Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Na eshopu je inzerovaná otevírací doba pobočky ve Vendryni 7:30-16:00.
    Když jsem ovšem přišel vrátit zboží vyzvednuté v kamenné prodejně / výdejně, bylo zavřeno v otevírací době a bylo mi po telefonu řečeno, že údajně podle zákona nesmí osobně přijímat vratky zboží. Že mám zboží poslat poštou na totožnou adresu jako kamenná prodejna.

    Takže jsem si objednal zboží s předpokladem, že jej mohu zdarma osobně vrátit (když jsem si ho osobně vyzvedl), protože tak to u každého normálního obchodu funguje, ale toto mi z nepochopitelných důvodů nebylo umožněno.

    Následně jsem se informoval o tom, že to, že by „podle zákona nebylo možné přijímat vratky“ je lež obchodu, kterým prudí lidi aby chodili na poštu a tratili čas, nervy a peníze.

    Nižší ceny zboží se Vám následně těžce vymstí při oněch vráceních (možná i reklamacích), protože propálíte tolik času peněz a nervů, že nakonec Vám vyjde mnohem výhodněji si zboží koupit v normálním obchodě s férovým přistupem.

    Řekl bych, že je dokonce na vážné zamyšlení, že si obchodník může takto vymýšlet. Kdyby si obchodník vymyslel vlastní dopravní společnost, která by následně po zákaznících chtěla třeba 500 Kč za vrácení, nebylo by to podle mých informací za hranou zákona. Byť to co dělá bambilon zřejmě není za hranou zákona, tak morální natož vstřícné, mi to tedy rozhodně nepřijde.

    Po 10 dnech ženě obchod vrátil ne jen, že částku bez poštovného 200 Kč, ale dokonce částku nižší o cca 200 Kč. Tak nevím, jestli neumí počítat, nebo mají v záměru si část nechat.

    Navíc jednu z recenzí píše samotný držitel na nic.cz (takže nejspíš spolumajitel) Petr Burda.

    • Navíc v ehopu není explicitně uvedeno zaškrtávátko na heureku (nejspíše je uvedeno pod "zasíláním novinek" tedy pod zcela jiným úkonem), takže nemohu ani na heurece napsat recenzi.