Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Pistalka nema dobry zvuk

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velikost absolutně neodpovídá

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    dívala jsem se, že jste si kupovala Ochranný límec č. 4. Je zde uvedeno, že pasuje na krk s obvodem 22 - 50 cm, výška límce je 15 cm. Tento produkt máme v nabídce nově a popis jsme převzali od výrobce. Nenapadlo nás, že by mohly být rozměry chybné. Všechny límce jste tedy přeměřili a popisky u produktů opravili. Teď už je vše v pořádku podle reálných rozměrů. Za toto nedorozumění se omlouváme a prosím Vás, abyste napsala paní Žaloudkové na mail: [email protected], ona s Vám vyřeší výměnu límce za správnou velikost na naše náklady.

    Mějte krásný den❤️

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velice nespolehlivý kurýr, kterého nabízí k doručení zásilky. Nebrat!

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    bohužel kurýr DPD na 100 % negarantuje doručení do druhého dne, což se stalo u Vás, bohužel tato situace proběhla v pátek a spojilo se to s víkendem. Snažili jsme se zjistit co nejvíce informací a paní Žaloudková Vám vše přeposlala, balíček Vám mohli dovézt až v pondělí, což jste již nechtěla. Celá situace mě samozřejmě mrzí, ale stalo se to vše ne naší vinou. Většinou jsou zákazníci s dopravou spokojeni, jak je zřejmé i z ostatních recenzí, bohužel výjimky se dějí, jsme jen lidé...

    Přeji Vám hezký den❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě přání na hodnocení obchodu zboží nemám a nechodí ani emaily zda bylo expedováno nebo kdy dorazí. Zatím nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    to mě velice mrzí, doufám, že se celá věc vyřešila k Vaší spokojenosti. Ve Vánočním čase míváme problémy ze strany dopravců, kteří jsou přetíženi, to bohužel neovlivníme...

    Mějte se krásně ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pisi tohle s nelibosti, ale ani jeden z pripravku proti klistatum nebyl ucinny, mechanismus pumpicky po tretim uzivani prestal fungovat, osvezovac vzduchu nevyrazna vune.
    Mozna jsme si jen jako produkty nesedly, beru to sportovne, ale pro ma jako zazitek z investice nula.

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den paní Svobodo,

    tak to mě velice mrzí, občas se s mechanickým rozprašovačem vyskytne problém, to bohužel neovlivníme, ale jinak jsou naši zákazníci s účinností přípravků proti klíšťatům spokojeni, což dokazují i opakovanými nákupy... Pokud jste však nebyla spokojená, není problém Vám vrátit za zboží peníze, napište prosím paní Žaloudkové na [email protected] a ona s Vámi vše vyřeší.

    Mějte krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručená píšťalka došla od jiného výrobce a v jiném rozměru než byla v eshop objednána.Píšťalku pro pejsky nedoporučuji.Nízký tón,značně silný.Tón podobný píšťalce rozhodčích na fotb.zápase:-))Za to ale asi obchod nemůže.Mám pochybnosti o tom,že je z uváděného bůvolího rohu,tak leda zbarvením,jsou weby které uvádí tu samou, že je z plastu.No prostě zvukem si myslím,že pro pejsky není vhodná,objednal jsem nakonec pro pejsky ověřenou s vysokým tónem 211.1 píšťalku od ACME.Nemusím na procházce vyděsit např.celý les:-))

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Píšťalky z buvolího rohu máme v nabídce dvě velikosti, obě jsou od německé firmy Karlie. Pokud jste dostal jinou velikost než jste si objednal, velice se omlouváme, pravděpodobně došlo k chybě při balení Vaší zásilky. Napište nám prosím na email eshopu, není problém Vám vrátit peníze.

    Co se týká materiálu, ze kterého je píšťalka vyrobená, tak výrobce uvádí, že z buvolího rohu a je to uvedené i na obalu výrobku. Neměli jsme důvod této informaci nevěřit, ale ještě to u dodavatele ověříme.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Předražené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den, kvalitu produktu ohodnotil náš kocour. Tohle maso odmitnul sežrat.

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    to je mi líto, kupovala jste samé komplet masa, to znamená i s vnitřnostmi, kde jsou dršťky, které kočky moc rády nemají, také nevím, jestli je Váš kocour na syrové maso zvyklý, to by se pak také dalo řešit jiným způsobem. Sama mám kočku a vím, jak je vybíravá, z našeho masa jí chutná jen štěněcí mix a losí maso, občas jí dám králičí, ale to také někdy nechce, je to s nimi těžké :-)

    Mějte krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • U konzervy není uvařeno, že je to paté!

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že s konzervami nejste spokojená. Pravda je, že ačkoli složení zůstává stejné, jednotlivé šarže konzerv se od sebe mohou lišit - použité složky jsou přírodní produkty. Deklaraci přebíráme od výrobce a ani on neuvádí, že jde o paté. Nicméně pokud nejste se zbožím spokojená, obraťte se na kolegyni Žaloudkovou na e-mail: [email protected] a Vaší reklamaci určitě vyřešíme.

    Děkujeme za pochopení, s pozdravem Baron.cz.

  • Milben ex čistič uši nepracuje tak jak je v návodu i když jsem ho dodržoval. Na ušní svrab je dost slabý repelent.

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za zpětnou vazbu, i když nás mrzí, že máte špatnou zkušenost. Rychlost účinnosti přípravku Čistič uší Milben Ex se liší, a tak jak píšeme v návodu, přípravek je zapotřebí používat 1 až 2-krát denně po dobu tří týdnů, a někdy i déle (např. 6 až 8 týdnů každý den) – záleží na míře napadení parazity, ale i na dalších faktorech – ošetřovat se musí i okolí zvířete, je dobré zabránit jeho styku s dalšími napadenými zvířaty, a pokud jde o psa či kočku s již oslabenou látkovou výměnou, o to déle pak může trvat, než příznaky úplně odezní. Výhodou pak může být ještě dodatečná podpora a zaopatření v oblasti přírodních mikrovýživných látek, případně i cílená podpora imunity.

    S pozdravem, Baron.cz :)

    • Změnili jste balení, které má cca o 1/3 menší hmotnost, ale cena zboží zůstala stejná...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hrozně zdražili
  • Obchod v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Lisované krmivo pro psa je velmi kvalitní a pes ho zbožňuje, nicméně za tu cenu by ho dle mého názoru mělo být alespoň 15 kilo.
    Navíc balík po zvážení neměl ani 12 kilo. Dále mi nebyl doručen slibovaný dárek "cdVet Naturprodukte GmbH cdVet Fit-BARF Sensitive 100 g"

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za nedodání dárku. Poprosím kontaktujte mě na email: [email protected], kde mi napište datum doručení, který se Vám bude hodit nejvíce. My Vám ten dárek zašleme.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Baron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prasklá konzerva obsah po celém balíčku.....

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí prasklá konzerva. Nejspíše se jedná o neopatrné jednání s balíčkem dopravcem to bohužel neovlivníme, nicméně samozřejmě je to náš problém. Proto navrhuji pošlete mi prosím na email: [email protected] Vaše číslo účtu, my Vám za prasklou konzervu vrátíme peníze a dále reklamaci budeme řešit s dopravcem.

    Přeji hezký den - Baron.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Maso po psy je samá rozdrcená kost, máme čivavy, všechno vyzvrrátily a bolelo je břicho. Čisté maso ev. s chrupavkami tam není.

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost. Syrová masa jsou hrubomletá, to znamená opravdu obsahují chrupavky. Koukal jsem se na masa, která jste brala a ve všech chrupavky jsou. Pro čivavy bych spíše volil na jemno mletá masa (nicméně ty my nemáme). Je možné, že se jednalo o maso, kde byly chrupavky větší (ale to se bohužel může u hrobomletých mas stát, to nejsme schopni ovlivnit) :(

    Jsme velmi rádi, že se Vašim čivavám nic nestalo, rád bych Vám jako kompenzaci za vzniklé potíže poslal zdarma BIO konzervy (bez chrupavek) jako omluvu.

    Pokud by jste s tím souhlasila prosím napište mi na email: [email protected] budu dělat vše aby jste na náš eshop změnila pohled :)

    Hezký den přeji.
    Jiří Horák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Vyřízení vrácení
    • Popis vs realita

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za vzniklé obtíže. Dodavatel změnil část výrobku (z kovové části udělal plastovou) a nedal nám vědět. My jsme bohužel nestihli včas vyměnit fotografii.

    Již pracujeme na nápravě a ještě jednou se omlouváme, peníze jsou již pár dní na Vašem účtu zpět.

    Přeji hezký den - baron.cz

    • Dostala jsem správu že zásilka už je doručena ale přes týden dorucena není ani na poště o ničem nevědí a kontakty na stránce nekomunikujou a nic nevědí a všem je to jedno

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se omlouváme za komlikace, které Vám ztracenou zásilkou nastaly. I když se snažíme být v reakcích na problémy co nejrychlejší, vždycky se nám to nepovede, a tentokrát to ještě ztížily státní svátky a naše páteční kratší pracovní doba. Oni bohužel dopravci občas balíky ztratí či poškodí, někdy dochází k závleku omylem na jiné doručovací depo, a k nám se informace o zdrženém doručení dostává až se zpožděním. Tuto zásilku jsme reklamovali ještě dřív, než se balík našel, a doufáme, že nám to zpoždění dopravce vysvětlí. Kdyby se býval balík nakonec nenašel, poslali bychom Vám ho podle domluvy ještě jednou, i s malou kompenzací. Věříme že na nás nezanevřete a děkujeme za pochopení. Přejeme Vám i Vašemu pejskovi hodně zdraví.


    S přátelským pozdravem

    Milada Kajzrová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ------------
    • maso přišlo napůl rozmrzlé

    už nebudu nakupovat

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, že máte negativní zkušenost s námi. Maso je zrovna složitá komodita co se posílání týče, nicméně napůl rozmrzlé není problém, jak je maso u sebe v termoobalu a je v chladu, může se maso znovu zamrazit bez známky zkažení. Díky chladu se nezačne kazit, proto je bezproblémové dát maso znova namrazit.

    Samozřejmě, ale chápu, že to není úplně ideální. Nicméně pokud chcete rád Vám nabídnu náhradu v podobě nějaké částky a můžete u nás nakoupit v té hodnotě zdarma, potažmo můžeme i vrátit peníze.

    Hezký den přeje Baron.cz - v případě dalších komentářů mi prosím napište na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nekvalitní zboží po 3 dnech užití se botička celá prodřela

    Reakce obchodu Baron.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost mě mrzí a omlouváme se za ní. Botičku samozřejmě můžete reklamovat ihned Vám vrátíme peníze a výrobci pošleme výtku. Vím, že to samozřejmě Vás asi moc nezajímá, ale přeci jen kdyby jste nám dal druhou šanci napište mi na email: [email protected] a jako omluvu Vám tam přidáme nějaký dáreček.

    Přeji Vám i přes tuto zkušenost hezký den - Baron.cz