Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboří prý není zatím dostupné - snad příští týden - je nutné před doručením volat, nejsem stále v místě dodání !!!
    Na Vašich stránkách je psáno dodaní do 2-3 dnů - ty 4 stupňové prý zatím nejsou !!
    Němeček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodaný produkt neodpovídal fotografii při objednávce. Vzhled byl naprosto odlišný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Zboží jsem objednal přes internet (všechny náležitosti správně), nic se nedělo, objednal jsem je po pár dnech znovu, nic se nedělo, psal jsem na oficiální email obchodu s vysvětlením, shrnutím objednávky a dotazem, kdy mohu zboží očekávat...nic se neděje.

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Dobrý den
    Objednávka byla zrušena z důvodu :
    Platba bankovním převodem - nebyla uhrazena
    Objednávka byla na osobní odběr.
    Dvakrát jsme vám poslali Email že je vše připraveno k odběru první byla odeslána v den přijetí objednávky.
    Bohužel bez reakce od vás po 9 denním čekání na odezvu od vás byla objednávka zrušena.
    Od vás nepřišel žádný email.
    Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízká cena
    • dlouhá dodací doba
    • nevhodně zabaleno

    Objednal jsem si 3 balení 5kg multifunkčních tablet pro údržbu bazénu.
    Bylo uvedeno že zboží je skladem, odeslali až za 3 dny. To by se ještě dalo pochopit, ale ze mi 3 baleni pošlou v tak male krabici ze nebylo možné přidat ani žádnou výstelku bylo už fakt moc, dojelo mi tedy jedno balení plné rozmlácených kbelíků a vysypaných tablet.

    Krabice ve které zásilku odeslaly byla vhodná tak na převezení osobně v aute po cestě z prodejny domu, ale ne na převoz přes dopravce který neřeší že je uvnitř něco křehkého když na balíku ani není nic podobného uvedeno.
    Navíc kdyby byla krabice alespoň o 1 cm větší než vložené kbelíky a byla by možnost okolo nich vložit další karton zřejmě by nedorazili v tak špatném stavu.

    Je sice fajn ze na samotných tabletách se nemá co rozbít ani když je klidně rozlomená na polovinu ale 15 kg rozsypaných tablet se fakt blbe skladuje když ani nemáte obal do kterého ho zavřít a ochránit je před vlhkostí.

    Tohle byla moje první a rozhodně poslední zkušenost s tímto obchodem.

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Ano může se stát že se zboží při přepravě poškodí.
    Stačí nás kontaktovat a mi ihned vše napravíme.
    Ale o poškození jsme se dozvěděli až zde.
    Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba, krabice bez porušení, ale uvnitř rozbitá nádoba s chlorovými tbl

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Dobrý den
    Velice nás mrzí že vám zboží došlo až tak pozdě od nás bylo odesláno 30.6.2022.
    Proto také zasíláme email při odeslání.
    Zboží nejčastěji dojde druhý den.
    Někdy se stane že přepravní služba nezastihne doma zákazníka potom se snaží doručit po tel. dohodě.
    Pokud zboží bylo poškozeno stačilo se ozvat a hned bychom Vám odeslali nové.
    Od nás odešlo nepoškozené.
    Zboží balíme jak nejlépe to jde ovšem při přepravě se někdy stane že se poškodí to mi bohužel nejsme schopni ovlivnit.

  • normální je doručení do 3-5, vše nad je špatně

  • Nepřiměřeně dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Dobrý den

    Dne 2021-06-24 18:41:13 ,což byl čtvrtek jste objednala zboží .
    Jedna z položek měla dostupnost 2-3 pracovní dny a to sítka.
    Zboží vám bylo odesláno 30.6. což je přesně dle objednávky a naší nabídky .
    Bohužel 2 dny víkendu to o něco prodloužily.
    Děkujeme za pochopení a za celý tým přejeme hodně úspěchů.
    Kučera

  • Zaplacené zboží více než 10 dní. Beze zprávy. Místo zboží jsem obdržel jak mám ohodnotit nákup zaplaceného a nedodaného zboží.

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Dobrý den
    Bohužel došlo k odeslání dotazníku dříve než k dodání zboží které má dodací lhůtu 1-2 týdny od připsání platby na účet.
    Velice se zato omlouváme.

    Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobra cena
    • Siroky sortiment
    • Nedostupne zbozi, ktere bylo oznaceno “skladem”
    • Komunikace obchodu

    Objednal jsem zbozi, ktere bylo skladem, ale nekolik dni ubehlo a zbozi nikde, ani zadna informace o objednavce. Musel jsem sam urgovat, nacez mi bylo sdeleno, ze zbozi skladem neni a ze musim cekat. Pote vse dorazilo dle prislibu. Ale obchod se sam neozval ani nenabidl zadnou kompenzaci

    • inzerují zboží SKLADEM které nemají a navíc ani nejsou schopni zajistit

    ztráta času

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Ano máte pravdu v tom, že bohužel všechna tepelná čerpadla těchto cenových kategorií tohoto i jiných výrobců jsou beznadějně vyprodaná v celé republice, za což se omlouváme .Ale bohužel to bylo ze dne na den a nestihli jsme ani stáhnout nabídku z obchodu.Bohužel čas od času se některé zboží tak rychle vyprodá že člověk ani nevěří.

  • Nabízel nedostupné zboží .

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Omlouváme se ještě jednou, dodavatel uzavřel exkluzivní smlouvu s obchodním řetězcem a nedal nám to vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poměrně široký sortiment, při telefonickém kontaktu příjemný projev.
    • Dodací doba - obchod deklaruje dodávku do 48 hodin, v mém případě byla realita 1 týden, a to jsem to musel telefonicky urgovat. Chápu, že je to způsobeno mnoha objektivními důvody, je to ale jednoznačné klamání zákazníků. Dále obchod nedodržel požadovanou dopravu - místo PPL, s kterými mám nadstandardní vztahy, zvolil DPD.

    Zboží je ok ( to je ale ve všech obchodech s bazénovými potřebami stejné ), služby obchodu mě moc neuspokojily.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace

    Obchod při nedodržení termínu dodání objednatele o této skutečnosti neinformoval, po uplynutí nabízené dodací lhůty 24 hod jsem se musel sám poptávat na dobu dodání. Zástupcem dodavatele bylo sděleno že objednávka bude vyřízena snad do konce týdne .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    obchod nemá zájem řešit poškozené zboží dopravou

    Reakce obchodu Bazény e-shop

    Dobrý den .Bohužel náš obchod nemůže provést reklamaci poškozeného balíku na poště, to musí provést zákazník, kterému bylo zboží doručeno.Balík byl pojištěný a poslán jako křehký.
    U nás už máme připravenou novou trubici do UV k odeslání.Samozřejmě nás to mrzí stejně, jako Vás a vzniklou situaci jsme se snažili okamžitě po Vašem telefonátu řešit na poště.Ale skutečně reklamovat dopravu musí ten kdo poškozené zboží dostal. Příjměte naší omluvu za starosti způsobené Českou poštou. Vše se jistě vyřeší k Vaši spokojenosti. Kučera