Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem si na e-shop kabelku a přišla mi úplně jiná ! Při tel. Reklamaci mi bylo sděleno , že mám kabelku vrátit na prodejně nebo zaslat zpět poštou . Při nesouhlasu mi jako omluvu poslali 100 Kč na další nákup . To jsem odmítla neboť 100 Kč neberu jako vhodnou omluvu . Již nikdy více na e-shop , nevěřím , že mi přijde správná věc a musela bych na poštu nebo na prodejnu
    Renata

  • Obuv u Baťa - velmi špatná zkušenost. Reklamaci prasklé podešve vyřídili tak, že prý praskla v tom bodě, kde docházelo k největší námaze materiálu a tudíž ji zamítli. Obuv nošena jednu sezónu a střídána. Byl to takový šedivý důchoďák jako když, ale pohodlný.
    No, co k tomu dodat, už se mi to stalo podruhé, to byl zase jiný případ, podobně mazaně vyřešený, tak jsem to utnul a tomuto obchodu se vyhýbám širokým obloukem.
    Když jsem se ptal v HK ve Futuru prodavačky, jestli mají pánskou obuv zimní v šířce H, tak na mě koukala, jako kdybych spadl z jahody. Odbornost nejvyšší kategorie. Baťa se musí v hrobě otáčet!!

  • Baťa už nikdy více. Dříve jsem měla dobré zkušenosti a důvěru, byla jsem ale po posledním nákupu nucena změnit názor. Poslední boty vypadaly hezky, ale byly nekvalitní, po cca 5ti krátkých vycházkách se na špičkách zevnitř proděravěly. Na reklamaci mi bylo sděleno, že jsem zvolila nesprávnou (menší) velikost bot. Což je nesmysl, boty jsou naopak trochu větší. Zjistila jsem, že spousta zákazníků má stejnou zkušenost - pan soudní znalec vyřizuje reklamace podle šablony: reklamuješ, můžeš si za to sám, koupil sis malé boty. Kdyby Tomáš Baťa viděl, co se pod jeho jménem teď prodává a jak se jedná se zákazníky, asi by se divil. Za mne s Baťou končím.

    • Dobrý den, naše společnost BAŤACZ s.r.o. je výrobní a obchodí firma v oboru strojírenství, nářadí a zahradní technika. Váš diskuzní příspěvek je určen nikoli nám, ale prodejci obuvi Baťa a.s. Neni Baťa jako Baťa , my se snažíme o maximální spokojenost zákazníků. Admin BAŤACZ s.r.o. Chrudim

  • Absolutní nespokojenost! Boty jsem vrátila 4 den od doby co mi je poslali. Peníze do 14 dnů? Nereálné 18 den jsem volala kdy přijdou a za 2 dny odpověď, že platba čeká v účtárně. Ráda bych řešila přes ČOI aby se tam vzpamatovali.

    • Dobrý den, v tomto diskuzním fóru je několik příspěvků (včetně toho Vašeho), které patří prodejci bot BAŤA. Naše společnost BAŤACZ s.r.o. Chrudim se zabývá kovovýrobou, provozuje velkoobchod a maloobchod s nářadím a železářským zbožím a internetové obchody batacz.cz a zahrada-naradi.cz. S Vaší reklamací bot Vám bohužel nepomůžeme, uplatněte ji u prodejce bot. Admin BAŤACZ

  • Nákup u Bati zvažte. Pokud objednáte, platit musíte ihned, ovšem pokud obuv vrátíte .... hezky si počkáte, jestli se dočkáte. Na dotaz, že vratka nepřišla v termínu který určili. Odpověď, že toho mají hodně a toť vše. Peníze nikde. Opětovně se dotazuji.. bez reakce. Nemluvě o zklamání z obuvi, která dorazila. Již nikdy více.

  • Skladem znamená skladem u dodavatele? Zajímavé.

  • Dobry den, jiz se nenecham napalit na nizke ceny. Na zbozi, ktere je celou dobu deklarovane skladem, cekame jiz 14 dnu....urgence bez reakce. Take se divim, kde se pozitivni reakce berou...

  • Bohužel bych rád okomentoval kvalitu bot. Kožené boty za cca dva tisíce mi při chození okolo baráku vydržely měsíc. Na mnoha místech se odlepila podešev. Reklamaci zamítli z několika vymyšlených důvodů. Nezavazování si bot tkaničkami, větší velikost než mám (kdyby tomu tak bylo, vrátím je zpět přes eshop).

    Až budu chtít vyhodit peníze za nekvalitní šunt, zajdu právě k Baťovi.

    Nehodlám komentovat personál v kamenném obchodě v Kladně. Nemám mu co vytknout. Byl ochotný.

  • Skvělý obchod. Při nákupu přes internet doporučuji využít zpětnou slevu ve výši 5 % ze stránky https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/bata.cz?doporucuje=katia

  • Nechápu, jak tento příšerně neprofesionální obchod může mít tak kladné recenze. Až příliš perfektní recenze. Jsem přesvědčen, že jsou falešné!!! Nevím jak kamenná prodejna, ale internetový prodej je totální katastrofa!!! Za mnoho let, co nakupuju na internetu, jsem nezažil horší obchod! Za prvé nedokáží spárovat platby podle variabilního symbolu dle dnešního standardu bank. Většinu zboží nemají skladem a teprve po vaší objednávce si to nechávají poslat z Polska. No a to nejhorší - dodací lhůta. Tomuto obchodu dodací lhůty nic neříkají. Absolutní laxnost zaměstnanců. Jen řeknou "něco se asi pokazilo, já o tom nic nevím, proč to neodešlo, ale určitě to už odejde poštou"... A takto čekáte a čekáte. Pak vám nějaký debílek slíbí, že PPL rozesílá i v sobotu a vy čekáte na stavbě, kdy že vám to PPL doveze a ono nic, protože žádné sobotní dodání se nekoná. Neuvěřitelně arogantní obchod. Nikomu nedopuručuji nakupovat přes Internet. Jděte tam osobně a vyříkejte si to tam do očí. Tak špatný přístup k zákazníkům se v dnešní době jen tak nevidí. :(

  • Dobrý den, před časem jsem si u Vás objednal protipořezové kalhoty. Nejen, že jsem čekal cca měsíc, ale po této době přišli úplně jiné. To bych také zkousl, ale že je pošlete ve velikosti c.50, když jsem objednaval c.54 to mne dorazilo. Komunikace s paní nebo slečnou, byla naprosto otřesná. Snažil jsem se s Vámi domluvit, ale nakonec jsem Vám musel na své náklady zaslat kalhoty zpet a doufat, že pošlete peníze. Tak se také stalo, ale bohužel Váš obchod nemohu doporučit. Přeji mnoho štěstí.

  • Ano, pane, přesně tak, píši jménem firmy, kde nejsem jednatelem, což není vůbec podstané - podstatný je Váš přístup k zákazníkovi!!!
    Radši se naučte psát správně česky, když už reagujete.

  • Kučiss: Další debata a vámi nemá smysl - píšete jménem firmy a přitom nejste osobou oprávněnou jménem firmy jednat.

  • Další debata a vámi nemá smysl - píšete jménem firmy a přitom nejste osobou oprávněnou jménem firmy jednat.

  • Vážený pane, ohrazovat se můžete, je to Vaše právo. Jen bych byl rád, kdyby jste v reakci uvedl přesně to, co jsem v telefonátu řekl a choval se jako obchodník. Vaši firmu jsem nepošpinil a můj názor není ani účelový, natož zmanipulovaný. Já jsem zvyklý jednat sám za sebe a nepotřebuji se ohánět historií firmy a davem spokojených zákazníků. Navíc chybu udělal můj kolega, což jsem přiznal, nicméně celá naše debata byla o vaší neochotě situaci řešit, jelikož u Vás je mnohem větší pravděpodobnost, že toto zboží udáte dřív, než my, když jej budeme nabízet třeba přes Aukro apod. Navíc jsem Vám navrhoval, že si v hodnotě zásilky rádi objednáme cokoli jiného, co v našem autoservise využijeme, a i event. ve vyšší cenové relaci, což pro Vás bylo málo. Asi na tom budete hodně špatně ... já jsem nabídl seriózní řešení, VY ŽÁDNÉ!!! A v tom je ten podstatný rozdíl.

  • Kučiss:
    Dobrý den, proti vašemu příspěvku se musím důrazně ohradit, protože je účelově zmanipulovaný a nepravdivý. Zboží v hodnotě 1541,00 CZK které si u nás firma A.T. AUTOSERVIS, s.r.o. objednala jsme včas a řádně dodali. Na žádost o vrácení jsem vám vysvětlil, že u běžného skladového zboží můžeme zásilku přijmout zpět i v případech kdy to zákon neukládá a běžně to děláme.Jenže ve vašem případě se jednalo o zboží, které jsme importovali výhradně pro firmu A.T. AUTOSERVIS, s.r.o.Když jste si nebyl jistý zda se vám díl hodí, mohl jste se před objednáním dotázat, naši technici by vám podali kvalifikovanou radu.Sám jste uznal, že jste chybu udělal vy a jako „rozumné řešení“ jste v telefonátu požadoval, abych vaši chybu zaplatil já, jinak pošpiníte naši společnost. Takovémuto nátlaku nehodlám ustupovat a naštěstí naši zákazníci a obchodní partneři posuzují jméno BAŤACZ objektivně po celou dobu naší historie od roku 1991.

  • Dobrý den, rád bych touto cestou zmínil svou velmi negativní zkušenost s firmou Baťa CZ z Chrudimi. Kolega objednal na naši firmu kabel ke svářečce. Bohužel, špatně. Zboží v původním a neporušeném obalu, samozřejmě nepoužité, jsem chtěl vrátit, resp. vyměnit za jiné, třeba něco z vybavení pro autoservis a i s doplatkem, tedy možnou i větší marží pro dodavatele. Majitel zmíněné firmy se nejprve oháněl ustanovením obchodního zákoníku, v čemž jsem mu musel dát za pravdu, nicméně jsem apeloval na solidní jednání a také jsem se ho zeptal, zda mu nezáleží na dobrém jménu firmy, protože o tom to hlavně všechno je!!! Pán nejevil ani kapičku snahy najít rozumné řešení a já jsem se ve svých 45 letech s takovým jednáním ještě nesetkal!!! Proto u této firmy už v budoucnu nekoupíme nic ani v případě, že by to bylo o stovky procent levnější než kdekoli jinde!!! Takový přístup je pro mne neakceptovatelný a doufám, že se s mým názorem ztotožní velké procento z vás ostatních.