-
Nedoporučuje obchod
- Osobní doručení zboží, rychlá výměna.
- Namísto objednaného nového startéru mi byl doručen evidentně použitý startér (v otevřené krabici :-o) a ještě k tomu jiné značky. Doporučuji důkladně zkontrolovat doručené zboží přímo při převzetí!
-
Nedoporučuje obchod
- čina z kelly za 3800.Akorát v kelly by mě stála 1400
Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Dobrý den. Děkujeme za hodnocení nákupu. Jen pro pořádek stojí tento produkt v "kelly" 5.107 Kč včetně DPH a od nás byl za 3.854 Kč včetně DPH a dopravy na dobírku. Kontrolovali jsme produkt na přání zákazníka dle VIN karoserie a bohužel jsme v "kelly" a ani u dalších našich asi 14cti dodavatelů odpovídající produkt za 1.400 kč nenašli. AUTODÍLY - HK.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem s Výrobcem NIPPARTS ale dodá BLUE PRINT!!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží, zabalení I dodací lhůta v pořádku,tomu není co vytknout.
Ovšem dost nepříjemně mě překvapilo, když před vyzvednutím zboží z pošty mě volal pán z firmy a hlasem vymahače dluhů po mě žádal vysvětlení proč sem si zboží ještě nevyzvedl a jak je to možné.
Nakupuji online neustále a toto byla první firma u které jsem se s něčím podobným setkal a proto ji rozhodně nikomu nedoporučuji. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Ceny dobré,přehlednost obchodu dobrá,
dodací doba výborná
Zboží dorazilo v potrhanné krabici,díky mé nepozornosti jsem zboží převzal,naštěstí nepoškozeno -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Měl nejlepší cenu na Feredo brzdy a desky.
- NAKUPOVAL JSEM ZDE NAPOSLED!
- Rádoby slevy které nejsou na WEBU
- SLEVY které vás natáhnou o peníze
- Zavanějicí podvodný prodejce.
- Sleva byla taková že 1500,- jsem daroval eshopu
- Vracet v lhůtě nehodlám jelikož mám strach že bych už neviděl ani brzdy a ani peníze.
- Bydlet blíž tak bych si to vyřídil osobně přímo v obchodě.
Po objednání. Mi na druhý den volal zřéjmě majitel že má super slevu na Brembo brzdy a destičky. Že sleva je od dodavatele z německa a že jsou drahší jak ty Fereda a že jsou mnohem lepší.. Co jsem objednal a že mi dá slevu. Za tu cenu.(Feredo brzd) Já souhlasil. A v zápěti jak mi dorazili tak jsem zjistil že sleva byla taková že hodnota desek Brembo a destiček na internetu se pohybují kolem 2700+- (za Fereda jsem platil 4200,-) Tak jsem pánovy daroval 1500,- ze svého no. Bohužel je to moje chyba ale chci INFORMOVAT ostatní ať na SLEVY nereagují!!
Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Děkujeme za reakci a myslím, že ostatní kupující si udělají obrázek sami. Mezi pravopisnými chybami se pán zapomněl zmínit o tom, že mu brzdové komponenty BREMBO byly nabídnuty jako alternativa, nebyly mu vnucovány a už vůbec ne prezentovány jako super sleva. Naopak jsme mu sdělili, že nemáme problém mu poslat FERODO (ne Feredo), ale po nabídce BREMBO se poradil se svým mechanikem a volal zpět, že chce BREMBO. Obchod tedy proběhl standardně a pokud někdo prodává BREMBO levněji, má asi lepší nákupní ceny, což se prostě v obchodování stát může. Jinak se nikomu nestalo, že bychom nevrátili peníze, nebo nevyměnili zboží a naopak jsme např. uznali reklamaci i z roku 2011, což jsme nemuseli, ale zákazníků si vážíme. AUTODÍLY - HK
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Pán u telefonu neměl asi svůj den.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
http://www.autodily-hk.cz/autodoplnky/samolepky-sport_8000023/samolepka-ski-velikost-65-x-120-mm_8000761.html
Toto zboží přišlo popškozené a nepoužitelné. Obratem jsem napsal e-mail, že nejsem s výrobkem spokojen a zatím žádná reakce.Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Vážený pane. Informoval jste nás mailem o poškození zboží a sdělil jste nám, že zboží posíláte ihned zpět. Vaše rozhodnutí respektujeme a zatím zboží nedorazilo. Jakmile by došlo, budeme s Vámi řešit Vaši reklamaci a vrátíme Vám peníze včetně přepravného. Takže jednoduše, Vy jste udělal rozhodnutí, ale nedotáhl do konce.
Pavel Kössler -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Zboží bylo jiné,než vyobrazené!
Raději nenakupovat.
-
Nedoporučuje obchod
- poslal mi jiné zbozí.
Dobrý den, dostal jsem poklice jiného rozmeru nez 16, budu nucen zbozi vratit a vymenit za jine. Prosim kontaktujte me. Dekuji.
-
Nedoporučuje obchod
- nic
- na e-shopu sortiment, který nemají
-
Nedoporučuje obchod
- Prídete o tretinu peňazí ak Vám tovar po vyplatení nevedia dodať a vrátia Vám peniaze.
- Prídete o tretinu peňazí ak Vám tovar po vyplatení nevedia dodať a vrátia Vám peniaze.
Mám veľmi zlú skúsenosť.
Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Vážený pane Ing. Barány.
Velmi nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět Vaší objednávce a telefonicky jsme Vám důvod vysvětlili. Doložili jsme Vám vrácení peněz ve stejné částce, kterou jste poslal Vy nám. Zřejmě Vaší neznalostí ani nevíte, že již nelze zadávat platby s možností přisouzení poplatků příjemci. Na Slovensku to možná jde, ale v ČR v žádném případě. Možná byste měl spíše hledat problém u sebe, když ani nevíte jaké poplatky Vámi zvolená banka účtuje a jak se ke svým klientům chová. My jsem s Vámi o tomto problému normálně komunikovali a najednou z Vaší strany bylo ticho. Než začnete psát negativní hodnocení, možná byste měl začít přemýšlet u sebe. Pavel Kössler -
Nedoporučuje obchod
- nevím
- Nabízejí zboží, které nejsou schopni sehnat.
Již si tam nic neobjednám.
-
Nedoporučuje obchod
- pohodlí
- nejlevnější
- malinko nejsem spokojen s kvalitou zboží,ale jinak vše oukey...
doporučuji
Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Dobrý den. Děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Mrzí nás Vaše nespokojenost s kvalitou zboží. Objednal jste si destičky FERODO a bohužel kvalitu výrobků firmy FERODO nedokážeme ovlivnit, ale pokud by jste byl konkrétnější s definováním nekvality, rádi Váš poznatek předáme výrobci. Pavel Kössler
-
Nedoporučuje obchod
- siroky sortiment LEVNYCH dilu vydavany za original dil....
- Neznalost obchodnika neví co prodavá klasický překupník jako jich je v tomto jobu nespočet........nabízí originály za čínské podvrhy... (alespoň u mého dílu)
............
Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Vážený pane zákazníku.
Trochu mě překvapuje Vaše negativní hodnocení, které je v některých věcech v rozporu se skutečností. Vy jste si objednal levnější díl sám přes klasickou internetovou objednávku, když jste si pro díl přijel a označil ho za neoriginál nenutili jsme Vás k jeho zakoupení a řekli jsme Vám, že náš dodavatel prezentoval díl jako originál. Poté jste si vybral jiný díl za vyší cenu a my, abychom Vám alespoň částečně vykompenzovali potíže jsme Vám nový díl osobně dovezli dle Vašeho přání přes celý Hradec Králové. Myslím, že jsme projevili dostatek snahy a ochoty napravit nedorozumnění, kdy Vy jste chtěl ušetřit a my byli dodavatelem mylně informováni o kvalitě dílu, který se jinak bez reklamací úspěšně prodává. V našem obchodě máme cca 300 tisíc položek a tímto se Vám tedy omlouváme, že neznáme dopodrobna jejich technické parametry a původ, který je stejně nezjistitelný, což jako opravář vozidel jistě víte, jen jste na to zřejmě zapomněl. Pavel Kössler -
Nedoporučuje obchod
- Přednosti:zatím nepřesvědčivé
- Dobrý přehled zboží a cen.
- Špatná výstupní kontrola odesílaného zboží.
- Není možnost si zboží překontrolovat
Pro snadný výběr zboží.
Zkušenosti špatné,jelikož mi při dodání koncovky vzduchové hadice chyběla těsnící gumička bez níž je to v podstatě nefunkční.Po zpětném kontaktování obchodu mi bylo navrženo objednat nové zboží s tím že mi tuto gumičku přidají k zásilce zdarma.Co dodat?To by byla asi dost drahá gumička!
Ne
Myslím že je to jasné.Reakce obchodu AUTODÍLY - HK
Vážený pane. Zřejmě jste špatně pochopil naši reakci na Vámi reklamované zboží. My jsme Vám navrhli, aby jste si znovu objednal zboží, které bylo vadné a my bychom Vám jej zaslali bez jakýchkoliv nákladů pro Vás a v mailu jsme Vám jasně sdělili že ZDARMA. Pokud jste naše vysvětlení a návrh řešení nepochopil, je nám to líto a mohl jste se ozvat. Po naší odpovědi jsme čekali na Váš krok, abychom dořešili k Vaší spokojenosti. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení, protože není pravdivé a reakce jiných zákazníků to dokazují. Pořád jsme připraveni Vám zdarma zaslat nové zboží. Pavel Kössler - jednatel společnosti