• Vámi uváděný produkt jsem neobjednávala. Je to obchod plný zmatků a nekomunikuje. Mnou objednané zboží ani po více než dvacet dnech i přes urgence nedorazilo, přestože je uváděno jako to, které "můžete mít již zítra". NEDOPORUČUJI !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo doručeno na dobírku, i když bylo uhrazeno kartou. Komunikace špatná, zákaznická podpora mi položila telefon a komunikují velmi pomalu. Doručení v tomto stavu za 10 dnů.
    Zklamání a nedpooručuju. Doufám, že se to vyřeší.

    • Zboží bylo v příšerné kvalitě. Chtěla jsem hlavně hezké dřevěné zásobníky na tekuté mýdlo. To co za 860 Kč přišlo bylo na úrovni pracovní výchovy na základní škole. Přibitá prkénka která spolu neladí. Hrozné. Nemám čas to vrátit ale chtěla jsem. Hezká věc byla dřevěná podložka pod mýdlo, štětka ušla. Zásobníky příšerné.

    Vzhledem k tomu že zásobníky na mýdlo nebyly originál zabalené, jeden dokonce bez obalu, považuji tento obchod z vaší strany za podraz.

    Reakce obchodu Bon Affaire

    Vážená paní Langrová,

    velice nás mrzí, že nejste se zakoupeným zbožím spokojena. Při nákupu přes internet se bohužel může stát, že produkt na obrázku vypadá rozdílně, než jak vypadá ve skutečnosti. Pro tyto případy můžete uplatnit 30ti denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu, které jste nevyužila.
    Výrobky nám od dodavatele chodí v krabici po 16ti kusech zabalené v bublinkové folii, které následně přebalujeme do nového balení. Zboží nemělo žádnou viditelnou vadu a ani nebylo nikterak jinak poškozeno a nejsme tedy toho názoru, že by se jednalo z naší strany o podraz.