• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsme zboží objednali 22.12.2022 a ihned platili, dosud (20.6.2023) nám ho nejenže nedodali, ale obchod přestal po první výzvě k dodání zač. 4/23 a slíbeném dodání na zač. května 23 komunikovat úplně. Neodpovídali na e-maily, nezvedali telefony. Zboží (topný žebřík) nemáme, rovněž peníze nám nikdo nevrátil (k tomuto jsme vyzvali na konci května 23).

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Velmi neochotné jednání při vrácení zboží.

    Vše probíhalo perfektně, dokud jsme nezjistili, že zboží musíme vrátit. Nakupujeme přes e-shop a tato situace při nákupu na dálku bohužel může nastat a je zahrnuta v zákoně. Pán mi po telefonu prakticky vynadal, cítila jsem se jako malý fakan. Nakonec jsme se domluvili, že pošlu e-mailem odstoupení od smlouvy. Tři týdny po odeslání e-mailu se nic nedělo. Pak jsem tedy znovu napsala jak to vypadá s vrácením peněz. Poté jsem tedy obdržela dobropis k podpisu a o týden později i peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zbozi castecna poskozene. Obchod na reklamaci nereaguje.

    Reakce obchodu AZ koupelny

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Raději bez další reakce.

    Přejeme krásný den, AZ koupelny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Nedostal som fakturu a neviem ako odratat DPH

    Ak ste platci DPH Nekupujte

    Reakce obchodu AZ koupelny

    Dobrý den vážený pane .....,
    dne 23.5.2017 jste si u nás objednal zboží, 24.5.2017 jsme Vám jej odeslali a 24.5.2017 ve 13:38 hodin Vám byl zaslán email o odeslání zásilky, kde je i faktura !!! Bylo by asi vhodnější si číst došlé emaily, než nám dávat nepravdivé recenze. Popřípadě existuje třeba i telefon, nebo email na nás, kde se dá na cokoliv zeptat.

    Mějte hezký den. AZ koupelny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníky a vstřícnost = 0, nepříjemné jednání, neochota.

    Nedejte na profesionálně vypadající a tvářící se webové stránky, tento obchod neuznává individuální přístup a neumí jednat se zákazníky. Již nikdy více.

    Reakce obchodu AZ koupelny

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale zboží zasíláme vždy až po připsání platby na náš účet.
    Zálohový list byl vystavený 29.8. a jestliže jste zadala příkaz k úhradě v úterý 3.9., tak Vám bohužel zboží nemůžeme odeslat ten samý den. V tomto případě jste měla zvolit spíše platbu dobírkou a nebo zálohový list uhradit dříve.

    S pozdravem AZ koupelny