• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozí jsem objednala, prišel email že pošlou další info ohledně dostuponosti a platební údaje. Dosud nic nedorazilo, zboží už jsem objednaa jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají.
    • Ignorace zákazníka.

    Objednala jsem věci pro svého syna do školy. Kdybych sama po několika dnech nezavolala jestli je s objednávkou vše v pořádku, nikdy bych se zřejmě nedozvěděla, že zboží vůbec nemají.
    Rozhodně tento obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zátím s prodávajícím jeden mobilní rozhovor ode mne ( jinak 3 x odeslaný email k ničemu)... snad vydržím. Zboží není komletní, ani paní nezavolá....bída.
    Myslím, že snad nemohu po 14 dnech ničeho doporučit !!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Sice velké možství zboží, ale na skladě nemají vše.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevim
    • Na dobírku zboží skladem dojde víc jak za týden...
    • Obchod na svých stránkách nabízí zboží, u kterého uvádí,že ho má skladem přesto, že zboží je již vyprodáno.

    Reakce obchodu Bambisek.com

    Děkujeme za Váš názor. Ano, ve Vašem případě došlo k výprodeji a jelikož nemáme napojený obchod na sklad, zboží stahujeme ručně. To má bohužel za následek, že si můžete objednat i zboží, které již opravdu není. O tom jste byla obratem infomována. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Osobní odběr v Liberci
    • Nabízejí co nemají

    Nevěřte tomu,že když jste uzavřeli objednávku,že to budete mít.Z naší objednávky 2/3 neměli!! Nabídli jinou variantu kterou pak také neměli. Kamarádka měla s nimi ten samý problém. Takže zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neaktuální nabídka (zboží označené jako "skladem" již není k dispozici)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od objednávky se nikdo neozval.

    Neobjednávat, nereagují na objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - zboží, které mělo být skladem, skladem nebylo (houpačka)
    • - po objednávce jsem musel kontaktovat obchodníka druhý den sám, aby mi poslal platební údaje

    Po objednání zboží, u kterého nikde nebylo uvedeno, že není skladem jsem čekal do druhého dne. Vzhledem k tomu, že ze strany obchodu nebyl žádný kontakt, napsal jsem e-mail. Reakce byla vcelku rychlá, paní mi sdělila cenu dopravy (o které jsem si v době objednávky myslel, že je nižší (asi jsem podrobně nenastudoval celé Obchodní podmínky)) a fakt, že zboží není skladem, musel bych čekat cca 2-3 týdny. Na moji žádost objednávka zrušena.

    Reakce obchodu Bambisek.com

    Dobrý den,
    skladové zásoby u těchto produktů se aktualizují 1x za 24 hodin, tudíž mohlo dojít k vyprodání zásob, aniž by se to projevilo v obchodě. Pokud si zákazníci nejsou jisti, zda zboží je či není skladem, jednoduše nás kontaktují emailem nebo telefonicky. Ohledně ceny dopravy jste to napsal, vážený anonyme, sám.
    Dále objednávku jste provedl 4.5. ve 22,35, naše emailová komunikace proběhla 5.5., jen pro upřesnění Vašich slov, že ze strany obchodu nebyla žádná reakce.
    Za Vaše postřehy přesto, děkujeme.
    Bambisek.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Poštovné, které není adekvátní vůči obsahu dodávky. Zaplatit za obálku se třemi samolepkami 105,- Kč poštovného se mi zdá "sprosté"!

    Reakce obchodu Bambisek.com

    Na Váš "anonymní" názor nelze nereagovat. Poštovné je pro všechny položky stejné, bohužel nelze stanovit poštovné ke každé položce zvlášť. Tzn. že danou částku zaplatíte jak za, jak vy píšete, obálku, tak i za 20-ti kilový kočárek pro dvojčata. Pokud chcete mít adekvátní obsah zásilky, v tom případě je třeba prostě nakoupit více. To Vám doporučujeme pro nákup i v jiných eshopech, kde jsou ceny za zásilky obdobné. Pak nebudete obsahem zklamán (a). Platbou předem na účet jste s danou částkou souhlasil(a), proto nám není jasné, jakou zásilku jste očekával(a) v případě objednávky samolepky na auto.
    Za Váš názor přesto děkujeme.
    Bambisek.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - inzerují zboží, které není, a v budoucnu ani nebude, na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody jsem nenašla.
    • Žádná komunikace, ode dne objednání beze změn uplynulo 10 dní.

    Není co dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • výhodné ceny
    • dlouhá dodací lhůta

    Kvalitní a hezké zboží ovlivnilo zkušenost s tímto obchodem ze špatné na průměrnou. Dodací lhůta pro mě byla dlouhá a zboží nakonec bylo doručeno na jinou adresu než byla vyplněna v objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Udělala jsem objednávku,zaplatila hned jakmile mi přišla odpověď že byla objednávka zaregistrována všimla jsem si že jsem udělala chybu a objednala pouze 1 plenu a ne 10 hned jsem napsala dopis ,který jsem několikrát opakovala a nic žádná odpověď

    Reakce obchodu Bambisek.com

    dobrý den, velmi nás mrzí, že jste nespokojena; o své peníze ani objednávku nepřijdete; bohužel došlo k tomu, že provozovatel měl dovolenou jak bylo uvedeno na homepage a vše bude řešeno 8.7.2011; děkujeme za trpělivost a pochopení, za provozovatele e-shopu bambisek.com se omlouváme

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • cena a široký výběr
    • delší dodací lhůta, ale to se nejspíš týká jen mého nákupu, obědnala jsem si zboží, které je zatím vyprodané.

    doporučila bych