Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka byla zpracována a doručena rychle
    • vrácení peněz za vrácené zboží proběhlo až za 18 dní a po telefonickém upozornění o překročení 14denní zákonné lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem reklamoval a silně se domnívám se, že jako opravené mi poslali jiná použitá sluchátka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašně dlouho trvá dostavka víc jak 3 měsíce
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Poškrábány displej. Nefunkční přehrávání z USB. Konektivita s jiným zařízením v pořádku. Budu chtít výměnu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klasicka finta eshopu. Zbozi udajne skladem, ale nebylo skladem, takze objednavku zrusili..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dodací lhůta 1 měsíc u produktu uváděného "skladem" je do nebe volající
    • Cena "značkových" sluchátek 1.590,- Kč, zvuk z nich však jde horší než z no-name sluchátek za 150,- Kč z vietnamské tržnice.

    Má druhá a zároveň poslední zkušenost s obchodem. Zboží odesílám zpět a požaduji vrácení peněz. Obchod rozhodně nikomu nedoporučuji!

  • Zboží které mají údajně skladem a objednával jsem ho v půlce ledna, slíbili dodat až někdy na jaře !

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dorazil jsem do obchodu a vzal zesilovač, aniž bych zkontroloval, zda funguje! Doma se ukázalo, že to nefunguje a kontrolka nesvítí! Napsal jsem manažerovi dopis na [email protected], ale bohužel je pravděpodobně zaneprázdněn důležitějšími věcmi a stále jsem nedostal odpověď!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi smíšené pocity. Komunikace obchodu na začátku byla dobrá. Udělal jsem předobjednávku s upozorněním, až zboží dorazí. Upozornění žádné, ale na stránkách jsem si všiml, že zboží je a objednal jsem. Vypraveno rychle ale katastrofální GLS dodávala zboží 10 dnů. Po týdnu občasného používání přestal fungovat kabel sluchátek Ananda (levý kanál). Chtěl jsem kabel poslat, ale pracovník Audiga chtěl, abych přinesl i sluchátka. Jiný pracovník v prodejně mi pak řekl, že nosit sluchátka je nesmysl. Dnes uplynulo 8 dnů a dostal jsem zprávu, že kabel dorazil na diagnostiku. Kdy bude opraven není jasné. Prodej náhradního kabelu Audigo nenabízí. Koupil jsem si jiná sluchátka u Headphones.cz (doporučuji), takže poslouchám. Myslím, že Audigo je jen pro naprosté flegmatiky, kterým je jedno, že utratí přes 50tis. Kč a nemají funkční zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednal jsem si bluetooth sluchatka. Dorazili rychle, ale bohužel jedno vubec nefungovalo. Neni zrovna prijemne kdyz si objednate uz vadne zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchodníci nevědí o produktu nic. dodávka byla později než původně indikovano

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod v Pohodě...

    Obchod v Pohodě,ale samotný Přistroj bez Českého Navodu naprosto k ničemu,velice složité Nastavení bez Českého Návodu....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefungující kontakt, telefonní číslo trvale (týden) mimo provoz, nepomohla ani návštěva obchodu v Praze, žádné info o termínu dodání vyjma konstatování, že při dodání do druhé prodejny (Brno/Praha) se dodávka zpozdí o jeden den :-). Po týdnu objednáno (sobota) v Alza.cz, druhý den (neděle) vyzvednuto a provozováno. Jednalo se o bluetooth vysílač MEE. JK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ignorace vůči zákazníkům
    • I přesto, že bylo zboží označeno "skladem" na mnou vybrané prodejně, musel jsem na něj čekat několik dní
    • Eshop je nepřehledný, chtělo by to více filtrů pro výběr parametrů zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo rozbité zboží

    Objednal jsem vystavený kus, který přišel rozbitý. Jestli to obchod zkoušel, nebo se se zbožím něco stalo cestou, nevím. Ale žádná omluva, kompenzace, nic. Zboží jsem vracel na pobočce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kecy, že je zboží skladem. Nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V kameném obchodě velice vstřícní
    • Nekomunikují elektronicky kolem objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční zboží, nebyl přiložen návod ,helpdesk nebyl schopen vůbec o závadě komunikovat, slíbil, že ozve a neozval se, na maily nereagují a peníze dosud nevrátili

    Nejhorší zkušennost s intertnetovým obchodem zaposledních deset let, vzhledem k tomu, že se jedná o prodejce vysoce kvalitního zboží lze jen varovat a audigu.cz se zcela vyvarovat.

    Reakce obchodu Audigo.cz

    Dobrý den. Mrzí nás to, ale z našeho pohledu jde o zákazníka, který s námi nejedná vůbec čestně. Předně jsme s ním byli 2x v telefonickém kontaktu a se situací jsme se snažili pomoci. Možnost propojení zařízení s počítači Apple jsme ověřovali také u výrobce, ale během tří dnů (než nám zákazník zboží vrátil) jsme neobdrželi odpověď. Mezi tím jsme zákazníkovi e-mailem přeposlali český návod, ale ten na naše zprávy nikdy nereagoval. Peníze byly zpět odeslány během 4 dnů od vrácení zboží, což je bezpečně v zákonné lhůtě. Z naší strany jsme tedy udělali maximum a dané zboží je mimochodem zcela funkční - zákazníkovi se jej pouze nedařilo zprovoznit na jeho operačním systému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách mají graficky znázorněné vyvážení zvuku sluchátek
    • Komunikace
    • Doba dodání a spolehlivost dodání

    Stránky mají poměrně dobré, ale zboží které jsem si objednal (bezdrátová sluchátka Mee audio X5) mělo být doručeno cca do dvou pracovních dnů, tuto recenzi píšu 2 týdny po objednání a nic ještě nedorazilo, ani nebylo odevzdáno na poštu. Komunikace je příšerná- na můj dotaz kde objednávka je, my bylo řečeno že expedovaná, ale číslo objednávky neuvedli(tudíž asi není ještě na poště) pak dál nic a ticho. Na druhý pokus další den jsem byl zase ujištěn (po tom co jsem se asi na 5 pokus dovolal na prodejnu) že je expedováno, ale zase nic o balíku...