Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nekvalitní zboží, chybí půlka šroubků

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Jelínková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Pokud Vám v balení chyběly nějaké komponenty, obraťte se na prodejnu, kde jste zboží zakupovala, nebo na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozená zdravotní pomůcka, neochota rychle řešit

    Klidně pošlou poškozený výrobek

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Trachto,

    je nám líto, že jste nespokojen. Bohužel není v našich možnostech po výrobci zboží kontrolovat všechno zboží, které je od nás denně odesíláno.
    Pracovníci reklamačního oddělení, se kterými jste komunikoval, Vám poskytli veškeré informace, jak zaslat zboží k reklamaci nebo odstoupit od kupní smlouvy.
    Vaše případné další dotazy rádi zodopovíme na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dorazilo nesprávné zboží

    Bohužel mi nedorazilo to, co jsem si objednala. Obchod nejspíš dělá "prostředníka" při nákupu z eshopu TV produkts. Po vyzvednutí zásilky a rozbalení nesprávného zboží, jsem s fakturou od TV produkts kontaktovala zákaznickou linku, kde jsem byla přesvědčována, že si toto zboží u nás určitě někdo objednal a ze tato společnost s nimi nemá nic společného :D paní mi nevěřila, ani když jsem řekla, že jsme vyzvedli zásilku se sledovacím číslem od nich a stejnou částkou dobírky, i tak stále mluvila to samé dokola. Prý můžu sama kontaktovat reklamační, jestli chci. Samozřejmě společnost TV produkts nebyla o mém hovoru a celé situaci vůbec informována a potvrdila mi, že společnost toto zboží objednávala "od nich".

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Smékalová,

    omlouváme se za chybu našeho expedičního oddělení, záměnou štítků na balících došlo k doručení mylného zboží.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy již bylo projednáno a peníze za objednané zboží vracíme na Váš účet.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží došlo rychle
    • Zboží došlo poškrabané a na jedné nožce nebyla protizkluzová násada

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Zámorská,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Pokud máte se zakoupeným výrobkem problém, obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] Doporučujeme zaslat fotodokumentaci poškození. Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jiný výrobek který je mi na nic

    Já si objednal krycí plachtu na bazén a dostal jsem bublinkovy nesmysl.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Machatý,

    mrzí nás, pokud máte s naší zásilkou nepříjemnosti.
    Obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] Doporučujeme zaslat fotodokumentaci doručené zásilky. Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka vyřízena po 4 dnech, v dnešní době dlouhá doba na eshop. Zásilka umístěna do jiné výdejny. Chápu, že změnu výdejny zvolil sám dopravce a v tomto případě nemůže obchod nic ovlivnit.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Vrábľová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Objednávku jste na našich stránkách zadala 11.7.2023 a 14.7.2023 byla doručena na balíkovnu, tj do 3 dnů, jak bylo uvedeno v potvrzovacím emailu.
    Pokud jste nespokojena s prací České pošty, doporučujeme pro příští objednávku vybrat jiného dopravce.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dlouhá dodací lhůta, doručeno 14.7.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Richtře,

    omlouváme se za opoždění Vaší objednávky, ke kterému došlo z důvodu velkého nárůstu objednávek.
    V současné době je situace již stabilizovaná.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhé dodání,balík do ruky stále na cestě...Hold Česká pošta :-((

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Malá,

    je nám líto, že jste nespokojena s dodáním. Pro další objednávku doporučujeme zvolit jiného dopravce, se kterým máte lepší zkušenost.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Poslaly jiné zboží ale zaplatily to co jste si objednali

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Košíková,

    pokud jste obdržela omylem jiný balíček, spojte se s námi co nejdříve, abychom mohli celou situaci vyřešit.
    Naše bezplatná zákaznická linka je 800 800 280, naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodává zboží kompletní
    • Dodali mi jen polovinu produktu,a po reklamaci po mě chtějí,fotografie,dodací list-potvrzení a výpis co chybí.Je mi 75 let nevím jestli toto zvládnu.

    Kupujícím bych radil nekupovat od této firmy,nebo okamžitě zkontrolovat obsah,než zaplatíte. s pozdravem Z.K.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Králi,

    autorizovaný servis firmy Bestway, který Vaši reklamaci řeší, postupuje standardně. Aby zjistili, jaké díly Vám chybí, potřebují fotodokumentaci a doklad o zakoupení zboží. Snaží se o co nejrychlejší postup, proto nechtějí, abyste zboží zasílal zpět, ale pouze poslal dokumetaci emailem. Věříme, že Vám s posláním žádaného pomůže někdo z Vaší rodiny nebo přátel.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

    • Bazén skoro za 5000 při sestavování byl prasklý ve švu .... Musel jsem sám za další peníze opravit ... nedoporučuji kupovat

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Pospíšile,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Bohužel nemáme možnost po výrobci všechno zboží prohlédnout a přezkoušet. Škoda že jste se s námi nespojil, určitě bychom celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobrá cena, ale příště si připlatím za kvalitu
    • Plachta nesedí na fóliovník, je malá, nedá se zapnout vchod

    Plachta na fóliovník nesedí je malá, nemůžu zavřít kvůli tomu vchod, na střeše mi plachta dělá čepičku – takže jde vidět, že je plachta špatně sešitá.
    Momentálně řeším reklamaci, jsem zvědav, jak to dopadne, nejhorší na tom je, že už jsem chtěl sadit rajčata a okurky do skleníku, a není to možné. Mám obavu, jak dlouho bude trvat reklamace.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Stejskale,

    je nám líto, že jste nespokojen. Foliovníky na trh uvádíme již mnoho let s naprostým minimem reklamací. Vzhledem k tomu, že jste reklamaci odesílal Heuréce a teprve pak se oklikou dostala k nám, je reklamace v řešení.
    Doporučujeme, abyste se spojil přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nakoupila jsem v eshopu Bestseller a zboží došlo z TV Products. Zboží jsem vrátila. Peníze zatím vráceny nebyly.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Miksová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Na našich internetových stránkách je uvedeno, že zboží expeduje a technický servis zajišťuje smluvní společnost TV Products CZ.
    Vámi vrácené zboží dosud na naši adresu nedorazilo. S dalšími dotazy se na nás obraťte raději telefonicky, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • možnost dopravy zásilkovnou

    Samotné zboží....mlýnek na maso ....neuvěřitelný a nepoužitelný šmejd, který skončil v popelnici. Všechny případné zájemce varuji před koupí. Samotný obchod nedoporučuji protože na základě recenzí tento paskvil měl dávno stáhnout z prodeje.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Stacho,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Klasický mlýnek na maso na trh uvádíme mnoho let ve velikosti 5 a velikosti 8 s naprostým minimem reklamací.
    Pokud Vám výrobek nevyhovoval, měl jste možnost zboží do 14 dnů v zákonné lhůtě vrátit a požádat o vrácení peněz.
    V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pokud je na webu "skladem" a expedice "IHNED" tak nečekejte zboží dřív než za týden

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Feberová,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Jestliže je na našich webových stránkách uvedeno, že je zboží skladem a můžeme jej ihned expedovat, znamená to, že co nejdříve zboží odesíláme na adresu zákazníka. Skladovou dostupnost prodejen bohužel není možno prozatím na internetových stránkách sledovat. Pokud je zboží na prodejně vyprodané, nejbližším závozem zboží na prodejnu doskladníme.
    Upozorňujeme, že hodnotíte objednávku, kterou jste nerealizovala.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Měli zboží, které skoro nikdo neměl
    • Akorát zboží bylo, těžce nekvalitní !

    Kupoval jsem kempingový stolek, který přišel ve dvou neporušených obalech a přesto byl uvnitř prasklý, jakoby ho někdo prošlápl. Hned jsem ho zabalil a zaslal na zpět. A teď budu čekat na vrácení peněz, protože na vrácení mají 30 pracovních dní.

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Horáčku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Jak jste sám uvedl zboží bylo v nepoškozeném obalu, tedy poškozeno z výroby.
    Bohužel nejsme schopni po výrobci všechny balíky rozbalovat a kontrolovat zboží uvnitř.
    Vaše odstoupení od kupní smlouvy již bylo projednáno a peníze Vám budou vráceny poštovní poukázkou dle Vašeho přání.
    Pokud byste uvedl číslo účtu, bylo by vrácení peněz rychlejší.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně napsaný dodací list

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážená paní Bendlová,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale oba dodací listy, které jsme zaslali v balících, byly vyplněny správně.
    Dle naší telefonické dohody žádáme o vymazání tohoto nepravdivého hodnocení.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už jsem hodnocení napsal, je vidět, že je nikdo nečte a pouze automat odesílá tehhle nablblý dotazník...

    Reakce obchodu Bestseller.cz

    Vážený pane Brejšo,

    hodnocení samozřejmě čteme a snažíme se z nich čerpat postřehy k našemu zlepšení.
    Z důvodu objektivy dotazníky neposíláme my ale Heureka, Zboží a jiné cenové srovnávače, takže je zcela běžné, že dotazníků dostane zákazník více. Obsah a formu těchto dotazníků bohužel ovlivnit nemůžeme.
    Pokud je to jediný problém, který s námi zde máte, tak Vám děkujeme za hodnocení, které ovšem nepatří nám.

    Jan Novotný
    zákaznický servis