Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zhruba před měsícem se nám stal docela velký problém. Kočárek Inglesina Aptica XT se nám “rozbil”, docela drahá sranda. Podvozek při rozkládání špatně zaskočil v kloubu a už nešel složit zpět. Hned ten den byl kočár v “ROZLOŽENÉM” stavu odvezen do BABYPLACE v Ostravě. Začal koloběh reklamace. Po dvou týdnech se nám ozvala paní X/Y, že kočár jsme rozbili my a že závada je mechanického původu a na tohle se reklamace nevztahuje, přitom do telefonu mé ženě řekla “že měli co dělat, aby ten kočár vůbec složili a poslali na reklamaci”. Žena obratem kontaktovala D.A.S.ku. Během komunikace s D.A.S se opět ozvala paní X/Y, že nám teda vyjdou vstříc a že nám prodají podvozek s 50% slevou takže nějakých 3500,-… Vše se komunikovalo s D.A.S. Minulý pátek, nám opět volala paní X/Y a sdělila nám že si máme podvozek kočáru vyzvednout jinak nám bude naskakovat penále za uskladnění. V ten den tam probíhal veletrh a byl tam obchodní zástupce INGLESINY. I tento pán začal figurovat v teto nešťastné situaci a nabídl se, že kočárek odveze do střediska a podívají se na něj. Než ho odvezl tak nám volal, že mu bylo řečeno, že jsme na ten kočár něco hodili nebo jsme ho něčím zatížili. Má žena na to odpověděla slavnou větou paní X/Y “Ze měli co dělat ho složit”, no a z telefonu se ozvalo jenom dlouhé aaaaaaha. D.A.S. poradila, že pokud kočárek odvezou tak oprava bude na jejich náklady a máme si to nechat poslat písemně. Při tomhle paní X/Y prohlásila, že nic takového psát nebude… Ale po druhém emailu jsme se té slavné věty dočkali a kočár putoval do Brna. Dnes v Úterý 23.1.2024 nám přišel email, že kočárek je mechanicky poškozen naší vinou a bohužel reklamace nemůže být uznána. Zase s větou, ale že jsme BABYPLACE dáme vám 50% slevu na nový podvozek, 3500,-. S návrhem jsme opět nesouhlasili a pro kočár zajeli. Na prodejně jsem se ještě dotázal zda jim přijde normální skládat kočár který nejde složit, na tuhle větu mi bylo odpovězeno, že kočár vůbec neskládali, tak dobře proč mi teda paní X/Y tvrdila, že měli co dělat ho složit…? Bylo to velmi nepříjemné tato komunikace. Doma mi to nedalo a…. Kočárek je po 29 minutách a 6 šroubkách opraven. Funguje, ale díky součástky která byla vyskočená, trošku zadrhává a musíme si dávat pozor při rozkládání. Součástka tak s dovozem za 129,-. Součástka byla mírně poškozená, ale znovu připomínám FUNKČNÍ. A znovu mi to nedalo… 24.1.24 jsem zavolal do INGLESINY obchodnímu zástupci který nám kočár vezl do Brna na přezkoumání. S tímto pánem byla velmi příjemná komunikace. Postavil se k tomu, i když vůbec nemusel.Nabídl se že součástku pohledá a pošle. Dnes 25.1 součástka dorazila, namontováno a kočár nezadrhává, funguje.

  • Obchod nedoporučuji. Zboží objednané a zaplacené před 3 týdny, ale nedodane. Když se zajímám kde je problém, tak mi je vygenerována odpověď počítačem, že stále objednávku kompletuji. Příště jiný obchod.

  • Obchod nedoporučuji.
    Řešení reklamace na prodejně, i po předchozí telefonické a e-mailové komunikaci, katastrofa.
    Reklamovala jsem kočárek po 4 dnech od zakoupení.
    Výsledek reklamace je takový, že jsem dostala kočárek nový se stejnou vadou.

  • U Babyplace moc ráda nakupuji a musím říct, že docela pravidelně. Teď před vánoci je to snad jediný shop, který navštěvuju. Jinak perfektní ochota, profesionalita, ceny výborný.

  • U Babyplace oceňuji jejich profesionalitu. Nakupuji zde prvidelně a vždy jsem byla spokojená.

  • Já teda taky nakupuju na jejich webu přes e-shop. A musím říct, že jsem byla vždycky nad míru spokojená, vše došlo včas.

  • Nejsem z Ostravy, ale na Babyplace nakupuji přes jejich web. Super výběr, perfektní ceny, jen doporučím!

  • Dobrý den, super zkušenost. Mají krásný a obrovský výběr všech věcí pro mimi! Rádi se sem vracíme.

  • Dobrý den, ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s nákupem v tomto obchodě. Byli jsme přímo v kamenné prodejně, protože zboží na internetu nás velmi zaujalo, ale chtěli jsme si to "osahat". Měla jsem předvybraný kočárek a autosedačku. Personál obchodu naprosto perfektní. Hned mi se vším poradili, vysvětlili pro a proti mnou vybraných výrobků. Nakonec jsem si odnesla jinou sedačku, která lépe vyhovuje mým požadavkům. Děkuji moc za ochotu a hlavně pomoc! Určitě doporučuji nákup. Jo a ještě jedna věc - pro mimi opravdu vše na jednom místě!

  • Dobrý den, obchod Babyplace mi nechce zaslat peníze zpět za vrácený regál, přesto že jej obdrželi do 14ti dnů zpět. Až po mojí první upomínce na 2090Kč a po 13ti dnech po obdržení mi tvrdí, že jsem jej poškodila, a to i přesto, že jsem jej vůbec nevybalila, nehodila se mi barva regálu. Vše musím řešit s dopravcem a dále předpokládám i s ČOI. Dejte si pozor na vratky u tohoto obchodu.
    Petra Polzerová

    • Dobrý den,

      omlouváme se za pozdní vyjádření k vrácení zboží, jelikož byl balík postrádán v našem skladu. Tedy až po vašem emailu byl balík dohledán a zkontrolován. Nicméně, balík došel poškozený, protože byl špatně zabalen. Můžu se zeptat jak víte, že Vám neseděla barva, když jste produkt nevybalili? Je nám líto, ale pokud produkt špatně zabalíte a vrátíte poškozený, jsme nuceni Vám kompenzační částku účtovat. Přes to jsme Vám nakonec nic neúčtovali jako kompenzaci za pozdní vyjádřeni.

      Pěkný zbytek dne
      Babyplace tým
      https://www.babyplace.cz
      +420 775 552 823

  • V Babyplace jsme všechno koupili pod jednou střechou. Nemusela sem lítat s břichem po různých obchodech. Byla jsem mile překvapena.

  • Určitě doporučuji. Profesionalita a ochota personálu poradit a pomoct. Kočárek nám zdarma schovali až do porodu.

  • Přes e-shop www.babyplace.cz jsem kupovala malému autosedačku. Zboží dorazilo v pořádku. Velký výběr a příjemné ceny.

  • S obchodem Babyplace sem byla opravdu spokojená. Našla sem vše co jsem hledala pod jednou střechou. Personál byl milý a ochotný a slečna moc dobře poradila.