Přihlásit se a přidat příspěvek
  • katasrofa měsíc a půl po zaplacení a nic nepřišlo komunikace přes automat pán jednou zavolal že skleník dojde o víkendu je sobota večer a nic žádná sms telefon opět automat tomuhle e schopu se obloukem vyhněte já osobně jdu v týdnu ta čoi nebo policii

  • Najde se někdo, kdo má problémy s dodaním objednaného a zaplaceného zboží a chtěl by se připojit k podání stížnosti kompentním místům?

    • mám stejný problém

  • 29.1. Obědnán skleník, 13.2 předáno dopravci a NIC ???

    • Ty krásné recenze si asi píšou sami

  • Dnes nám doručili polykarbonátový skleník. Super, trvalo to jen tři dny. Měli jsme ho objednán jinde, ale když nepřišel ani za 5 týdnů, tak jsme objednávku zrušili a objednali u Buildexu. Potud vše dobré, musíme pochválit. Dopravce vyložil skleník u sousedů na louce, protože kvůli extrémní výšce auta k nám neprojel pod stromy kvůli větvím, což náklaďáky typu Avia, Liaz běžně podjedou. Když jsme pak přenášeli polykarbonát na náš pozemek, zjistili jsme, že všechny 3 desky mají na povrchu promáčklé rýhy různé délky (nejdelší 60cm). Při přebírání od dopravce si toho nikdo nevšiml, snad kvůli hře světla a stínu blízkých stromů, takže jsme nereklamovali. Musíme ho tedy použít a doufat, že nějaký rok vydrží. Proč to sem píšeme. Polykarbonáty se posílají také srolované rubovou stranou nahoru a v případě poškození to není lícová UV strana a jen jedna deska, další dvě jsou nepoškozené. Ta jedna se pak použije na svislé boky, tam se to ustojí a oblouky zůstanou nepoškozené. Nevíme, jestli byly desky naloženy již jako poškozené u dodavatele nebo se poškodily při nakládání, případně při vykládání. Takže taková inspirace pro přepravu. My na ta místa pravděpodobně nalepíme záplaty z odpadu, i když to bude hnusné. Nic jiného nám nezbývá. Nebýt této nepříjemnosti, byly bychom 100% spokojeni. Tímto příspěvkem nechceme nijak poškodit firmu Buildex, berte to jenom jako upozornění, co se může nechtěně nebo náhodně stát. Domníváme se, že toto nebude první případ, protože manipulace s tak velkými deskami je obtížná. Přenášeli jsme je v 6 lidech a museli jsme velmi opatrně.

  • Ani po dvou měsících nemám zboží ani peníze, před měsícem mi pán říkal, že je dodací doba bohužel ne 4 týdny, jak uvádějí, ale 6 týdnů stejně jako na skleníky, po dalších 4 týdnech NIC!! Pán byl milý a moc se omlouval. Sledování objednávky je sice moc fajn, ale nic tam neaktualizují, mají tam pořád datum předpokládané expedice 17.5.2021, když je dnes 18.6.2021 tak mi to asi moc neřekne. Že by se mi někdo ozval sám, jak to vypadá, to nehrozí.. mám sto chutí objednávku zrušit a chtít peníze zpět, na letošní sezónu je to stejně dávno pasé..

    • Dobrý den, komplikace s Vaší objednávkou nás mrzí. Rádi bychom s Vámi prověřili stav a navrhli řešení. Tento příspěvek je bohužel anonymní. Mohu Vás poprosit kontaktovat nás na tel. čísle: 222 703 103. Jistě najdeme řešení tohoto zpoždění.

  • Upřímně nevím co si mám myslet. 30. 3. jsem vytvořila objednávku na skleník, který byl skladem s doručením do 14 dnů. Byl to dárek pro babičku k narozeninám, které měla 17.4. Takže do toho termínu by měl bez problémů dorazit. Všude deklarují, že svou objednávku můžu sledovat ve stavu objednávek - tam se mi již od začátku ukazuje, že předpokládaná expedice bude 14. 4. Tak se bohužel nestalo. 15. 4. jsem do Buildexu volala s dotazem jak to vypadá s mojí objednávkou. Velmi ochotný pán mi sdělil, že se moc omlouvá, ale že mají problém s dodáním polykarbonátu, že je na cestě, že dodávku očekávají o víkendu (17., 18. 4.), a že budou následující týden odesílat. Stále se nic neděje.
    Včera jsem volala znovu. Mluvila jsem s takovou hodně "free" paní, která mi sdělila, že je polykarbonát stále na cestě, netuší kde a kdy dorazí. Bez jakékoliv omluvy. Potom mi začala vyprávět jak je to nejprodávanější skleník, a že se jim už takhle stalo, že museli objednávky žádaných skleníků rušit. Po mém naléhání, aby mě informovali o stavu mi sdělila, že si mě teda napíše, a že se mi za 14 dní!!! ozvou jak to vypadá.
    Já naprosto chápu, že se může stát nějaká nepředvídatelná událost. I když u skleníku, které mají skladem bych to nečekala. Ale nelíbí se mi, že se mi za celou dobu nikdo neozval a já to z nich musím páčit. Leží mi v objednávce dost peněz. A popravdě mám chuť objednávku zrušit.

  • 13.6.2017 jsem objednal revizní šachtu 25x25cm s poklopem a 3x navyšucí rámeček. 14. přišel mejl, že se objednávka vyřizuje, a ten samý den přišla zálohová faktura. Uhradil jsem celou částku a čekal. 20.6. potvrzení expedice a 21.6. to přišlo, ale šachta bez poklopu. Psal jsem jim e-mail, prý předáno reklamačnímu. 3.7. jsem napsal další dotaz, jak je na tom vyřízení nekompletní zásilky, za pár dní telefonát od slečny, že koncem července mi to přijde. Dnes je 9.8. víko furt nemám, tak jsem opět napsal e-mail... víčka se asi nikdy nedočkám, u zboží za dvě stovky fakt legrace. Škoda!

  • 22.3. jsem napsal stále ještě pozitivní recenzi na Buildex se dvěma výhradami. Nyní je skleník postavený s vypětím všech sil:
    1) cca 5 dílů konstruce zohýbaných, jeden hodně, dorovnal jsem kleštemi.
    2) 2 díly konstrukce jiné než měly být, vyřešeno jejich úpravou (přeohýbání okraje střechy)
    3) Chybí část střechy pod střešním oknem - nahrazeno z vlastních zásob.
    4) Střecha skleníku nepřesahuje stěny, díly jsou krátké, dá se to ale jakžtakž udržet pohromadě.
    5) Kryty ostrých konců střechy korodují.
    6) Návod nebyl česky, jak jsem psal v recenzi.
    7) Dárkové dlaždice byly poškozené.
    8) Paleta (sbitá z krajin) se rozpadla při vykládání z dodávky.

    Na mail Buildex ani po deseti dnech nereagoval vůbec nijak ač k tomu v odpovědi na recenzi sám vybízel.

    Dnes už bych kladnou recenzi nedal.