Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přijetí objednávky potvrdí automat a další informace o stavu objednávky žádné.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, že jsme Vás včas neinformovali o průběhu Vaší objednávky.

    Baterie byla při objednání skladem na jiné pobočce a kolegové z hlavního skladu omylem nepožádali o její expedici ihned po objednání, ale až na základě Vašeho upozornění.

    Mrzí nás, že jste na zboží čekal déle, než je naše obvyklá doba doručení.

    Team AVACOM

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží neodpovídá vyobrazenému, nemohu porovnat co mi poslali za zboží v jaké kvalitě a za cenu nejvyšší kvality
    • Bez návodu a popisu zboží

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    u baterie typu 18650 s elektronickou ochranou byla při výrobě změněna folie z černé na modrou. Baterii jsme nechali přefotit, aby odpovídala skutečnosti.

    Za pocit nejistoty se omlouváme.

    Team AVACOM

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Došlo mi zboží určené jinému zákazníkovi. Po několika telefonních hovorech mi bylo odeslán a doručen správný balíček. Zboží jsem hradil dobírkou a musel jsem je znovu zaplatit. Zatím čekám na vrácení peněz za první chybnou zásilku.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste měl s vyřízením své objednávky komplikace. Omlouváme se za pochybení kolegů a přeplatek vám vracíme zpět na váš účet. Vzhledem k tomu, že tato situace byla zcela nestandardní, kolegové si s jejím řešením poradili ne úplně správně. Věřím, že vaše příští objednávka bude vyřízena napoprvé. Děkujeme za pochopení.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 4.2. na zboží skladem, zaplaceno předem přes QR kód, který dojde v potvrzovacím emailu. A následně celý týden nic...žádné info ohledně zpracování objednávky, žádné info o odeslání, nic. 5 dní po objednání došel email od Heureky na ohodnocení obchodu. Dle aktuální zkušenosti tedy nelze jinak, než hodnotit negativně.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, k pochybení došlo na našem expedičním skladu, kdy si kolegové nesprávně předali informaci o stavu vaší objednávky a považovali ji již za vyřízenou.
    Po dnešním telefonickém rozhovoru s Vámi dostali pokyn objednávku dořešit. Dnes zboží odesíláme. Jako omluvu od nás, prosím, přijměte drobný dárek.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Totální šit baterie.
    Notebook se vypíná po poklesnutí 20 % kapacity baterie,
    přestože je baterie nová. Další úlet, na který jsem se nechal zlákat.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš čas při dnešním tel. rozhovoru.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí, proto pokud najdete čas, tak se prosím obraťte na naše reklamační oddělení, kde s Vámi kolega vše vyřeší k Vaší plné spokojenosti.

    U baterie vašeho typu neevidujeme zatím žádnou reklamaci.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    baterie nedrží po nabití kapacitu

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, kde s Vámi kolega vše vyřeší k Vaší plné spokojenosti.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Baterie fungovala 2 dny a pak začaly přeskakovat články

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, kde s Vámi kolega vše vyřeší k Vaší plné spokojenosti.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží nebylo doručeno na požadovanou adresu !!

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážená zákaznice,

    zboží jsme odeslali na adresu, kterou jste uvedla v objednávce.

    Je možné, že jste zboží chtěla doručit na jinou než fakturační adresu, ale zapomněla jste ji vyplnit.

    Věnujte prosím zvýšenou pozornost při zadávání údajů.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevím jestli zboží vůbec dostanu a už je tady dotazník

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za telefonický rozhovor a potvrzení přijetí zásilky.

    Ještě jednom bychom rádi vyjádřili, že nás mrzí Vaše negativní zkušenost při 7 denní době přepravy/toulání u Vaší zásilky, bohužel ji po předání dopravci nedokážeme nijak ovlivnit.

    Zásilku jsme odevzdali dopravci pár hodin po vaší objednávce, tak jak je vidět v detailu sledování zásilky.

    Omlouváme se Vám tedy i takto přeneseně za přepravce a věříme, že se to již nebude opakovat.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednal jsem nabíjecí jack pro Assus 5,5x4x1,35 2ks a přišli jiné.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    konektor C.33, který jste si objednal a následně dostal, má opravdu rozměry 4,0mm x 1,35mm.

    Pokud není konektor kompatibilní s vaším zařízením, můžete nákup do 14 dnů vrátit i bez udání důvodu.

    Prosím postupujte podle návodu https://www.avacom.cz/postup-pri-reklamaci

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízeli mi staré zboží - baterii z roku 2019, tedy 2 roky starou.

    Neseriózní a klamavé.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás pochybení v odpovědi e-mailové komunikace, které vám kolega poskytl.

    U produktu bylo slovo DOPRODEJ, které si kolega mylně vysvětlil jako produkt s nízkým prodejem a postupným vylistováním.

    Zodpovědné kolegy na pobočkách jsme poučili, jak v podobných případech postupovat.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou to hovna
    • Sráči
    • Ani mi ta beterka nepřišla

    Zmrdi teplý

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený pane Koukale,

    v termínu 23. 12. 2020 - 3. 1. 2021 jsme měli celofiremní volno, které bylo avizováno při vytváření objednávky.

    Vaše objednávka měla být odesílána první pracovní den (4. 1. 2021), ale dorazil od vás e-mail, kde jste žádal o storno objednávky.

    Toto storno kolegyně udělala a byl jste obratem informován.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabijecka dorazila nefunkcni a obchod nereaguje na email

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    nabíječku, kterou jste osobně vyzvedl na pobočce Zborovská 41, Praha 5 prosím reklamujte na témže místě, nebo ji pošlete na reklamaci podle návodu https://www.avacom.cz/postup-pri-reklamaci.

    V termínu 23. 12. 2020 - 3. 1. 2021 jsme měli celofiremní volno, proto jste na svůj e-mail nedostal odpověď. Děkujeme za pochopení.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    slib firmy za 100kč doprava do druhého dne, skutečnost 8 dní.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás doba přepravy u vašeho balíčku, bohužel ji po předání dopravci nedokážeme nijak ovlivnit.

    Podle detailních informací o zásilce bylo pravděpodobně přetížené cílové doručovací "Depo Kroměříž 70", protože zásilky odesílané stejnou dopravou tentýž den jsou doručené včas.

    Team AVACOM

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlého dodání do vlastních rukou

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážená zákaznice,

    z vašeho e-mailu již víme, že jste při hodnocení našeho obchodu na Heurece omylem chybně zvolila negativní hodnocení.

    Cituji: "Chtěla bych změnit hodnocení pro obchod Avacom.cz u ID recenze : 419431822 z Nedoporučuje obchod na doručuje obchod. Děkuji za pochopení "

    Změnit ho lze pouze tak, že tuto skutečnost napíšete na e-mail [email protected]. Předem za úpravu děkujeme.

    Team AVACOM.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak muzu ohodnotit obchod, kde ani 2 tydny po objednani zbozi (pry) skladem zasilka jeste ani nebyla odeslana? Rozhodne NEDOPORUCUJI.

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    dotazník pro hodnocení obchodu přichází automaticky po určitém čase.

    Zboží skladem opravdu máme.

    Dnes je první den, kdy bude po svátcích probíhat expedice zboží.

    Team AVACOM

  • objednávka 17.12., zatím ticho

    Reakce obchodu AVACOM.CZ

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za vzniklé potíže.

    Chyba byla na naší straně.

    Kolegyně zapomněla zásilku včas expedovat.

    Team AVACOM.