Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerováno zboží, které obchod nebyl schopen dodat

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den, pane Svobodo,

    Omlouváme se za chybnou informaci, čerpadla jsou kvůli mezinárodní sankcím dlouhodobě nedostupná ( měli jsme napsáno vyprodáno, změníme popis na dlouhodobě nedostupné).

    Jsem s pozdravem,
    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne jsem zboží neobdržel. Je sice na objednávku, ale váš
    zaměstnanec mě informoval, že maximálně do týdne dorazí. Mám si hlídat
    zelené políčko (skladem), žel je pořád oranžové (na objednávku).
    Tímto objednávku ruším. Hezké vánoce. Čížek

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den, pane Čížku,

    máte pravdu, čerpadla skutečně měla být naskladněna tak jak Vám bylo slíbeno, ale bohužel od dodavatele nepřišla včas.
    Omlouvám se za prodlevu, Vaši objednávku stornuji a taky přeju hezké Vánoce.

    S pozdravem,
    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • ne

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    zboží vám bylo zasláno den po objednání a je i doručeno, rád bych se dozvěděl rozumnou zpětnou vazbu, ale do telefonu jsem obdržel identickou odpověď jako ve vaší recenzi- ne .

    Bohužel, jestli se stala někde chyba, tak takto jí nejsem schopen napravit.

    Jsem s pozdravem,
    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace s obchodem
    • Zboží nedorazilo

    V pátek jsem zboží objednal. Bohužel platba kartou neproběhla v pořádku z důvodu nedostupnosti KB. Ihned jsem obchod kontaktoval e-mailem aby mi poslali platební údaje. Do úterka se nikdo neozval, a tak jsem je kontaktoval telefonicky. Po dovolání a několikerém přepojení mi řekli, že se mi pracovník, který to má na starosti ozve. Samozřejmě se nikdo neozval. Nakonec zboží objednáno jinde.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    Zboží nedorazilo, protože jste jej nezaplatil. Nerozumím, proč jste objednávku nezadal skrze platební bránu znovu. Druhou možností je požadavek na platbu převodem, kdy zálohová faktura dojde automaticky. Alternativy vyžadujou, aby se objednávce někdo věnoval ručně. Každopádně jsem po svých kolegách kontroloval jestli vám zaslali manuálně zálohovou fakturu a stalo se tak odpoledne v pátek- doporučuji se kouknout do složky spam v email klientu.

    Jsem s pozdravem,
    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    2 týdny na vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    omlouvám se, tohle je částečně chyba v naší interní komunikaci. Část zboží, které jste si objednal, skutečně bude dostupné až příští rok, ale zbytek Vám kolegové poslat měli.

    Hned zítra napravíme.

    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod garantoval při objednávce do 12:00 doručení do druhého dne. Bohužel však používá negarantovanou službu České pošty. Na zákaznické lince arogantní člověk, který zákazníka odbyde s tím, že od nich zboží odešlo = velmi špatný zákaznický přístup.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    Bohužel žádná dopravní služba není garantovaná. V přepravě se stávají chyby, často způsobeny lidským faktorem- balíky se občas ztratí, poškodí, adresát není zastižen, zboží dorazí na jinou adresu. Bohužel není v našich silách dopravu garantovat, snažíme se ale být se zákazníky maximálně součinní , když k nějaké chybě dojde. V momentě, kdy jste svoje zboží druhý den urgoval nejsme schopni poskytnout lepší informaci- zboží odešlo a je na cestě a může se stát, že doručení bude trvat o den déle.

    Omlouvám se za způsobenou komplikaci.

    Bohumil Urban

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebylo možné přikoupit nutná šroubení k vodárně

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    Prosím ještě o zmínku, že jsme společně na prodejně strávili nemálo času kompletní proměřením celé vodárny , aby se Vám vešla do určeného prostoru.

    Občas bych si přál, aby šlo doporučovat na heurece zákazníky a hodnotit je :)

    S pozdravem,
    Bohumil Urban

  • nabizíte co nemáte.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    máte pravdu, skutečně nám na eshopu zbyla přechodka, kterou jsme již nebyli schopni dodat. Volali jsme, slušně jsme se omluvili a dovolte mi se ještě jednou omluvit veřejně :)

    S pozdravem,
    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi oznacene jako skladem ani za 10 dnu nedoruceno.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den, zboží skladem bylo, tak jak uvádíme. 10 minut po objednávce Vám byl zaslán email s informací, že nemáme na skladě dostatek kusů. Musíme jej tedy objednat u dodavatele. Termín dodání kompletní dodávky můžeme zkoušet urychlit, ale neumíme jej garantovat. S pozdravem, Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem chtěl na určité datum. Byl jsem pryč, vrátil jsem se v onen datum a bylo mi zděleno, že jsem propásl lhůtu na vyzvednutí zásilky, nechápu.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    protože jsme rychlí, tak jsme zboží odeslali obratem a to do zásilkovny, bohužel tam skutečně vypršel termín vyzvednutí a zboží se vrátilo zpět. Máte tedy pravdu, lhůta vypršela, poslali jsme zboží mimo termín (rychleji) a udělali jsme chybu.

    Kolegové se s vámi ihned spojili a poslali vám zboží znovu, bez jakýchkoli dalších nákladů.

    Upřímně ani já vaši recenzi nechápu. Za lidský faktor se omlouvám, občas se nám to stane.

    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obj nedorazila , firma se neozvala

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    Na základě Vaší objednávky ( zboží nebylo skladem) jsme posílali email (20 minut po obdržení objednávky), že zboží bylo objednáno u dodavatele. Zboží stále nemáme doručeno - je ve výrobě. Pakliže zboží potřebujete urgentně, ideální je nás kontaktovat ([email protected])- probereme možnosti expresní dopravy nebo vytipujeme ekvivalentní náhradu.

    S pozdravem,

    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud jsem nedostal zprávu co je s mou objednávkou. Už je to víc než 10 dní.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    skutečně se jedná o naši chybu, věřím, že jsme dle dnešního telefonátu vyřešili problém k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme.
    S pozdravem
    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dodali jste mě jiný typ klapky (BV32)

    Reakce obchodu Bola

    Dobry den, omlouváme se za chybu, stačí se ozvat, dopošleme spràvny typ. Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NIC.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,
    některé zakázkové zboží ( uvedeno jako není skladem) nejsme schopni expedovat obratem, volali jsme. Rádi bychom pomohli....

    Bohumil Urban
    www.bola.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal před 11 dny a stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    omlouváme se, tenhle kus se nám v předvánočním shonu zatoulal. Zboží jsme obratem odeslali na Vaši adresu. Omlouváme se za komplikaci.

    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Patorna na fotce je jiný typ a to co jsem koupil se nedá namontovat.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    při výběru patron je lepší se řídit popiskem ( pro ventily řady VTC500/ VTC300). Kontaktujte nás, není problém vyměnit patronu za jinou.

    Hezký den,

    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mimo oznámení přijetí objednávky před 11dny
    nemam žádné informace za jak dlouho bude objednávka vyřízena.

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    omlouváme se , dodavatel měl bohužel výpadek v dodávce . Zboží bude dodáno v termínu viz. náš dnešní telefonát.

    S pozdravem,

    Bohumil Urban

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - přehledný výběr
    • - nemá zboží skladem
    • - chybí popisy (katalogové listy)

    Reakce obchodu Bola

    Dobrý den,

    nestandardní teplotní rozsahy snímačů Regmet opravdu skladem nejsou. U produktů je i uváděno "na objednávku". Snímače jsou zadané ve výrobě a Vámi požadovaný termín uvedený v poznámce objednávky "15.6.2015" bezpečně stihneme.

    Na popisech produktů průběžně pracujeme a doplňujeme je. V případě dotazů na konkrétní produkty není problém kontaktovat nás viz. http://www.bola.cz/kontakt.html

    Milan Kubík
    BOLA s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží na adresu firmy a na moje jméno nepřišlo, zato faktura ano.

    Reakce obchodu Bola

    Dle dopravce byl balík na adrese Vaší firmy v pořádku prevzán - pravděpodobně jej převzal někdo jiný z firmy. Pokud jste zboží stále nedohledali, prosím zavolejte nebo napište nám (psal jsem Vám email). S pozdravem Milan Kubík, bola.cz