Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    umělohmotný, nazehlovací obrázek - FUJ

    Reakce obchodu Australian Adventure Wear

    Dobrý den pane Bednáři,

    reaguji na Vaši recenzy na Heurece. Podle našeho názoru je na 100 % bavlněném tričku velmi kvalitní sítotisk. Přesně tak, jak je to popsané v produktovém popisu.

    Rozhodně se nejedná o žádný nažehlovací obrázek, jak píšete. Navíc motivy vytvářejí australští aboriginal umělci, kteří tyto malby studují několik let na školách k tomu určených.

    V případě, že se se Vám tričko nelíbí, můžete využít vrácení zboží a my Vám vrátíme peníze.

    S pozdravem

    Oldřich Chaloupka
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedává rozměry klobouků

    máte hodně co zlepšovat co se týká zobrazení klobouků,co třeba klobouky vyfotografovat na hlavě člověka pro srovnání ,aby si zákazníci porovnali jak klobouk ve skutečnosti je velký a předejít tak zklamání jako bylo mé.

    Reakce obchodu Australian Adventure Wear

    Dobrý den Milane,

    regujeme na všechny recenze, tedy i na to Vaši zápornou.

    Při vyběru velikosti klobouku jsme se s Vámi telefonicky spojili a snažili jsme se Vám poradit a odpovědět všechny Vaše dotazy. Nabídi a zaslali jsme Vám i zdarma vymezovací pásek pro případné změnšení velikosti a extra výběr a změření konrétního klobouku Vaši velikosti.

    Vaše záporná renemze "palec dolů" byla snad jediná za naše působení na Heurece. Ostatní zákazníci byly spokojeni.

    Bohužel jsme více pro Vás udělat nemohli. Je nám líto a mrzí nás, že máme nespokojeného zákazníka.

    S pozdravem

    Oldřich
    AAW

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Dorazilo jiné zboží
    • Neochota při výměně

    Reakce obchodu Australian Adventure Wear

    Vážený pane,

    reagujeme na všechny recenze, tedy i na tu Vaši zápornou - anonymní.

    "Špatná komunikace" - nevím, co máte tímto na mysli. Telefonní hovor jsme Vám přijali, ač jsme byli v zahraničí na veletrhu (tato inrormace byla i na našich internetových stránkách). Sdělil jsem Vám, že chybně zaslanou tašku Vám můžeme vyměnit za tři dny a náklady na dopravu uhradíme nebo že zboží můžete zcela vrátit. Omluvili jsme se za chybně zaslané zboží.

    "Dorazilo jiné zboží" - za to se omlouváme, je to naše pochybení.

    "Neochota při výměně" - již v prvním telefonickém rozhovoru jsme se omluvili za pochybení a nabídli řešení - výměnu zboží na naše náklady.

    Mrzí mě, že jako náš zákazník jste byl nespokojený. To, že jsme Vám omylem zaslali jiný model tašky, je naše pochybení, za což se ještě jednou omlouvám. Do emalu jste mi napsal, že si tašku u nás osobně vyměníte. Cestu k nám Vám uhradíme.

    To, že toto naše pochybení byla výjimka, dokazují kladné recenze uvedné níže. Palec dolů a nedoporučení k nákupu jste nám dal jako první v naší historii Heureky.

    Věřím, že s výměnou tašky budete spokojený.

    S pozdravem

    Oldřich Chaloupka
    jednatel AAW