Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Firma Baxx mi namontovala již druhou klimatizaci a vše se zdálo být v naprostém pořádku, ale jen do doby, než mi řekli, že je vše hotové. Venkovní jednotka která je široká jen 24 cm byla namontovaná na konzoli, která nebyla ani vodorovná (vedla mírně nahoru), ale hlavně byla dlouhá 55 cm a jednotka stála v divném úhlu až na samém konci!!! Něco tak nevzhledného mít na domě opravdu nechcete! Firma odmítla posunout výměník blíže k domu o více než 5 cm, protože konzole nemá vyvrtané díry, ale hlavně že by to museli dlouho předělávat a to stojí peníze, které bych musel zaplatit já a to v řádu tisíců Kč! Po delší debatě, že to takto opravdu nechci a nevím proč bych si měl za absolutně nevzhlednou montáž připlácet x tisíc, volali svému nadřízenému a nakonec majiteli, který rozhodl, že mají dělníci odmontovat venkovní jednotku a vše budou řešit právníci!!! Při otázce jestli jim toto chování přijde v pořádku, mi bylo řečeno že ano. Nejspíše se jedná o skvělou firmu, pokud jim jde vše hladce, ale ono se občas něco pokazí a nepovede a hned vyhrožovat právníky a ani se neomluvit mi přijde jako nehorázná drzost!

  • Montáž 2x klimatizace Samsung WindFree.
    Technici šikovní, příjemní, pěkná čistá práce, vše funguje.
    Komunikace s obchodem také na výbornou.
    Naprostá spokojenost!!!

  • DOPORUČUJI.
    Vše proběhlo naprosto v pořádku a bez problémů. Počínaje konzultací vhodného řešení, přes cenovou nabídku (velmi dobrá v porovnání s dalšími) až po finální dodání a montáž. Dobrá komunikace, dodržení termínu, technici šikovní.

  • Objednana klimatizace dokonce dve klimatizacni jednotky, dokud se neobjevila zavada tak vse v poradku, ale jedna klimatizacni jednotka je vadna uz od vyroby. S firmou neuspesne resim reklamaci, vetsinou nikdo neodepise a kdyz uz po nekolikte urguji, pouze slysim vymluvy proc nelze zaruku uplatnit!
    Jak tady ctu ostatni prispevky tak zdaleka nejsem jediny a doporucuji se teto firme vyhnout obloukem!

  • Děkuji za včasné dodání klimatizace a skvělou práci při její intalaci.Mohu než DOPORUČIT.

  • Od začátku / cenová nabídka / až do realizace vše SUPER !!! Montáž provedena rychle, čistě, dle přání a bez závad. Byli to jedny z nejlepších montérů co jsem zažil !!!! včetně kontaktů s firmou. SUPER !!!! Všem doporučuji ! P. Novák

  • Montáž proběhla rychle, bez problémů Vše po sobě uklidili. Rozhodně doporučuji

  • V počátku vše proběhlo hladce, po telefonu vše pěkně vysvětleno, termín montáže domluven ještě v tomtéž týdnu, technici přijeli přesně podle domluvy a během 3 hodin odvedli moc pěknou práci.

    Bohužel se ale stalo, že v nabídce, na jejímž základě jsem učinil objednávku, byla chyba, v jejímž důsledku vyšla instalace o 2600 Kč dráž, než podle mnou odsouhlasené nabídky stát měla. (Podle nabídky bylo v ceně 6 metrů připojovacího potrubí, správně prý měly být 3 metry). Na chybu jsem byl sice upozorněn, ale až ve chvíli, kdy jsem měl v bytě rozbalené obě klimatizační jednotky a dva techniky připravené klimatizaci namontovat a sám jsem si kvůli instalaci klimatizace zařídil den volna z práce, takže zrušení objednávky z mé strany v tu chvíli už nepřicházelo v úvahu.
    K mému pozdějšímu ohrazení se vůči rozporu mezi cenovou nabídkou, na jejímž základě jsem klimatizaci objednal (a kdyby byla správně, tak bych pravděpodobně objednal jinde), a konečnou doplatkovou fakturou se firma postavila odmítavě a ještě jsem si od nějaké labilní paní, která by nejspíš v zájmu samotné firmy asi neměla dostávat do ruky telefon, vyslechl, že se je snažím okrást o 3 metry potrubí. Na takové jednání asi není nikdo zvědavý.

    Má zkušenost je tedy taková, že se tato firma k vlastní chybě neumí postavit čelem a nedodrží cenovou nabídku, na jejímž základě zákazník službu objedná, když v ní sama udělá chybu. Toto jednání považuji za jednání naplňující znaky klamání spotřebitele. Zákon o ochraně spotřebitele říká, že "Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.", což se v tomto případě přesně stalo.

  • V mnozstvi pozitivnich prispevku, u kterych lze casto pochybovat o jejich validite, bych rad pripomnel historii eshopu. Puvodni vlastnik, ktery prehodil “kabat”, vstoupil pred par mesici do insolvencniho rizeni. Zavazky nebyly uhrazeny, a hodne z nas prislo o nemale castky. Timto bych chtel pripadne zajemce varovat, aby zvazili rizikovost, do ktere mohou vstoupit. Celkova situace na trhu se aktualne podoba situaci v roce 2011-2012, kdy problemy puvodniho eshopu zacaly.....

  • Koupila jsem si nedávno rodinný domek nedaleko Plzně. Bylo v něm nainstalované tepelné čerpadlo Panasonic a žádné podklady k němu, ani návod.

    Sháněla jsem firmu na servis a zregulování topného systému. Nikdo se prý takovou "malou" zakázkou nebude zabývat. Mají prý spoustu montáží.

    Tato firma mi nejen pomohla, ale servisní technici mne naučili, jak používat topný systém s tepelným čerpadlem včetně vyřízení levné elektriky u ČEZu.
    Plně doporučuji.

  • Po 4 letech nebyla uhrazena dlužná částka firmou, která přepsala tento eshop na jinou firmu, aby se tím zbavila zodpovědnosti (stejní lidé).

    Je mi krajně podezřelé, že s to této diskuze ve velmi krátkém časovém horizontu přihlásilo tolik pozitivních hlasů a pochyby bych měl i pozitivních příspěvků především u anonymů, které jsou napsány jako přes "kopírák".

    Firma se snaží ze všech sil vytvářet pozitivní auru, kterou hatí pouze tvrdá realita v celkovém dluhu původní firmy (Ing. Chmelíka) na částku přesahující 1,5 milionu Kč a téměř desítkou prokázaných věřitelů.

    Je krajně podezřelé, aby firma fungovala buď se 100% spokojeným klientem a na druhou s totálně nespokojeným klientem, a ničím mezi.....??

  • Sháněl jsem nějaký topný zdroj na temperování 2 místností naší chalupy. Doporučili mi klimatizaci Toshiba Suzumi plus s komfortním ovladačem, který umožňuje nastavit teplotu topení na 8 stupňu Celsia. Přesně to, co jsme chtěli. Montáž trvala dopoledne. Ovládám to přes wifi a jsem zcela spokojen. Plně doporučuji. P.H.

  • Poptávala jsem tepelné čerpadlo vzduch-voda na naši chalupu. Bylo mi vysvětleno, že na temperování 1-2 místností mi stačí klimatizace, neboli tep.čerpadlo vzduch-vzduch. Ušetřila jsem cca 160.000 Kč a vše funguje perfektně. Ještě musím pochválit rychlý, profesionální přístup.

  • Provozuji již delší dobu restauraci ve Špidlu. Na tuto firmu jsem se obrátil s dotazem na chlazení naší kuchyně během celého roku.
    Během první schůzky jsem se dozvěděl, že bychom potřebovali chladící výkon na úrovni 40 kW. Problém byl v distribuci chladu po ploše kuchyně. Nakonec se klimatizace napojila na vzduchotech.vedení a vše se velmi zjednodušilo. Chlazení nám funguje, v kuchyni je i ve vedrech příjemně.
    Mnohokrát děkujeme.

  • Objednal jsem si 3 klimatizace do našeho rodinného domu.
    2 venkovní jednotky měly být instalovány na střeše. Nebylo moc firem, které s tím neměly problém.
    Z Baxxu přijeli 4 montéři. Měli vlastní hliníkové lešení, aby se s ním moc nenadřeli. Jeden z nich byl horolezec. Rozebrání střechy bylo dílem 15 minut a střešní konzole byly na svém místě. Celá montáž byla hotova během jednoho dne, zaučení obsluhy jsme zvládli u kávy a v chládku. Venku je dnes 33 st.Celsia. Takže :
    Doporučuji Karel z Pardubic

  • Minulý rok jsem si koupil a nechal namontovat klimatizaci od jedné, dnes již nefungující firmy na toto zboží. V záručních podmínkách jsem našel, že si musím každý rok nechat provést roční servisní prohlídku, abych nepřišel o záruku. Začal jsem tedy oslovovat jiné firmy a s hrůzou zjistil, že "jenom servisní prohlídku" se jim dělat nechce, ať si k tomu objednám další klimatizaci apod.
    nakonec jsem uspěl u této firmy. Nikdo neměl žádné poznámky, již během prvního tel.hovoru jsem si domluvil termín návštěvy servisního technika. Navíc nebyl ani problém s časem po mé práci. :-)))
    Plně doporučuji.

  • Minulý rok jsme si jako firma objednali služby této firmy poprvé, šlo o montáž malé klimatizace do jedné dílny. Nešlo o moc peněz, ale montáž byla poměrně pracná kvůli malým rozměrům místnosti, kde se klimatizace měla instalovat. Museli shánět opravdu "malého" instalačního technika. Hledali a našli. Montáž trvala poměrně dlouho, ale nakonec vše dopadlo dobře. Ani jsme neplatili žádné peníze navíc.
    Příště, cca za měsíc jsme potřebovali servis na další 2 klimatizace, které ovšem byly cca 10 let staré. I to zvládli jen s doporučením, že příště už by doporučili koupit nové stroje. Ty staré už mají své nejlepší roky za sebou.
    Budete-li tedy potřebovat i nestandardní služby v oboru klimatizací, doporučuji se na Baxx.cz obrátit. Ceny mají slušné, termíny také a servisní techniky opravdu zkušené.

  • Minulý rok jsem si od jedné nejmenované firmy nechala instalovat podlahové topení. V zimě vše fungovalo v pořádku, v létě když jsem kotel přepnula na letní režim, aby mi ohříval jenom teplou vodu, jsem zjistila, že mi topí i podlahové topení. Nijak jsem se toho nemohla zbavit, topilo to málo, ale topilo. A během letních veder to není nic záviděníhodného. Během montáže klimatizace jsem se o mém trápení zmínila montážníkům od Baxx.cz. Týden poté ke mně domů přijeli jejich kolegové, celý systém prošli a namontovali do něj tzv. zpětnou klapku. Nebylo to drahé, práci měli za 2 hodiny hotovou, ale postarali se o mne. Ostatní firmy to řešit neuměli nebo nechtěli, prý to není žádná zakázka. Děkuji za ochotu a všem tuto firmu doporučuji.

  • Už jsem ztrácel energii, když jsem viděl neustále pozitivní příspěvky u této firmy. Nyní se opět ukázalo, že skryté vady firmy se opravdu pouze skrývají. Po 4 letech ztrácím jako věřitel firmy důvěru ve vymožitelnost práva v ČR. Firma Exton Trade vlastněná ing. Chmelíkem nezaplatila zatím ani jednu korunu. A pro všechny důvěřivce, kteří bez uvážení nadále u této firmy objednávají, by toto mělo být jasným signálem, že mohou dopadnout podobně!

  • Zajímavé. Pan inženýr nemá oficiální bydliště, když nepočítáme úřad, pracuje pro sesterskou společnost, na kterou převedl svůj původní eshop, na kterém okradl klienty a posílá brigádníky. Pokud neplatí stále zaměstnance, byl bych velmi opatrný v zadávání zakázek......