• zboží ještě nedorazilo, proto nemohu hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • Nemají žádné zboží skladem

    V e-shopu mají dodací lhůtu do dvou dnů, nicméně objednávku jsem zadal v Pondělí a do Čtvrtka se mi nikdo neozval, bydlím 1km od obchodu, takže jsem se šel zeptat, jak to vypadá s objednávkou a prodavač mi oznámil, že zboží dodají až příští týden. Poté jsem objednávku zrušil a vrták koupil jinde. Protože jsem potřeboval včas dokončit práci.

    Reakce obchodu Bosch DIAMEC

    Vážený pane,

    komunikace probíhala telefonicky i přes e-mail. Bohužel, všechno skladem nemáme a 2x za rok vznikne situace, že zboží není k dispozici ani v centrálním skladě BOSCH.

    Jiří Kott

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemožně dlouhé dodací lhůty.

    Z původně inzerovaných 3 dnů dodací doby, jsem ani po 14 dnech zboží neobdržel. Obchod mi ani nebyl schopen oznámit, že mají s dodávkou problémy a že mi třeba zboží dodají pozdějí. Kdo potřebuje zboží rychle, tak ať se obrátí jinam. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bosch DIAMEC

    Vážený pane Lukáši,
    omlouváme se za zdržení dodávky zboží. Došlo k nedorozumění u ČP, která balíček „zapomněla“ na skladě a v pátek se nám vrátil zpět. Tuto záležitost budeme řešit s naším obchodním zástupcem ČP. Zboží Vám zasíláme znovu kurýrní službou zdarma a jako omluvu obdržíte také dárek.

    S přáním hezkého dne,

    Jiří Kott

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rozhodl jsem se nakoupit v tomto obchodě díky heurece bohužel nákup opakovat nebudu.
    • Obchod má slabiny v komunikaci.
    • Když zboží nedorazí na sklad včas, nejsou schopni vás o tom informovat dokud jim sami nenapíšete, zřejmě jsem zvyklí na serioznější obchody.

    Obchod je celkem dobrý bohužel podle mě špatná komunikace. Sami od sebe nekomunikují leda až na případný e-mail.
    Objednal jsem si aku šroubovák na, který spěchám a obchod není schopen kontaktovat o průběhu objednávky. V odpovědi na můj e-mail napsaly že mě kontaktují při odeslání zboží objednávka je ve stavu odesláno a e-mail nikde. Dosud, když jsem si objednával jakékoliv zboží tak obchod upozornil na případné zdržení a nabídl určitou slevu.
    Je co zlepšovat..

    Reakce obchodu Bosch DIAMEC

    Pane Hubálku,
    zprávu o odeslání zboží jsme Vám zaslali e-mailem. Kvůli povodním docházelo v minulém týdnu ke zpožděným dodávkám zboží, počasí však poroučet neumíme.

    S přáním hezkého dne,
    Jiří Kott ml.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nevim
    • Nedodrzely cenu ojednavky

    Lakaji na nizkou cenu, za tri dny po objednani napsaly ze zbozi poslou za vyrazne vysi cenu.

    Reakce obchodu Bosch DIAMEC

    Dobrý den, nejednalo se o lákání na nízké ceny. Při aktualizaci e-shopu došlo k chybnému spárování cen s jednotlivými produkty. Chyba byla obratem odstraněna a individuální případy jsme domlouvali se zákazníky.

    Jiří Kott ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem a mám stále jen informaci, že je objednávka vyřizována.
    • Manžel již navrhuje, abych objednávku zrušila!

    Není jisté, kdy bude zboží dodáno - pravděpodobně není na skladě a na stránkách se to nepozná!

    Reakce obchodu Bosch DIAMEC

    Dobrý den,

    jelikož jste neuvedla své jméno, mohu jen odhadovat, že se jedná o objednávku uzavřenou 27.1. Následující pracovní den bylo zboží objednáno a chodí do 2 pracovních dnů, pokud není skladem a tato informace se na webu samozřejmě objevuje.

    S pozdravem, Jiří Kott ml.

    www.e-bosch.cz