Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po dvanácti dnech stále nedorazilo, přestože bylo hrazeno kartou. Zatím mi byla pouze potvrzena objednávka a od té doby žádná komunikace za strany eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé dodání, nikdo neodpovídal na urgence. Odpověď jsem dostala až tehdy, když už jsem to nevydržela a objednávku stornovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hezký výběr vzorů látkových plen
    • naskladnění zboží

    Objednávka proběhla dne 12.10.2018 u plen co jsem vybrala bylo, že naskladnění 7 dní, to bylo v pořádku a nevadilo mi to. Boužel po týdnu se nic nedělo, tak jsem psala na eshop a bylo mi řečeno, že zboží nebylo naskladněno, čekala jsem další týden a poté odpověď stejná, protože se jedná o dárek tak jsem za nevyřízení objednávky požádala aby mi byli peníze poslány zpět na můj učet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 17 jsem po výzvě zaplatila objednané zboží, jež mělo být skladem. Doposud se nikdo neozval a zboží nebylo doručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo objednáno, objednávka potvrzena a tím to skončilo. Kontaktní telefon neplatný
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledné stránky, pestrá nabídka
    • Zboží jsem objednala 20.7. Podle informací na webu mělo být expedováno do 7dnů. Do dnes 3.8. zboží stále nedorazilo. Žádné info od obchodu nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí lahve Dr. Brown´s
    • příšerná komunikace
    • dlouhé čekání na vrácení peněz při zrušení objednávky

    Tento e-shop opravdu nedoporučuji. Objednala jsem si zde kojenecké lahve, které jsem v jiném českém e-shopu nenašla.
    Objednáno ve čtvrtek 14.6. - u všeho uvedeno, že je expedice okamžitá. Zaplaceno online kartou. Po týdnu (ve čtvrtek 21.6.) můj dotaz na stav, případně sdělení čísla balíku u dopravce (pro případné popohnání u něj). Druhý den,v pátek, odpověď od obchodu, že jim chybí jedna položka, která by měla být v pondělí (25.6.) a pokud nebude, dají mi vědět. Nic... Čekala jsem... Po týdnu, v pondělí 2.7. jsem mailem poslala odstoupení od smlouvy (i s číslem účtu). Dle jejich obchodních podmínek mají na vrácení 14 dnů. Dobře, OK, čekala jsem. Opět nic. Žádná reakce, natož peníze zpět na účtu. V úterý 17.7. (po lhůtě 14ti dnů pro vrácení peněz) tel.urgence - prý nestíhají, budou řešit...Ještě v úterý přišel mail, že je vyřešeno... V pátek 20.7. ráno stále peníze nebyly na účtu, zaslána urgence mailem, info od obchodu- peníze vraceli ve čtvrtek ráno ...
    Na účtu se peníze objevily konečně v pátek kolem poledne (tzn. 18ctý den od odstoupení od smlouvy)
    Ano, chápu-mají toho moc, mají třeba dovolené atd., ale tento přístup mi připadal absolutně mimo. Jednak mne ani neinformovali, že se objednávka opozdí, natož aby e-mail obsahoval nějakou omluvu, nebo aby snad obchod dodržel co slíbil, že se ozve atd. A čekání na vrácení peněz je kapitola sama pro sebe...
    Nakonec jsem si vše objednala na Amazonu a měla jsem doma dřív, ještě než mi laskavě babytip vrátil peníze.
    Asi by neškodilo se trochu zamyslet nad přístupem a komunikací...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bohužel zboží, které jsme si s přítelem objednali( postýlku a přebalovací pult) přišlo poškozené. Nejspíše to vypadá na chybu dopravce(PPL) , zboží bylo řádně označeno KŘEHKÉ i myslím si že dobře zabaleno . Měla jsem chuť zboží vrátit, ale tahanice okolo reklamace se nám nechtěli řešit .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic nám nepřišlo

    Zboží jsem objednala, pár dní před nástupem do porodnice, v porodnici jsem byla týden a teď už máme miminko několik dní doma, takže cca 2 týdny a zboží (píšou skladem) se nám stále nikdo ani nepokusil odeslat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlá komunikace po mailu.

    Přesto, ze všechny vybrané výrobky byly psány, ze jsou skladem, nebylo to tak a po domluvě byly nahrazeny jinými. Na dodávku jsem spechala, proto jsem vybirala zbozi skladem a prislo az za 10 dni!
    Kyblik na pleny dorazil špinavý!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručené zboží mi přišlo poškozené a na následnou reklamaci se mi nedostalo odpovědi :-/
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si postýlku s komodou jako set. Komoda přišla v pořádku a vypadá i celkem slušně. Ale postýlka která měla být bílá přišla skoro černá s nánosem prachu , ošoupaná, odřená. A kvalita postýlky nic moc.

    • nic výhodného mě nenapadlo snad jen ceny
    • dlouhé vyřizování objednávky, dlouhá dodací lhůta, pozdní komunikace

    V tomto obchodě bych si objednal tak smrt, alespoň bych byl dlouho živý.
    Objednal jsem si zboží, u kterého byla dodací lhůta 8 dní , to ještě bylo v pohodě. A když už měl být termín dodání, zazvonil mi telefon a bylo mi oznámeno, že zboží nemají. Ať mi nikdo neříká, že to nevěděli dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Obchod moc nekomunikuje, po 3 tydnech po objednavce jsem musela volat a zjistovat, proc zbozi nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levne produkty
    • Az po tydnu cekani na zbozi mi volali, ze matraci, kterou jsem objednala k postylce, nemaji na sklade protoze jejich dodavatel ma dovolenou. Stale ale advertuji produkt jako "skladem" a ja nevim jestli cekat nebo ne. Musela jsem si za ni nechat vratit penize a pri dalsi objednavce platit zvlast postovne, coz je docela vysoke. Meli mi to dat vedet hned.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace ohledně reklamací

    Už nikdy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Naprostá neschopnost komunikace

    bohužel jsem velmi nespokojena, obchod naprosto není schopen komunikace, dorazilo nám zboží bez návodu a nejsem schopna ho od obchodu získat ani v el. podobě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednané prostěradlo bylo děravé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nekomunikují, zboží jsem platila předem a doposud nc nemám, kromě potvrzené objednávky žádná informace, proč to zdržení.. ani na můj dotaz neodpověděli..již je to 14dní,co jsem platila

    šílené, nejspíš jsem přišla o peníze i o iluze..ještěže šlo "jen" o tři stovky