Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Platba kartou, zboží jsem nemohl přebrat protože platba byla vždy odmítnutá.

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    při objednání na eshopu jste platbu kartou odmítl a vybral jako metodu platby na dobírku. Následně jste si vybral uložení do Alzaboxu. V takovém případě je pak nutné následovat instrukce dopravce, který výdejní box spravuje a při platbě dobírkové částky online mít povolené na kartě platby na internetu.

    Děkuji za pochopení,
    F. Černý

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Chťel jsem nabídku nožů nic nepřišlo a leták k brusným kamenům také NE

    NEZÁJEM O KUPUJÍCÍHO

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, ale moc nevíme, co bychom na jeho základě měli zlepšit. Na komentář k objednávce jsme Vám obratem odpověděli. Jelikož nám přišla i reakce zpět, tak jsem si jist, že email je správný a zprávy Vám chodí. Na další email od nás jste však již nereagoval. Doporučuji prohlédnout emailovou schránku. Všechny zprávy byly odeslané během jednoho dne.

    Nevím co máte na mysli tím letákem, ale rád bych Vás ubezpečil, že žádné letáky, ani spam nerozesíláme.


    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
    F. Černý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dostal info, že čekají na dodání do obchodu, potom depo a po 14 dnech dopravce bez informace, že zboží je k vyzvednutí vrátil k dodavateli

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Nicméně si tady asi pletete hodnocení služeb České pošty s hodnocením obchodu. Mezi přijetím objednávky na našem eshopu a expedicí zásilky na Vaši adresu uběhlo pouhých 55 minut.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
    F. Černý

    • Náklady za dodání a platbu se skoro rovnají ceně produktu

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    nabízíme několik možností dodání zboží a v rámci ČR začínáme na 67,- Kč vč. DPH. Při objednávce zboží za 200,- Kč tedy nemusíte volit druhou nejdražší variantu dopravy za 125,- Kč. Veškeré ceny dopravy máme k dispozici na eshopu:

    https://brusnekameny.cz/content/1-dodani-zbozi

    Děkuji za pochopení.
    F. Černý

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    OBJEDNAL JSE SI KAMEN 1000/6000 VSE SOUHLASI NA OBJEDNAVCE A TAKE ORIGINALNI KRABICI Z JAPONSKA;bOHUZEL BRUSNY KAMEN NESE ZRNITOST 100/8000 A TUTO JSEM SI NEOBJEDNAL;trochu se v tom vyznam a opravdu tuto jemnost kamene nepotrebuji.Byl jsem podveden ale v cesku to tak uz chodi.ZIJU TADY 4 ROKEM A TAK VIM ZE TO TAK je.

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že se cítíte být podveden. Nevím jak jste na tu zrnitost přišel, ale přijde mi naprosto nepravděpodobné, abyste v krabičce nalezl takový kámen. V životě jsem se s takovou kombinací u žádného výrobce nesetkal, jelikož by byla naprosto nesmyslná. Navíc v normě JIS žádný výrobce nevyrábí zrnitost 100. Pokud se jen jedná o překlep a chtěl jste napsat, že tam byla kombinace 1000/8000, tak je to stejný případ - nikdo takovou kombinaci nevyrábí a pokud by vyráběl, jednalo by se ještě o dražší kámen. Nevím pro koho by byl tento podvod výhodný...

    Objednal jste si kámen MCUSTA ZANMAI 1000/6000, který vyrábí továrna IMANISHI v Kyoto. Označení zrnitosti je na boku kamene prováděno razítkem. Někdy mohou být tyto čísla lehce rozpytá. Číslo 6 se pak může podobat číslu 8.

    Děkuji za pochopení.
    Pěkný den,
    F. Černý
    BRUSNEKAMENY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • momentálně nemohu posoudit
    • žádné informace o objednávce

    netuším, jestli zboží někdy bude dodáno, jestli existuje

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    u všech produktů na eshopu máme uvedenou dostupnost. Pokud je zboží skladem, tak ho expedujeme ihned. Vy jste si však vybral produkt, který je delší dobu vyprodaný (několik měsíců). Proto byl produkt označen "TERMÍN NA DOTAZ". Termín stále zjišťujeme u dovozce a v tuto chvíli tedy nemáme žádnou novou informaci, kterou bychom mohli předat.

    Děkuji za pochopení,
    F. Černý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace. Email bez odpovedi telefon nezveda.

    Nefoporucuji tvari se profesionalne ale kde nic tu nic. Proc ma majitel obchod kdyz nekomunikuje se zakaznuky

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    koukám, že ohledně Vaší objednávky ze dne 17.4. se nic zvláštního neřešilo a byla okamžitě odeslána. Evidujeme od Vás pouze jeden email ze dne 23.5., na který jsme Vám odpověděli dříve, než jste napsal o 2 dny později tuto recenzi. Doporučuji si zkontrolovat emailovou schránku. Pokud v pracovní době nezvedneme telefon na prodejně, je to pravděpodobně z důvodu, že se věnujeme jinému zákazníkovi. Když voláte někam na provozovnu, tak doporučuji to zkusit více než jedenkrát.

    Děkuji za pochopení,
    F. Černý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Brusný kámen za tisíc korun je těžce předraženej šmejd, evidentní úbytek kamenu již při prvním použití. Naostřit kvalitní nůž téměř nemožné. Měli by jste se stydět, že prodáváte takovéhle sračky.

    V žádném případě zde již nic nenakoupím.

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,
    mrzí mě, že s produktem nejste spokojený. Už jenom proto, že se nám to u zákazníků jen tak nestává. Nicméně nechápu Vaše hodnocení, kdy například doručení zboží následující pracovní den hodnotíte známkou 1 z 5. Tím pádem nechápu ani Vaše ohodnocení zboží. Bohužel nevím co a jak jste brousil, takže Vám k tomu nemám co napsat. V případě nespokojenosti se zbožím mi přijde logičtější nejdříve řešit problém s prodejcem a pak až se uchýlit k uveřejňování vulgarismů.
    Děkuji za pochopení,
    F.Černý, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    docela ok , ale není jednoduche nuž nabrousit :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdo čeká, ten se snad dočká.
    • Nevím, na zboží už čekám 14 dní.

    Objednat a čekat snad mi zboží do Vánoc pošlou, ještě mají čas 3,5 měsíce a nůž si konečně nabrousím.

    Reakce obchodu BRUSNEKAMENY.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou reakci, díky které můžeme tuto nepříjemnost vyřešit. Obávám se, že došlo k nedorozumění. U Vaší objednávky byla zvolena platba online. V takovém případě jste při potvrzení objednávky přesměrována na platební bránu. Zde však nebyla žádná platba provedena a platební brána označila objednávku jako "zrušenou uživatelem".

    Proto jsme žádné zboží neposílali. V průběhu dnešního dopoledne Vás telefonicky zkontaktujeme a v případě trvajícího zájmu o zboží, objednávku vyexpedujeme.

    Děkujeme za pochopení a přeji pěkný den,
    František Černý
    BRUSNEKAMENY.CZ