• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na shopu byla uvedena jiná cena než požadovaná prodejcem,psáno skladem ale dodnes zboží nedorazilo.

    • Objednáno týden zatím nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod neinformuje, zda objednávku vyřizuje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    I když v době nákupu na e-shopu bylo uvedeno, že zboží je skladem a doručeno bude do 26.9, tak v tento den neměli zboží ani skladem. Pokud budete objednávat, doporučuji ověřit dostupnost telefonem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velké zklamání k dodávce objednaného zboží. Příště zvolím jiného dodavatele. Pokud budu mít štěstí a barvu doručí, tak doufám, že ještě udržím štětec. P.

  • U mé objednávky na dobírku byla určena doba dodání do 5 dnů, dodnes jsem nic nedostala. Proto nejsem spokojena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nezaslal fakturační údaje ani po opakované výzvě. Telefon po 5 volání (v různou denní dobu) nikdo nezvedal, ani zpět nevolal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekáme třetí týden, firma ba urgence nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 25kg barvy, telefony nezvládají, na emaily nereagují, nakonec po týdnu Objednáno jinde, nedoporučujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč nabízíte zboží,které nemáte?
    Vůbec nechápu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané lazury Remers ECO jsem se od firmy Barvyprofesional.cz nedočkal ani po 18 dnech
    • Komunikace s obchodem probíhala bohužel až po mé urgenci, samostatně obchod nijak nekomunikoval, i když bych právě očekával opak

    Špatná komunikace v případě nedostupného zboží, po 18 dnech čekání na barvu, na kterou jsem opravdu spěchal jsem objednávku zrušil. Je mi líto, ale takový přístup k zákazníkovi mi přijde otřesný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • na telefon se nedá dovolat

    Po měsíci, kdy od obchodu nedošla jediná informace o stavu objednávky a telefon zásadně nezvedají jsem dnes objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Tak za prvé - objednal jsem u Vás 2 ks SYNTEKO SOAP a dostal jsem 1 ks (dobrá zpráva - platil jsem jenom 1 ks)
    za druhé - poslali jste mi k ohodnocení Váš obchod 10.4. a zboží přišlo až dnes 13.4. - co jsem měl hodnotit ?

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    nabízejí co již nemají a mít nebudou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 26.11. zaplaceno 29.11.Dnes je 10.12. Dosud nic nedorazilo, psal jsem nic, volal nikdo to nezvedl! Nevím co si mám myslet. Hrůza!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psal jsem dotaz, bez reakce, před týdnem jsem udělal objednávku a opět bez jakékoliv reakce. V sobotu jsem psal dotaz ohledně stavu objednávky, uvidíme zda někdo příští týden bude reagovat. .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Už týden čekám na zboží a nic. Poslední mail byl, že zpracovávají objednávku a tím to zhaslo. Ještě že jsem volil platbu dobírkou a nemusím teď řešit vrácení platby...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace s klientem

    Nereagují na maily ani na tlf. volání, takže nevím, zda na zboží objednané před více než týdnem mám vůbec čekat nebo zrušit objednávku (dozví se to v e-shopu vůbec někdo?) a objednat je jinde.

  • Ačkoliv obchod nabízí zboží na skladě, tak ani po deseti dnech nic nedorazilo. Jediná aktivita je automatická hláška o přijetí a zpracovávání objednávky. Na uvedených kontaktech nikdo nereaguje.