Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi pomalý e-shop a neaktuální stav skladových zásob. Objednal jsem si jednu položku, která svítila "skladem na prodejně" a když jsem na prodejnu dojel, bylo mi řečeno, že se mezitím prodala. Když jsem dorazil domů, položka stále svítila "skladem na prodejně".

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Široký sortiment
    • Rozumné ceny
    • Dodali jiné zboží. Ze způsobu řešení reklamace jsem spíše zklamaný.
    • Balení by mohlo být pečlivější (viz komentář)

    Objednával jsem normovanou (CZ) samolepku na auto. Poštovné bylo vzhledem k ceně samolepky (15 Kč) enormní (129 Kč). Ale samolepku jsem prostě potřeboval, přivřel oko, přihodil k nákupu nový hasící přístroj a odeslal objednávku.

    Hasící přístroj dorazil v pořádku, dokonce o pár dnů dříve, než byla avizovaná skladová dostupnost. Dorazila ale jiná samolepka, navíc trochu zmandlovaná přepravou v ne úplně vhodném balení.

    Jako odpověď na reklamaci dorazily tři strohé věty - rychle, ale bez slůvka omluvy a bez nabídky zaslání správného zboží. Prý mi tedy pošlou 15 Kč zpátky. Po mé výhradě napsali, že správnou samolepku vlastně nemají, jinak by ji určitě okamžitě poslali. Na e-shopu však stále svítí její dostupnost "skladem".

    Chyby se stávají, sám jich nasekám spousty a dokážu mít pochopení. Ale tady jsem moc necítil ani ochotu je řešit (chybělo i prosté "omlouváme se"), ani snahu jim předcházet (buď lžou mne, nebo jim nesedí informace o dostupnosti prezentované na e-shopu). Sortiment mají zajímavý, ceny vcelku dobré, ale způsob vedení e-shopu mne zklamal. Známým bych obchod nedoporučil.

    Reakce obchodu Autodíly Krč

    Dobrý den, abych to trošku vysvětlil z druhé strany. Samolepky nám bohužel dodal stálý dodavatel chybně a při příjmu jsme nezaregistrovali jiný rozměr, místo normované velikosti 200x120 mm nám přišla 155x100 mm, kterou pán obdržel. Když nám psal, že je to špatně ihned jsem rozměr a popis na stránkách opravil a zpětně jsme zákazníkovi napsali, že mu zašleme částku 15,-Kč samozřejmě na účet a ať nám tu špatnou neposílá a nechá si jí, (poštovné zpět je vyšší než cena zboží). Ne, že bychom mu nechtěli zaslat v obálce tu normovanou, což nám v odpovědi psal, že mu ji nechceme poslat v obálce za 16,- Kč, ale jak ji mohu zaslat, když jí nemám, což pán zřejmě stále nepochopil. Číslo účtu také neposlal, abychom mu částku zaslali. Ať se pán podívá na e-shop, než začne popisovat co máme na stránkách za bordel. Rozměr a popis byl okamžitě opraven. Jinak cena poštovného je určena českou poštou jakou máme ve smlouvě. Z poštovného nemáme ani halíř vše nám pěkně naúčtují. Mikuška Jan

  • Zboží nedorazilo a obchod se ani neozval.

    Reakce obchodu Autodíly Krč

    Dobrý den od 3.7 do 9.7 bylo zavřeno (DOVOLENÁ) proto se nikdo nemohl ozvat, že je zavřeno bylo napsáno v e-shopu v otevírací době tak i při odeslání objenávky i na úvodní straně. Nikdo nepsal nevím o jakou objednávku se jedná abych mohl reagovat. Mikuška Jan

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Neodrazilo ani potvrzení objednávky, ani výzva k odběru - první co dorazilo byl e-mail z Heuréky s žádostí o ohodnocení nákupu.

    Reakce obchodu Autodíly Krč

    Dobrý den mohu znát číslo objednávky nebo alespoň co to mělo být? Rád bych zjistil co se stalo a proč? Moc se omlovám, ale nemohu reagovat o ničem takovém nevím Děkuji Mikuška Jan

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nepřehlednost stránek, kvalita komunikace s personálem přes telefón je tragická - "tady máte čislo zboží najděte si to !! Nashle" byl jsem znechucen

    Nemít to za barákam už bych tam nikdy nenakupoval

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodali jiné zboží než objednano.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednaný ND na konkrétní vozidlo není použitelný.

    Mně poslali sadu kabelů ke svíčkám, kterou jsem objednal na konkrétní typ vozidla, všechny byly krátké. Proto je odesílám zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • info. prodavace hrozne

    krom prodavace dobry

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo poměrně rychle připraveno.
    • Celkem dobré ceny
    • Neumí zabučet nejen když přijdu do obchodu, ale ani jako odpověď na můj pozdrav. Ne jeden, ale rovnou tři obsluhující byli za pultem a ani jeden nedokázal říct dobrý den.
    • Na prodejně byl 1 zákazník a tři zaměstnanci, 2 páni společně koukali do počítače a něco hledali, paní si trhala účtenky (nebo podobné papírky) u jedné z kas). Jeden z pánů se mě ujal cca po 4 minutách, s otráveným ksichtem, slovy: "Tak copak chcete."
    • Nejvlídnější slovo bylo od obsluhy "No!", myslel tím pokyn, abych přiložil kartu k terminálu, jeho pohled při vysvětlení, že není bezkontaktní byl k nezaplacení.
    • Po celou dobu nákupu bylo ze skladu slyšet průpovídky jako: "Ty vole, já ty zkurvený manžety nikdy nenajdu správně" nebo "Tak se na to vyser, dej tam něco, co si myslíš, že jde použít, dyť voni při nejhorším přilezou si to vyměnit"
    • Odpovědět na nashledanou zase nenapadlo ani jednoho z těch tří přítomných zaměstnanců.

    Shrnutí je takové, že obchod by byl celkem dobrý, i přes zastaralý web, kdyby vyhodili veškerou obsluhu a přijali tam někoho, komu jde také o něco jiného, než jen přetrpět pracovní dobu a dát to zákazníkům pořádně najevo, jak je to štve, že musí chodit do práce

    • Špatná kvalita nabízeného zboží.

    Žárovky ozkoušejte hned na místě.

    • Uvádí, že má zboží skladem, ve skutečnosti nemá.
    • ŽÁDNÉ
    • NEFUNGUJE

    JE TO JEJICH VOLBA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná inzerce. Nebylo jednoznačně zadáno, že se jedná o 1 kus. Na Heuréce byla uvedená sada poklic na kola.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nemůže za výrobce. Nekvalitní zboží, které nejde použít, zámek nefunkční. Byl jsem to reklamovat, ale jelikož tam nebyla p. vedoucí, tak reklamace neproběhla. Podruhé jsem do obchodu již nejel, jelikož by mi zámek vyšel na dvojnásobek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velice nízké ceny.
    • Komunikace a řešení problému.

    Zboží mi dorazilo jiné, než jsem si objednal. Přístup obchodu v tomto případě naprosto laxní. Nezájem jakkoliv zákazníka uspokojit a chybu co nejrychleji napravit. Místo výměny zbožní jsem zvolil cestu zrušení objednávky, vrácení zboží a objednání zboží v jiném obchodě, protože z tohoto obchodu bych se ho dočkal za dalších x dnů.
    Chyba se stát může, ale je potřeba jí řešit ke spokojenosti zákazníka a ne z nutnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neochota MAKAT.