Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny a levné zasílání
    • trochu pomalejší komunikace a dodání
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • ceny
    • sortiment
    • písemná komunikace sice s kratší prodlevou, ale jsou ochotní
    • naprosto tristní komunikace přes telefon - hovory nepřijmou a pokud to zkoušíte vícekrát za sebou, zablokují vás - prostě se nedovoláte
    • delší doba expedice

    Lékárna s dobrým sortimentem, příznivými cenami ovšem s nemožností se dovolat na kontaktní telefon uvedený na webových stránkách lékárny a delší dobou expedice. Proti ostatním lékárenským e-shopům velká nevýhoda. Písemná komunikace (mail)s kratší prodlevou, ale jsou ochotní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Delší doba doručení
    • Objednané zboží mělo datum spotřeby do konce měsíce
    • Nedostatečná komunikace ze strany obchodu

    Bohužel s poslední objednávkou nejsem spokojená. Zboží mi dorazilo týden od objednání, což před Vánoci chápu, ale při předchozí objednávce dříve během roku byla doba doručení podobná, což v dnešní době, kdy je standardem doručení během 2-3 dnů, poměrně dlouhá doba. Když jsem psala na zákaznickou podporu s dotazem, v jakém stavu je moje objednávka, tak se mi sice omluvili, ale na dotaz mi neodpověděli, pouze konstatovali, že před Vánoci mají hodně objednávek místo toho, aby mi napsali, kdy bude má objednávka předána přepravci.
    Nejvíce mi vadilo, že produkt, který jsem si objednala, měl dobu spotřeby pouze do konce měsíce a nikdo mě na to dopředu neupozornil. Vzhledem k tomu, že jsem nákup uskutečnila v půlce měsíce a produkt dorazil 21.12., tak jsem prakticky neměla šanci produkt spotřebovat do konce měsíce. Tato informace nebyla ani na webu ani v e-mailu. Toto nepovažuji za férové jednání ze strany prodejce. Pokud se u produktu blíží doba spotřeby ke konci, zákazník by o tom měl být informován ještě před nákupem, aby si sám vyhodnotil, jestli produkt i za těchto okolností chce nebo ne.
    Z tohoto obchodu již nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Velice dlouhá doba dodání
    • Komunikace obchodu

    Velmi dlouho trvá než zboží dorazí a obchod ani sám od sebe nedá vědět, co se zbožím je, vy musíte zjišťovat, jinak nic nevíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplacené od13.10 a zatím nedorazilo.Komunikace až po mém upozornění ale pořád zboží nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto žádná komunikace obchodu se zákazníkem.

    Zboží jsem si objednala,zaplatila platební kartou. Na e-mail mi nepřišlo žádné potvrzení o objednávce. Po 5 dnech jsem volala do e-shopu,kde je moje zboží a potvrzení objednávky.
    Paní musela dlouho pátrat,sama tomu nerozuměla a řekla mi,že mi zpětně zavolá,až zjistí,kde je problém. Asi za 2 hodiny mi přišla zpráva,že zboží bude odesláno. Kdybych se nezajímala, jsem bez zboží i bez peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace se zákazníkem mimo automaticky generovných mailů
    • Zboží se skoro prošlou záruční dobou - měsíc a půl, což je u léků dost velký problém

    Přijde mi od lékárníků velmi neetické a možná i nebezpečné neupozornit zákazníka, že na spotřebu léku má měsíc a půl. A to, že jiné e-schopy nabízí stejný lék se stejnou expirací s 50% slevou, mi přijde už vyloženě jako sprosťárna.