• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Osobní doručení zboží, rychlá výměna.
    • Namísto objednaného nového startéru mi byl doručen evidentně použitý startér (v otevřené krabici :-o) a ještě k tomu jiné značky. Doporučuji důkladně zkontrolovat doručené zboží přímo při převzetí!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • čina z kelly za 3800.Akorát v kelly by mě stála 1400

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení nákupu. Jen pro pořádek stojí tento produkt v "kelly" 5.107 Kč včetně DPH a od nás byl za 3.854 Kč včetně DPH a dopravy na dobírku. Kontrolovali jsme produkt na přání zákazníka dle VIN karoserie a bohužel jsme v "kelly" a ani u dalších našich asi 14cti dodavatelů odpovídající produkt za 1.400 kč nenašli. AUTODÍLY - HK.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem s Výrobcem NIPPARTS ale dodá BLUE PRINT!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží, zabalení I dodací lhůta v pořádku,tomu není co vytknout.
    Ovšem dost nepříjemně mě překvapilo, když před vyzvednutím zboží z pošty mě volal pán z firmy a hlasem vymahače dluhů po mě žádal vysvětlení proč sem si zboží ještě nevyzvedl a jak je to možné.
    Nakupuji online neustále a toto byla první firma u které jsem se s něčím podobným setkal a proto ji rozhodně nikomu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    Ceny dobré,přehlednost obchodu dobrá,
    dodací doba výborná
    Zboží dorazilo v potrhanné krabici,díky mé nepozornosti jsem zboží převzal,naštěstí nepoškozeno

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Měl nejlepší cenu na Feredo brzdy a desky.
    • NAKUPOVAL JSEM ZDE NAPOSLED!
    • Rádoby slevy které nejsou na WEBU
    • SLEVY které vás natáhnou o peníze
    • Zavanějicí podvodný prodejce.
    • Sleva byla taková že 1500,- jsem daroval eshopu
    • Vracet v lhůtě nehodlám jelikož mám strach že bych už neviděl ani brzdy a ani peníze.
    • Bydlet blíž tak bych si to vyřídil osobně přímo v obchodě.

    Po objednání. Mi na druhý den volal zřéjmě majitel že má super slevu na Brembo brzdy a destičky. Že sleva je od dodavatele z německa a že jsou drahší jak ty Fereda a že jsou mnohem lepší.. Co jsem objednal a že mi dá slevu. Za tu cenu.(Feredo brzd) Já souhlasil. A v zápěti jak mi dorazili tak jsem zjistil že sleva byla taková že hodnota desek Brembo a destiček na internetu se pohybují kolem 2700+- (za Fereda jsem platil 4200,-) Tak jsem pánovy daroval 1500,- ze svého no. Bohužel je to moje chyba ale chci INFORMOVAT ostatní ať na SLEVY nereagují!!

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Děkujeme za reakci a myslím, že ostatní kupující si udělají obrázek sami. Mezi pravopisnými chybami se pán zapomněl zmínit o tom, že mu brzdové komponenty BREMBO byly nabídnuty jako alternativa, nebyly mu vnucovány a už vůbec ne prezentovány jako super sleva. Naopak jsme mu sdělili, že nemáme problém mu poslat FERODO (ne Feredo), ale po nabídce BREMBO se poradil se svým mechanikem a volal zpět, že chce BREMBO. Obchod tedy proběhl standardně a pokud někdo prodává BREMBO levněji, má asi lepší nákupní ceny, což se prostě v obchodování stát může. Jinak se nikomu nestalo, že bychom nevrátili peníze, nebo nevyměnili zboží a naopak jsme např. uznali reklamaci i z roku 2011, což jsme nemuseli, ale zákazníků si vážíme. AUTODÍLY - HK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pán u telefonu neměl asi svůj den.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    http://www.autodily-hk.cz/autodoplnky/samolepky-sport_8000023/samolepka-ski-velikost-65-x-120-mm_8000761.html
    Toto zboží přišlo popškozené a nepoužitelné. Obratem jsem napsal e-mail, že nejsem s výrobkem spokojen a zatím žádná reakce.

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Vážený pane. Informoval jste nás mailem o poškození zboží a sdělil jste nám, že zboží posíláte ihned zpět. Vaše rozhodnutí respektujeme a zatím zboží nedorazilo. Jakmile by došlo, budeme s Vámi řešit Vaši reklamaci a vrátíme Vám peníze včetně přepravného. Takže jednoduše, Vy jste udělal rozhodnutí, ale nedotáhl do konce.
    Pavel Kössler

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné
    • Zboží bylo jiné,než vyobrazené!

    Raději nenakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslal mi jiné zbozí.

    Dobrý den, dostal jsem poklice jiného rozmeru nez 16, budu nucen zbozi vratit a vymenit za jine. Prosim kontaktujte me. Dekuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic
    • na e-shopu sortiment, který nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prídete o tretinu peňazí ak Vám tovar po vyplatení nevedia dodať a vrátia Vám peniaze.
    • Prídete o tretinu peňazí ak Vám tovar po vyplatení nevedia dodať a vrátia Vám peniaze.

    Mám veľmi zlú skúsenosť.

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Vážený pane Ing. Barány.
    Velmi nás mrzí, že jsme nemohli vyhovět Vaší objednávce a telefonicky jsme Vám důvod vysvětlili. Doložili jsme Vám vrácení peněz ve stejné částce, kterou jste poslal Vy nám. Zřejmě Vaší neznalostí ani nevíte, že již nelze zadávat platby s možností přisouzení poplatků příjemci. Na Slovensku to možná jde, ale v ČR v žádném případě. Možná byste měl spíše hledat problém u sebe, když ani nevíte jaké poplatky Vámi zvolená banka účtuje a jak se ke svým klientům chová. My jsem s Vámi o tomto problému normálně komunikovali a najednou z Vaší strany bylo ticho. Než začnete psát negativní hodnocení, možná byste měl začít přemýšlet u sebe. Pavel Kössler

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím
    • Nabízejí zboží, které nejsou schopni sehnat.

    Již si tam nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • pohodlí
    • nejlevnější
    • malinko nejsem spokojen s kvalitou zboží,ale jinak vše oukey...

    doporučuji

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Dobrý den. Děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Mrzí nás Vaše nespokojenost s kvalitou zboží. Objednal jste si destičky FERODO a bohužel kvalitu výrobků firmy FERODO nedokážeme ovlivnit, ale pokud by jste byl konkrétnější s definováním nekvality, rádi Váš poznatek předáme výrobci. Pavel Kössler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • siroky sortiment LEVNYCH dilu vydavany za original dil....
    • Neznalost obchodnika neví co prodavá klasický překupník jako jich je v tomto jobu nespočet........nabízí originály za čínské podvrhy... (alespoň u mého dílu)

    ............

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Vážený pane zákazníku.
    Trochu mě překvapuje Vaše negativní hodnocení, které je v některých věcech v rozporu se skutečností. Vy jste si objednal levnější díl sám přes klasickou internetovou objednávku, když jste si pro díl přijel a označil ho za neoriginál nenutili jsme Vás k jeho zakoupení a řekli jsme Vám, že náš dodavatel prezentoval díl jako originál. Poté jste si vybral jiný díl za vyší cenu a my, abychom Vám alespoň částečně vykompenzovali potíže jsme Vám nový díl osobně dovezli dle Vašeho přání přes celý Hradec Králové. Myslím, že jsme projevili dostatek snahy a ochoty napravit nedorozumnění, kdy Vy jste chtěl ušetřit a my byli dodavatelem mylně informováni o kvalitě dílu, který se jinak bez reklamací úspěšně prodává. V našem obchodě máme cca 300 tisíc položek a tímto se Vám tedy omlouváme, že neznáme dopodrobna jejich technické parametry a původ, který je stejně nezjistitelný, což jako opravář vozidel jistě víte, jen jste na to zřejmě zapomněl. Pavel Kössler

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přednosti:zatím nepřesvědčivé
    • Dobrý přehled zboží a cen.
    • Špatná výstupní kontrola odesílaného zboží.
    • Není možnost si zboží překontrolovat

    Pro snadný výběr zboží.

    Zkušenosti špatné,jelikož mi při dodání koncovky vzduchové hadice chyběla těsnící gumička bez níž je to v podstatě nefunkční.Po zpětném kontaktování obchodu mi bylo navrženo objednat nové zboží s tím že mi tuto gumičku přidají k zásilce zdarma.Co dodat?To by byla asi dost drahá gumička!

    Ne

    Myslím že je to jasné.

    Reakce obchodu AUTODÍLY - HK

    Vážený pane. Zřejmě jste špatně pochopil naši reakci na Vámi reklamované zboží. My jsme Vám navrhli, aby jste si znovu objednal zboží, které bylo vadné a my bychom Vám jej zaslali bez jakýchkoliv nákladů pro Vás a v mailu jsme Vám jasně sdělili že ZDARMA. Pokud jste naše vysvětlení a návrh řešení nepochopil, je nám to líto a mohl jste se ozvat. Po naší odpovědi jsme čekali na Váš krok, abychom dořešili k Vaší spokojenosti. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení, protože není pravdivé a reakce jiných zákazníků to dokazují. Pořád jsme připraveni Vám zdarma zaslat nové zboží. Pavel Kössler - jednatel společnosti