod