Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nebyla mi včas zaslána informace o uložení zboží do zásilkovny s kódem na vyzvednutí, i když to bylo inzerováno, málem jsem nestihla předání dárku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od 29.11. ještě zásilka nedorazila k osobnímu odběru na výdejní místo.

    Reakce obchodu Babičkářství

    Dobrý den, můžete nám prosím na [email protected] poslat vaše jméno? Podíváme se, kde se zásilka zasekla. Od nás odchází vždy do druhého dne, ale dopravci jsou nyní před Vánoci velmi vytíženi. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem matce tablet pro seniory. Bohužel tablet má nedostačující paměť . To, co bylo prezentováno jako usnadnění ovládání tabletu seniorem je placená aplikace ( min. 129 Kč měsíčně) a v nabídce e-shopu o tom nebylo ani slovo. Přitom to je hlavní důvod, proč jsem tablet kupoval.
    Tento e-shop rozhodně nedoporučuji!!

    Reakce obchodu Babičkářství

    Dobrý den, je nám velice líto, že došlo k takovému nedorozumění. Jako Babičkářství máme pro své klienty speciální nabídku a aplikaci pro seniory, která skutečně stojí 129 Kč měsíčně, nabízíme zdarma. Pouze je třeba ji aktivovat přes nás. Abychom podobným nedorozuměním předešli, budeme přidávat návod na aktivaci služby přímo do krabice s tabletem. Děkujeme vám za vás podnět a věříme, že se vše vyřešilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vyšší cena za dopravu
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Na internetových stránkách bylo nabízeno dodání i s návodem,ale já jsem žádný v balíčku neměla,ani není nikde na netu ke stažení.

    Reakce obchodu Babičkářství

    Dobrý den,
    na základě této zprávy jsme paní zákaznici vysvětlili, kde mezinárodní i český návod u Krokoměru OMRON nalézt. Je již od výrobce zabalen v originálním balení, které my při expedici neporušujeme a tedy nekontrolujeme každý takto zabalený výrobek.
    Dále jsme poslali návod paní zákaznici i ve formě PDF emailem.

    Přejeme spokojenost s výrobkem.
    Monika Kopřivová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • u napínáku ponožek je nedostatečný návod k instalaci zařízení,nepodařilo se něco použitelného sestavití

    Nedoporučila bych

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zaujimavy a napadity tovar
    • Nemozete predsa poslat tovar predavany ako novy v rozbalenych sackoch s navodom vytlacenym na tlaciarni. Takto ho mam darovat? Co si o mne pomysli obdarovany?

    Velmi dobry dojem z webu totalne pokazeny nekvalitou dodania tovaru.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Sice mi hned druhý den po odeslání objednávky, přišel e-mail, že si mohu zboží vyzvednout ve stánku na Andělu. Na Andělu, jsem dostala tašku ve které nebyla ani polovina mé objednávky. Takže jsem tam po třech dnech jela znovu a opět jsem nedostala celou objednávku. To už jsem si, ale chybějící věc nechala odečíst z ceny, kterou jsem měla zaplatit. Ten, kdo připravoval mojí objednávku po druhé, se vubec nedíval na to, zda mám nějakou věc objednanou třeba po dvou kusech. A ještě jsem měla protržené dva obaly dárkových kazet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Knizka super, ale darkove baleni vubec nestoji za ty penize. Papir pokrceny, stuha odstrizena spatne, celkove baleni bylo velike zklamani.
    Ze zasilkovou sluzbou byly take problemy, ale rozumim, ze za to obchod nemuze

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Positiva: Komunikace, doba dodání.
    Negativa: Knížka přišla s ohnutými rohy, jako kdyby někomu spadla, vzhledem k tomu že to má být dárek, můžu jen doufat že si toho babička nevšimne. Krabice poškozená nebyla, pošta to zavinit nemohla. V tomhle mě to teda zklamalo.