Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu kdy mi došla informace, že balík míří ke mě, stále nedoručené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Dodání trvalo dlouho.

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, že jsme nesplnili Vaše očekávání. V systému vidím, že expedice trvala 4 pracovní dny oproti standardnímu jednomu či dvou dnům. V době, kdy u nás byla vytvořena Vaše objednávka probíhala u některých z nás dovolená. Jsme jenom lidé, a i když bychom si moc přáli po celý rok být stejně rychlí, občas to bohužel nejde. Také potřebujeme občas odpočívat.

    Chápu, že to není omluva, jen malé vysvětlení. :-) Doufám, že jsme Vám nezpůsobili nějaké potíže. To by nás opravdu mrzelo.
    Věřím, že příště už to s námi bude opět na jedničku. :-)

    Mějte fanfárový den
    Ivon BIOneeds

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hruza, objednaná vec mi prisla rozbitá

    Rozbitá věc dorucena v balicku ktery nebyl poskozeny a nic v nem nechybelo, myslim ochranné prvky. Zatim se nikdo nevyjádřil k memu emailu, ktery obsahoval i fotky poškozené veci

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den, pane Holube,

    bohužel ve Vašem velmi rozhněvaném a nepříjemném emailu žádná příloha opravdu nebyla a po vyzvání na zaslání fotek jste vůbec nereagoval. Možná jste si emailu nevšiml nebo zapadlo do spamu?
    Věřte, že jsme opravdu vstřícný eshop a "mrtvého brouka" nikdy, ale opravdu nikdy neděláme.
    Stejně tak jsem se ani nedovolala a nikdo nezavolal zpět...prosím o kontaktování naší infolinky 778 202 822
    Rádi Vám samozřejmě zašleme nový produkt.

    Krásný den
    Ivon z BIOneeds

    Doplnění:
    Po dvou dnech jsme se panu Holubovi konečně dovolali a domluvili se na zaslání úplně nového produktu.

    Doplnění:
    Po zaslání nového produktu si pan Holub svou objednávku nevyzvedl..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes to, že jsem okamžitě zaplatila přes platební bránu, peníze z účtu odešly, přišel email OBJEDNÁVKA NEUHRAZENA. Od té chvíle je to týden, nikdo se neozval, zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den, Terezko,

    u Vaší objednávky platba přes platební bránu opravdu dorazila o den později, než měla. Proto systém automaticky vyslal informaci o neuhrazení. Netuším, zda byl výpadek u platební brány nebo někde jinde, ale v systému vidím, že Vám ihned druhý den odešel email s informací, že uhrazeno bylo, jakmile byly finance připsány na náš účet. Prosím podívejte se do spamu, občas se tam nějaký email zatoulá :-)

    Co se týče dodání, vidím, že objednávka opravdu má několik dní zpoždění. Moc se omlouváme, během dnů BLACK FRIDAY se nás nahrnulo takové neskutečné množství objednávek, že nestíháme expedovat ve standardním tempu, jako vždy. Prosím o strpení, vidím, že zítra by již měla vyrazit k Vám :-)

    Přeji krásný den a děkuji za Vaše pochopení
    Ivon z BIOneeds.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kdybych si po třech dnech od objednání nezavolal tak bych balik ani nedostal.

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den,

    dovolte, abych celou situaci uvedla tak, jak opravdu byla. I když jste platbu odeslali ihned, bohužel jste zaslali ŠPATNOU ČÁSTKU i uvedli špatný Variabilní symbol. Z tohoto důvodu systém nespároval částku s objednávkou. Platba dorazila z jiného jména, než byla objednávka vytvořena, tím pádem nebylo naprosto možné zjistit, ke které objednávce platba patří a kontaktovat Vás. Po třech dnech Vaše paní volala a nakonec jsme na pochybení z Vaší strany společně přišly. Sama se nám ještě v emailu omluvila.

    I tak děkujeme za krásnou recenzi, bohužel tuto situaci jsme nezpůsobili vůbec my. :-)

    Krásný den
    Ivon BIOneeds

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jejich webová stránka moc dobře nefunguje, byl také problém s platbou

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den, Vladko,


    děkujeme za Váš příspěvek. Je nám líto, že s naším webem nejste spokojená.
    V systému vidím, že jste u nás udělala objednávku, ale online platba neprošla. Bohužel netuším z jakého důvodu, občas se to ale opravdu stává. V některých případech může být systém online brány přetížen nebo byl špatně zadán potvrzovací kód. Do toho my už opravdu nevidíme. I přesto v takových případech nabízíme zákazníkům další možnosti platby, kterých jste nevyužila a ani nereagovala na náš email.

    Krásný den
    Ivon BIOneeds

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží přišlo porušené !!!

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den, pane Glemba,

    děkujeme za Váš názor. Dovolte, aby jsme se k celé situaci vyjádřili i my.

    Zásilka z našeho eshopu odešla pečlivě zabalená a vyplněná. U všech tekutých produktů přelepujeme víčka ještě papírovou lepenkou. I tak nám to 100% nezaručí, že dorazí zásilka vždy naprosto v pořádku. Jakmile zásilku předáme řidiči, už nejsme schopni jeho další počínání nijak ovlivnit. I když se snažíme spolupracovat pouze s firmami, na které je opravdu spolehnutí. PPL je natolik velká firma, že ani sami vždy neovlivní chování jednotlivých řidičů. Stačí jedno neomalené hození s balíkem a zásilku to poničí.

    O reklamaci jste nás informoval emailem celkem nepříjemného tónu. Z naší strany nebyl naprosto žádný problém celou situaci vyřešit, a vrátit Vám finance zpět. Bohužel bez dodání aspoň jedné fotografie rozbitého zboží, nejsme schopni v reklamaci pokračovat dále. Je to důkaz, který potřebujeme nejen my, ale i dopravce k dořešení celé situace. Fotografii jste nám žádnou neposlal. I tak jsme se Vám v emailu omluvili a ještě Vám nabídli slevu. (za něco, k čemu ani neexistuje důkaz)

    I přesto Vám přejeme v klidu prožité svátky
    Vaše BIOneeds

  • Bio deodorant byl špatně uzavřen a papírové piliny byly nasákle. Již bych u vás nenakoupila.

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. I takové věci se samozřejmě mohou stát při převozu tekutin. Naštěstí všechno se dá vyřešit! :-) Prosím kontaktujte nás na email [email protected] a napište, o jaký produkt se přesně jednalo. Moc rádi Vám zašleme nový :-)

    Krásný den
    Vaše BIOneeds

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nízké ceny
    • Existuje mnoho malých e-shopů po Praze s možností převzetí v panelákovém domě.....ale ještě NIKDY se mi nestalo, aby mně ve zvonku vyzval prodejce "Ať počkám dole."

    S nepříliš milým výrazem prodejce po oznámení, že si zboží nepřebírám, jsem raději vzala nohy na ramena. Tento obchod na mne nepůsobí vůbec dobře a nedej Bože, aby s nimi někdo musel reklamovat....

    Reakce obchodu BIOneeds s. r. o.

    Dobrý den, paní Vostrá,
    děkujeme za Vaši recenzi, i když je negativní. Na zákazníky se snažíme působit mile a příjemně. Jsou pro nás to nejdůležitější. O to nám je víc líto, že s námi nejste spokojená. Pokud byste v budoucnu na nás změnila názor, budeme mít pro Vás k další objednávce připravený dáreček v hodnotě 100Kč. Hezký večer, zdraví tým BIONEEDS