• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo bez faktury,zboží neúplné za plnou cenu.telefon nedostupný na email nikdu neodpovídá.

    tento obchod mě připravil o 1500,- a nebyla přiložena faktura,do daní jsem si nemohla dát položku na 55000,-

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Uvádí, že má zboží skladem a při tom to není pravda, přičemž ani nepovažuje za vhodné o tom zákazníka z vlastní iniciativy informovat, i když je provedena platba rovnou při objednání. Na dotazy o datu doručení podává odpověď jednak se
    • zpožděním a hlavně slibovaná dodávka neproběhne ani v náhradním termínu. Po opakovaných urgencích nakonec zboží došlo, ale poškozené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím žádné výhody
    • od 28.9. 2014 nemám dosud odpověď, zda mi bude dodán lak na vlasy

    zatím nemohu nikomu doporučit

    • Zboží jsem zakoupila, 15.8.poslala peníze na účet a dodnes nic nemám..telefon je vyplý a na maily nikdo neodpovídá.

    Po dvou měsících neobdržení zboží a nevracení peněz, bez komunikace..jsou to zloději!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nabízí startovací balíček
    • nic není v českem jazyce!ani dvd ani na obalech výrobků

    Obchod není špatný,ale já osobně už objednávat nebudu...bohužel konkurence nabízí podobné výrobky a také v českém jazyce...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží došlo zkažené, šampon a následná péče byla prošlá

    Reakce obchodu Brazilský keratin

    Vážená zákaznice, obdrželi jsme Vaše vyjádření k Vašemu nákupu v našemu internetovému obchodu, se kterým nemůžeme souhlasit. Zboží bylo objednáno 5.7.11 (státní svátek) a odesláno 7.7.11. Pokud byla zásilka dopravou viditelně poškozena, neměla jste zásilku od České pošty převzít (viz naše doporučení v obch. podm.). Pokud zboží nebylo v pořádku, měla jste možnost reagovat a zboží vrátit ve lhůtě 14 dnů i bez udání důvodu. Z Vaší strany neproběhla žádná reakce. Zboží v žádném případě nemohlo být prošlé, to zcela vylučujeme, protože speciálně u šamponu Tahe Keradens se jedná o novinku a je ve výrobě teprve 2 měsíce. Nikoho z našeho obchodu jste nekontaktovala. I přesto jsme ochotni na reklamaci reagovat dodatečně, pokud se prokáže, že je alespoň v některých bodech oprávněná a nejde jen o snahu poškodit dobré jméno našeho obchodu.
    www.brazilskykeratin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • zboží není dodáváno v originálním balení ve fóliim aby si ho mohl zákazník sám otevřít a rozbalit