Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • relativně blízko centra, dobrá lokace - dostupnost
    • dobré ceny

    uzavřená prodejní plocha jen výdej zboží dveřmi
    nedostatečná navigace kde jak co
    personál nepůsobí profesionálně a mile

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace

    Tohle byl můj první a poslední nákup kola přes e-shop , kolo přišlo špatně zabalené a poškozené, obchod bez reakce....nezájem to řešit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží které nemají

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobré ceny
    • Produkty skladem
    • Nedostatečná kontrola při odesílání zboží

    Všechno proběhlo v naprostém pořádku, mám jen jednu velkou výhradu - objednal jsem si láhev na pití a přišla pěkně škrábnutá. Byl to vánoční dárek, takže jsem jen v krabici zkontroloval obsah balíčku a prakticky hned to zabalil pod stromeček. Nevšiml jsem si toho. Moje chyba, přesto by při odesílání mohla být lepší výstupní kontrola.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo skladem ani v ceske republice
  • Zatím jsem neobdržel zprávu, že je zboží připraveno k osobnímu odběru.

  • Nabízené zboží uvedené jako skladem.není k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • uvádí dodací lhutu 2-3 dny, ale trvá to více než 3 týdny!

    nelze jim věřit

    Reakce obchodu Bikestore.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku.

    Omlouváme se za pozdější vyřízení vaší objednávky. Dodací doba ale nebyla delší než 3 týdny, jak uvádíte, ale přesně 14 dnů, na což jsme vás upozornili hned po vašem objednání s dotazem, jestli vydržite na zboží počkat nebo zda máme v tomto případě objednávku stornovat. Je pravda, že u produktu máme uvedenou dodací lhůtu "obvykle 2-3 dny", protože obvykle a v drtivé většině případů skutečně zboží, které není aktuálně skladem, v této lhůtě expedujeme. Zjistíme-li, že nedokážeme zajistit, aby bylo zboží v tomto termínu expedováno zákazníkovi, obratem ho o delší dostupnosti informujeme s návrhem řešení.

    Děkujeme za pochopení.

    Bikestore.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Nabídka zboží ktere již nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nemají na skladě a nakonec jsem ho musel stornovat ,protože narozeniny již proběhly :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod nabízí zboží skladem, které nemá. Stalo se mi to dvakrát ze třech nákupů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prehlednost na strankach, spatna
    • na desky ktere podle netu byli skladem jsem cekal 4dny
    • objednal jsem retez ktery byl udajne taky skladem.. cekam uz 5 den...
    • celkove zasobovanost obchodu nic moc

    na neco dobry na neco spatny, ale jestli potrebujete neco rychle, tak tady opravdu NEEEE a co vim znamej tu nechal delat servis, a kdyz mi rikal ty vymluvi tak sem se pobavil, ale nejvetsi pecka servisakovy se nechce... :-D

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • objednané zboží vůbec nedorazilo

    Hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o žádných
    • Nevím o žádnýchZasílá zjevně nefunkční zboží

    Negativně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Eshop nabízí službu ktera není nasledne možná

    Reakce obchodu Bikestore.cz

    Vážený zákazníku, skutečně není možné kola Scott zasílat, možný je pouze osobní odběr. V současné době pracujeme na úpravě systému, abychom tyto nejasnosti odstranili a včas zákazníka informovali. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Bikestore.cz