Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychla dodavka
    • eshop neumoznuje vraceni zdarma

    eshop neumoznuje vraceni nevhodneho produktu zdarma, tak jako dnes jiz vetsina eshopu. Zbozi musim vracet na vlastni naklady….

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neochota sa prispôsobiť požiadavkam zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ..zboží zaplaceno...a zatím to nemám..

    Reakce obchodu Bestgolf

    Dohledáním bylo zjištěno, že daná nespokojenost se týká jiného golfového obchodu a recenze byla učiněna omylem. Mrzí nás to, snažíme se vždy poskytovat nejlepší možné zákaznické služby, ale za jiné golfové obchody odpovědnost nést nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E Shop sice doručuje na Slovensko, no platba Vám přijde v českých korunách, nevíte tedy kolik mate uhradit eur aby to sedělo na obou stranách v daném kurzu. Dle jejich zprávy mi nijak nedokážou pomoci, jedině že bych měla účet v korunách což jako Slovenka pochopitelně nemam. Zboží objednam jinde kde mi vystaví platbu v eurech.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží bylo odesláno až po telefonické komunikaci.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vsechno v poradku az na ceny. Zjistil jsem ze jeden z artiklu byl dvakrat drazsi nez v jinych obchodech.

    Reakce obchodu Bestgolf

    Dobrý den,

    velice děkujeme za Vaši recenzi. Bereme ji jako hodnotnou zpětnou vazbu na základě které můžeme zlepšit naše služby k větší spokojenosti našich zákazníků.

    Jsme rádi, že proces objednávky jako takový proběhl v pořádku. Co se týká cen, dodržujeme doporučené ceny od výrobců a snažíme se realizovat různé slevové akce. Ceny produktů pravidelně kontrolujeme a nastavujeme podle aktuální situace na trhu. Mohlo se však stát, že nám některý produkt unikl.

    Pokud nám zašlete informaci o produktu, kterého se toto týká a sdělíte nám, kde jste ho našel za poloviční cenu, rádi daný rozdíl vykompenzujeme.

    Předem děkuji za Vaši odpověď a přeji hezký den.

    Za tým Bestgolf.cz
    Marek Kuskov

    • Nikdo me nekontaktoval, zbozi nedodano.

    Reakce obchodu Bestgolf

    Velmi nás mrzí, že došlo k dané situaci. Vaší objednávku jsme však zpracovali ten samý den po obdržení a na Váš e-mail jsme zaslali potvrzení, že zboží je připraveno na našem shopu k osobnímu vyzvednutí. Zkontrolujte si prosím spamový koš, je možné, že naše potvrzení skončilo tam. Vaše objednávka je stále u nás připravená a budeme rádi, pokud si je vyzvednete. Váš Bestgolf team.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prehľadnosť
    • objednaný tovar nedošiel kompletný ,bez špecialnáho šroubováka sa palica nedá regulovať.Chýbal návod na nastavenia.

    ťažko hodnotiť môj prípad mohol byť náhodný.
    Obchod vyžaduje príliš vela informácií a dôkazov..

    Reakce obchodu Bestgolf

    Za vzniklý problém se ještě jednou omlouváme, mrzí nás, že jste nebyl spokojen.

    Dle informací od kolegyně je již vše vyřešeno telefonicky. Šroubovák na regulaci není u fervejovek a hybridů výrobcem dodáván. Standardní součástí je pouze u driverů. Na speciální přání zákazníka jsme však šroubovák schopni doobjednat i jednotlivě.

    Věřím, že příště již naplníme Vaše očekávání a přeji krásný den.

    Za tým Bestgolf.cz
    Marek Kuskov

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Již dvakrát jsem psala maila ohledně, kdy mi budou vráceny peníze za zboží, které jsem vrátila, ale do dnes mi nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu Bestgolf

    Dobrý den,

    velmi omlouváme se za prodlevu v komunikaci. Podle informací našeho finančního oddělení Vám byl 26.6. vystaven dobropis. Ten se nám od Vás již v pořádku vrátil a je zařazen na zítra 27.6. k proplacení.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Přejeme hezký den,

    Bestgolf.cz