• Nedoporučuje obchod

    40 %

    první objednávka byla rychle vyřízena, ale na tu druhou čekám více jak týden!

    Reakce obchodu bioaorganic.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za pozdní dodání, ale na našich stránkách a facebooku jsme zákazníky upozornili, že objednávky přijaté po 21.12.2017 budou odeslány až 2.1.2018. Termín odeslání jsme dodrželi. Již jste balíček od nás obdržela.

    Bioaorganic.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem zbozi ve sleve, prisel mi 3roky po exp. Lhute krem. Vyrobek sice byl ve sleve, ovsem nikde nebylo uvedeno, ze by se jednalo o 3roky prosle zbozi.

    Reakce obchodu bioaorganic.cz

    Dobrý den pane zákazníku, dle mým informaci bylo zboží ve slevě s tím, že se blížila jeho doba spotřeby, nikoli však, že by bylo zboží prodáváno po době použitelnosti. Prodavačky se s Vámi tel. a emailem marně pokoušeli spojit, ale Vy jste nebral tel.ani neodpovídal na emaly. Chtěli foto expirace, jak jste k této informaci, že boží je expirováno, přišel. Pokud jste byl se zbožím nespokojen, měl jste ho možnost, dle našich obchodních podmínek bez udání důvodů, vrátit a to jste neučinil.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • barva na vlasy neměla český návod, jen lísteček s tím, že český návod si mám vyžádat. nechápu proč nemohl být přiložený rovnou.
    • oznámení z obchodu o odeslání zboží přišlo až poté, co jsem si barvu vyzvedla.

    Reakce obchodu bioaorganic.cz

    Děkujeme za Vaši připomínku. Někteří dovozci to tak prostě mají, že návod není v balení, to my jako prodejci neovlivníme, může se stát, že prostě expedice na návod zapomněla, to je mi velmi líto, nicméně nebylo nic jednoduššího, než nás kontaktovat a návod bychom Vám okamžitě poslali návod na barvu oskenovanou v emailu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 22.11.2015 mi byla potvrzená objednávka, ale dodnes mi zboží nebylo doručeno.

    Reakce obchodu bioaorganic.cz

    Jako majitelka provozovny jsem situaci prověřila, zjistila jsem, že situace, kterou zde paní popisuje je již dávno kladně vyřešena.
    Klientka si objednala zboží převodem, ale zde uvádí, že na dobírku. Expedice e-shopu čekala na platbu, když platba nepřicházela, klientka byla kontaktována, nebrala tel, proto byla informována emailem, že platba ještě nebyla obdržena a zda trvá zájem klientky o zboží. Paní odpověděla emailem , že ano, ale poslala odpověď někomu jinému, situace se vyjasnila až po napsání tohoto hodnocení, kdy se konečně obě strany spojily a omyl si vyjasnily, zboží nakonec paní zaplatila a také jí bylo v pořádku doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Produkt, který jsem objednávala neměl aktualizovanou cenu a prodejce nebyl ochotný mi ho tuto cenu poslat, požadoval tedy zrušení objednávky nebo zaslání produktu za trojnásobnou cenu, než za kterou jsem ho původně objednala.

    Reakce obchodu bioaorganic.cz

    Produkt který klientka zmiňuje, jsme nabízeli za akční cenu pro blížící se ukončení doby použitelnosti, na skladě byl poslední kus.
    V okamžiku vytvoření objednávky v eshopu byl tento poslední kus prodán v kamenné prodejně. systém neumožňuje vtendaný okamžik ihned aktualizovat kusy položek ve skladu. Paní byla tato situace vysvětlena, nabídnuto stejné zboží s plnou expirací za obvyklou cenu. Výprodejová položka již skladem nebyla, byla do vyprodání zásoby a nemohla být za akční cenu naskladněna a nabídnuta. Paní objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedisponuje všemi nabízenými produkty

    Reakce obchodu bioaorganic.cz

    Velmi mne mrzí, že jsme Vám nemohli vyhovět a zboží nebylo skladem. U jednotlivého zboží je vidět kolik kusů je právě skladem. Pokud si někdo objedná položku, která skladem není, je potřeba počítat s tím, že zboží musíme naskladnit. Bohužel v předvánočním čase jsme se velmi často setkali s tím, že dodavatel požadované zboží již na skladě neměl, nebo nebyl schopný zboží dodat do svátků, což i nás velmi mrzelo. i kdybychom chtěli naskladnit, zboží nebylo dostupné. Některá nedorozumění také vyvstávají z chyb administrace, věřte , že se maximálně snažíme, aby jsme vyhověli co největšímu počtu zákazníků a chystáme se na začátku nového roku změnit administraci a tím zefektivnit nabídku. Děkujeme za pochopení a velmi se omlouváme za vzniklé potíže.