Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Hrozná kvalita, příšerný přístup a ještě navíc dělají ze svých zákazníků blbce. Velmi dobře si rozmyslete nákup u tohote prodejce. Už podle recenzí je vidět, že spousta zákazníků s nimi má podobnou zkušenost.

    • Dobrý den,
      bohužel neuvádíte své jméno ani číslo objednávky, nevíme tedy, čeho se komentář týká.
      V případě zájmu nás kontaktujte, záležitost prověříme.

      S pozdravem
      ATAN nábytek

  • https://www.atan.cz/relaxacni-kresla/masazni-kreslo-artus-bezove
    Po roce a půl se mi začalo loupat křeslo v hlavové části. Na reklamaci mi sdělili , že bylo kupované na Ič a tedy záruka max 12měsíců.
    Jaký je rozdíl zda v křesle doma sedí podnikatel nebo běžný smrtelník? Udávaná specifikace kůže split a eko-kůže je taky pěkně zavádějící , normální člověk by čekal , že kůže bude na exponovaných místech a eko-kůže na zadní straně polstrování.
    Čekal jsem trochu více zdravého rozumu a pro-zákazníckého chování. Kdyby to bylo křeslo za pár kaček tak se nerozčiluji, ale u křesla za 10tis člověk očekává kvalitu a když už ta kvalita není tak očekává , že prodejce se zachová férově.

    • Dobrý den,
      veškeré informace jsme uváděli na našich stránkách (co se týče materiálu židle i možnosti reklamace při nákupu jako kupující spotřebitel či kupující podnikatel). Nákup na IČO přináší výhody (snížení daně), ale i nevýhody (kratší reklamační lhůtu), s tímto je třeba při nákupu počítat.

      S pozdravem
      ATAN nábytek

  • Objednal jsem si u teto spolecnosti Atan jidelni zidle s dodavkou 3-7dni.Prisla mi s automatu sprava ze objednavka byla prijata a to byla veskera komunikace.Asi po osmi dnech me zajimalo kde moje objednavka je ale bylo mi receno ze prisla ze zahranici poskozena ze mam smulu ze mam cekat dalsi 14dni ze objednali znovu.Tak jsem mel dotaz zdali mi nedaji slevu ze nedodrzeli podmunky bylo mi receno ze mi slevu nedaji a kdyz se mi to nelibi ze mam objednavku stornovat.Rekl jsem ze objednavku nechci stornovat ze chci svoje zbozi a pani zase jestli ji ma stornovat.Tak jsem ji napsal jestli je blondyna ze chci svoji objednavku a ne stornovani.Na to mi zavolal nejaky pan ze jsem pani napadal a ze mi objednavku stornovavaji.Tak tomu rikam pristup k zakaznikovi.Co se dnes deje to je hnus co si dovoluji.Davam podnet k obchodni inspekci k provereni teto spolecnosti a nedoporucuji v zadnem pripade neco kupovat

    • Dobrý den,
      několikrát jsme se Vám omluvili, že se bohužel zboží při přepravě k nám poškodilo a obratem objednáváme nové. Což jste nedokázal pochopit a dožadoval se dodání zboží v daném termínu, čemuž jsme bohužel nemohli vyhovět, jelikož se objednává ze zahraničí a proto Vám bylo nabídnuto odeslání zboží za týden nebo storno objednávky. Na slečnu z administrativní podpory jste byl vulgární, psal jí, že je blbá a další vulgarismy, což můžeme doložit, konverzaci v písemné podobě máme uloženou. Vulgární jste byl i na majitele firmy, který se Vám ještě jednou snažil situaci objasnit po telefonu a znovu se omlouval. Naše Obchodní podmínky jsme neporušili, cituji přímo z obchodních podmínek: "Prodávající si vyhrazuje právo na prodloužení dodací lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události."

      S pozdravem
      Atan nábytek

  • Atan nábytek už nikdy! Jsem velmi nespokojena s botníkem do předsíně. Botník mi přišel ale s prasklými bočními stěnami,prasklými vnitřnīmi plastovými držáky a bez veškerého kování.Po reklamaci mi došly nové desky už nezlomené ale jedna deska byla odřená a chyběly úchytky na dvířka. Celkově je botník fušerácká práce!! Takže tento obchod rozhodně nedoporučuji!!

  • Na Atanu je opravdu obrovský výběr - vybavili jsme si od nich celý obývák a kuchyň, moc doporučuji. Také určitě uplatněte cashback, kdy dostanete určité procento z celkové částky zpět - https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/atannabytek.cz?doporucuje=katia