• Balík mi nebyl doručen. Nemohla jsem změnit termín nebo místo doručení, protože Váš obchod prý neposkytl PPL mojí e-mailovou adresu a proto jsem se nemohla přihlásit do WEBové aplikace PPL. Telefonicky jsem se nedovolala, pouze jsem dlouze čekala na operátora.

    Reakce obchodu Bioweb

    Mrzí nás kompilkace s doručením a také to, že kvůli tomu nedoporučujete náš obchod. Toto totiž nedokážeme příliš ovlivnit. Dopravci jsme sice email opravdu nepředali, předali jsme ale tel.kontakt, tak jak to děláme běžně, aby Vás mohl kontaktovat, což údajně udělal několikrát. Budeme rádi,když nám zachováte přízeň a věříme/doufáme, že i u PPL šlo o ojedinělý případ.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • Distribúcia - česká pošta ,hotová katastrofa a slovenská to isté.
    • Nutné zmeniť prepravcu a spôsob platby/dobierka/. Doba od objednávky po dodanie by bola skrátená zo 14 na 4 dni.

    -široký sortimemt výrobkov
    -pani Lenka je zlatá/všetko naj.veľa zdravia k narodeninám/ ale ten spôsob doručenia......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nakoupit doma a dostat zbozi domu
    • kdyz si vyberete placeni kartou tak vas to odkaze automatycky na pay pall a pak uz se neda vratit zpet a pochopit co se vlastne stalo s mymi daty kreditni karty ktere jsem zadala k platbe

    vyrobky nejsou rozdeleny do kategorii a jsou na spouste stranek nahodne zamichany a tak vam trva prilis dlouho prohlednout si vsechny vyrobky a nakoupit.zkousela jsem to dvakrat. poprve my vypadl signal na i padu po pulhodinovem nakupu a podruhe jsem nemohla zaplatit kartou jak jsem chtela takze pro me to byl jen ztraceny cas a nikdo mi nepomohl problem s kartou vyresit i kdyz jsem napsala e mail. nikdo neodpovedel.

    Reakce obchodu Bioweb

    Dobrý den,

    výrobky máme zobrazovány standardně (zařazeny do kategorií, možno filtrovat a fulltextově hledat) a platba kartou je řešena přes platebního integrátora GoPay (www.gopay.cz). Při odeslání odpovědi jsme bohužel udělali chybu v emailové adrese. Omlouváme se. Každý den řešíme desítky dotazů ke spokojenosti našich zákazníků.

    Váš Bioweb Team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obrázky.
    • Komunikace.
    • Nepřehledný sortiment.
    • Řazení podle značek.
    • Špatně popsané možnosti v dopravě, není hned jasné, jak to je.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • - balení a doprava je zdarma již při objednávce za 1000 Kč
    • - nabízí velká balení (úspora obalů a v některých případech i financí)
    • - dovezou mi potraviny až domů
    • - používají PPL, nikoliv Českou poštu (s PPL lze domluvit čas doručení)
    • - přestože se prezentuje jako ekologický, používá při balení hodně plastů:¨
    • - velká balení 5kg, která byla dříve v papírových pytlích (znovu použitelných i k jiným účelům, tříditelných), nahradili silnými plastovými pytli (z nichž jeden tentokrát dorazil roztržený)
    • - do balíků jako vycpávku hojně používají bublinkovou fólii a polystyrenové výplně (další plasty)
    • - balíky jsou vždy obaleny ještě další spoustou fólie
    • - na webu není zřejmý původ potravin

    Jedním z důležitých důvodů, proč zde již několik let nakupuji, je ohleduplnost k životnímu prostředí. Jsem ale čím dál více zklamaná, jak obchod s tímto argumentem zachází - používá ho k propagaci, "vylepšení" jdou ovšem opačným směrem (zejména obaly-viz výše).
    Důraz na lokální původ výrobků se teď projevil novou označenou řadou českých potravin, které mi připadají předražené. Dlouhodobě obchod na webu původ potravin neuvádí.
    Stále více věcí proto objednávám odjinud.

    Reakce obchodu Bioweb

    Původní „papírové“ pytle, do kterých jsme balili předchozí 5-kilové verze, obsahovaly z hygienických důvodů polypropylen. Z potravinářských důvodů nebylo možné balit surovinu pouze do papíru. Dle legislativy jsme tuto informaci sice na obale uváděli, ale pokud si zákazník nepřečetl dobře etiketu, mohl odhodit obal do kontejnerů určených k recyklaci papíru. Tam však ve skutečnosti vůbec nepatřil, starý obal byl určen do směsného odpadu (spalovna, skládka). Nový obal, který používáme nyní je plastový. Použitý obal je určen do kontejnerů na třídění plastů, kde se následně může recyklovat a použít k výrobě dalších výrobků. Z našeho pohledu je tento způsob mnohem ekologičtější.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

    • Bylo předražené - velmi.

    Reakce obchodu Bioweb

    Dobrý den,

    objednávka obsahovala Výsevní kalendář ve 2 ks. Vzhledem k podmínkám, které máme na webu, bylo dopočteno poštovné 99 Kč a balné 100 Kč (platí pro objednávky pod 400 Kč), které jste v sumarizaci objednávky potvrdila.

    Z naší strany tedy k žádnému pochybení a předražení nedošlo. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    Váš Bioweb.cz Team