• Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé vyřírení objednávky, kvalitní zabalení

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala sem do týdne balíkovně dorazilo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
    • Vstřícnost
    • Ochota
    • Nic

    Komunikace s obchodem proběhla naprosto bez problémů. Jeden den ráno byla provedena objednávka, druhý den odpoledne jsem si objednávku vyzvednul. Nad rámec objednávky bylo přiloženo DVD se souborem knih. Čtečku jsem objednával už po druhé a jsem naprosto spokojený. Takže pokud budu objednávat další čtečku, tak jedině v tomto eshopu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vše ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost, solidní technické informace k produktům
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé a spolehlivé

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše jak má být,není co vytknout.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dodáno rychle, ale s reklamací je potíž. Na kontaktním čísle nikdo, komunikace jen emailem, dostala jsem odkaz na reklamační oddělení v Polsku.... Myslela jsem, že o reklamaci a opravu se postará prodejce...

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den. Že je nutné čtečku reklamovat mě mrzí, ale přeci jen je to technika a ta čas do času může zazlobit. Návod na reklamaci je uveden na webových stránkách, je uveden na průvodním listu, který zasíláme spolu se čtečkami a obdržela jste jej na Vaši žádost do emailu. Odpověď na email jste obdržela cca tři hodiny potom, co jste psala, ve večerních hodinách. Postup reklamace je rychlý, efektivní, vše probíhá v češtině, pro zákazníka zcela zdarma, s vyzvednutím a vrácením reklamovaného zboží kurýrem z/na adresy, které si zákazník zadá. Kde je umístěn servis nemusí zákazníka zajímat - do servisu nejede zákazník, ale čtečka. Důležité pro zákazníka je to, že jde o proces jednoduchý, čtečku budou mít v rukou vyškolení profíci a reklamace jsou vyřizovány rychle. Jediné co musí zákazník udělat je (česky) vyplnit on-line reklamační formulář a čtečku zabalit pro přepravu. Obojí je myslím logické minimum, méně už toho vyžadovat nejde. Jak jsem výše zmínil, tyto informace jsou prezentovány v našem e-shopu, může se s nimi kdykoliv kdokoliv seznámit (i před koupí) a tedy netuším, kde ve Vás vznikl dojem, že něco bude jinak, než uvádíme a než jsme Vám odpověděli do emailu.
    Věřím, že se Vám čtečka ze servisu vrátí opravená velmi rychle a budete ji opět moci plně a ke spokojenosti užívat.
    Dovolat se nám lze v uváděných pracovních hodinách, ty jsou komunikovány na stránce s kontakty. Předpokládám, že jste volala mimo naši pracovní dobu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé a bezproblémové dodání objednaného zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký výběr
    • Dobré ceny
    • Odbornost

    Můj první nákupu v tomto obchodě a naprostá spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení objednávky perfektně zabaleno zatím vše funguje jak má

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kromě doručení na jinou balíkovnu, než jsem uváděla naprostá spokojenost,

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den, děkujeme za objednávku a hodnocení. Pokud jste měla zásilku k vyzvednutí na jiné pobočce, než jste vybrala v objednávce, tak je to věc přepravce a pokud Vám to přineslo nějaké potíže, je třeba se na přepravce obrátit a zjistit, co bylo důvodem, popř. požadovat nápravu. My na naší straně určitě pobočky neměníme, vše je v tomto směru i automatické, takže nemůže jít ani o chybu na naší straně. Děkuji za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Okamžité dodání
    • Ke čtečce Onyx Boox Page měl být dodán i český návod, v souborech návodů ke stažení ale návod pro tuto čtečku nebyl

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den. Děkujeme za nákup. Český návod k této čtečce (i ostatním) samozřejmě máme. Na jakoukoliv nesrovnalost umíme reagovat na emailu či telefonu. Pokud se stane nějaká chybka, tak nás to samozřejmě mrzí, ale musíme se o ní v prvé řadě od zákazníka dozvědět. Dozvídat se takové věci z dotazníků spokojenosti je takové zvláštní. Každopádně návod zasíláme paní na email.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Velmi dobré zboží, dobře připravené

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku, rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlý nákup
    • zboží vypadá moc dobře
    • nevím

    S nákupem jsem byla velmi spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Profesionální přístup, rychlé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Psala jsem dotaz, nikdo neodpověděl….

    Reakce obchodu aXOs.cz

    Dobrý den. Nevím, jakým způsobem jste psala dotaz a kam, ale neumíme odpovědět na dotazy, které neobdržíme. Žádný Váš dotaz či zprávu jsem na emailu nedohledal. Komunikujeme (emailem) i mimo pracovní dobu, včetně např. víkendů a večerů, tedy reagujeme velmi rychle. Pokud je Váš dotaz aktuální, napište znovu (psal jsem Vám nyní email) nebo zavolejte (tel. pouze v dobu uvedenou v kontaktech).
    EDIT: S paní vyřešeno 11. 8. po našem kontaktování emailem s dotazem, jakou má potíž.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Bleskové doručení hned další den
    • S majitelem lze konzultovat telefonicky dotazy ohledně čteček
    • Srovnatelné nebo nižší ceny než u velkých obchodů
    • Možná menší sortiment

    Nakupoval jsem zde abych podpořil prodejce, který o čtečkách něco ví. Opravdu mi poradil s dostatečnou odborností. Ocenil jsem rychlé doručení.