• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výběr zboží
    • přehledný web
    • ceny
    • nekomunikují se zákazníkem, člověk jen čeká a čeká, odpoví akorát na email, ale podle mě, když nemám zboží skladem, tak dám aspoň vědět kdy to cca bude.

    Nakonec mi došla jen část zásilky s tím, že jsem si musela opět volat (nebrali telefon), takže emailem se zeptat, co ten zbytek, že další poštovné hradit nehodlám. Odpověď - zboží jsme museli objednat v Německu, bude během týdne. Výsledek - dnes je pátek, ani vidu ani slechu ..... Je to škoda, výběr zboží mají fajn.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • špatná komunikace
    • nekvalitně zabalený výrobek

    Zboží mi přišlo ve velké promáčknuté krabici, uvnitř byla hromada podivných igelitových pytlíků a obal od snědené čokoládové tyčinky. Zboží dorazilo nepoškozené, avšak došel mi jiný typ a barva kšírů pro kočku než jsem si objednala a místo tří balení tablet Gimpet GRAS BITS pouze jedno (což jsem zjistila až při placení na dobírku), to vše bez jakékoli komunikace ze strany obchodu. I když jsem velmi spokojená s Trixie vestičkou pro kočky, kterou jsem zde nakoupila, celkově mi nepřišlo že by nákup v takovéto podobě byl úplně v pořádku, proto si příště vyberu jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehlednost obchodu
    • špatná komunikace,
    • dlouhá doba dodání,
    • i když objednávka byla 10.12,dnes je 21.12 a zboží nedorazilo

    velmi špatné

    Reakce obchodu Animals Shop

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci i když Vám musíme oponovat. Zboží Vám bylo expedováno dne 17.12. a ještě týž den jste dostala číslo zásilky ke sledování a jelikož jste si před Vánocemi zvolila doručení českou poštou je termín dodání pouze na straně pošty. Z naší strany byla objednávka vyřízena ve standartní době a odpovězeno Vám bylo na každý email. Hezký den Animals - shop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávku doručovali postupně po 3 částech, jelikož byla nekompletní, na faktuře byly špatné fakturační údaje.
    • Část nákupu byla zrušena ze strany e-shopu, jelikož ji neměli k dispozici a nakupujícího o tom vůbec neinformovali.

    Tento obchod nedoporučuji těm, kteří nemají pevné nervy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • skvely prehled o zboží
    • levne zbozi
    • spatna komunikace

    skvele ceny,velky vyber
    nejsem spokojena s komunikaci
    ne
    spatna komunikace doted nevim zda mi zboží bude doruceno nebo není skladem

    Reakce obchodu Animals Shop

    Dobrý den, myslím si, že s naší strany byla komunikace velmi rychlá ( hned druhý den) a bylo Vám sděleno, že Vámi požadované zboží není u dodavatele na skladě a ani již nebude. S pozdravem Animals-shop

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdržela jsem sice zboží v pořádku, ale v jiné barvě a bez faktury. Psala jsem e-mail, ale nikdo nereaguje.

    • Nevím o žádných, zboží bylo zaplaceno hned po objednávce, hned nato mi přišel vygenerovaný email, ať objednávku zaplatím (a přitom jsem ji již zaplatila), pak přišel email, že se objednávka vyřizuje a po týdnu jsem poslala email s prosbou, aby mě informovali o stavu objednávky, popř. mi vrátili peníze a od té doby žádné informace ani peníze zpět na účtě. Velmi nekvalitní služby.
    • Velmi neprofesionální služby.

    Nedoporučila bych nikomu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádné
    • neaktualizované stránky

    Byla jsem velmi zklamaná. Objednala jsem si zboží, které bylo v nabídce a které jsem sháněla. Proto jsem si jej také u daného obchodu objednala. Bylo mi nadrzo bez předešlého avíza zasláno něco úplně jiného!!!!! Prý proto, že není to, co potřebuji a nestíhají udělat aktualizaci. Aniž by mi dal někdo dopředu vědět, jestli s náhradou souhlasím. Proto v žádném případě tento e-shop NEDOPORUČUJI !!!! Ono je asi lepší si koupit vše přímo v kamenném obchodě...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedostupné krmivo

    prodávají na internetu věci, které nemají na skladě. Nechají si je zaplatit a pak napíší že je nemají a slib, že peníze pošlou zpět. Měli by mít na stránkách napsáno, že zboží není skladem a nebo si jej nenechávat zaplatit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedoporučuji,nevím zda to někdy dostanu.
    Vůbec mi neinformovali proč to není již dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • obchod je prijemne prehledny a ceny jsou dobre
    • velmi dlouha dodaci doba a spatnesluzby posty. balicek mi vubec nebyl dodan do vlastnich rukou.

    S timto portalem prozatim nemam mnoho zkusenosti. Jsem nespokojena s dodaci lhutou postupy ceske posty a nemoznosti pouzit pay to pal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pestrý sortiment a jeho kvalitní popis .
    • Rychlost poslání objednávky a nedostatek sortimentu, který ale inzerujete. Zavádějící informace o neplacení poštovného při nákupu nad 1500,- Kč.

    Vzhledem k tomu, že jsem 1.9.12 měla zprávu, že má objednávka č. 12083262 změnila stav na: "Uhrazená" a teprve 6.9.12 jsem obdržela mail, že objednávka č. 12083262 změnila stav na: "Expedováno", takže mohu očekávat dodávku až v pondělí 10.9.12 a to je podle mne VELICE POZDĚ. Další problém vidím v tom, že jsem obdržela upozornění, že "Vaše objednávka byla dnes expedována, bohužel posíláme balíčky do 20kg a Váš měl přes, tudíž jsme museli zaslat o 1 balení podestýlky méně a malinko jsme upravili konzervy, kterých je momentálně žalostně málo." Proč nepošlete objednávku ve dvou balíčkách? Jakou formou mi vrátíte přeplatek, který touto formou vznikl? Vyšatová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Informovanost.

    Nejistota.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si kočičí podestýlku a toaletu pro kočky. Podestýlka došla v pořádku, ale roh WC byl ulomený. Vracet ho nebudu, to by se mi nevyplatilo, zalepila jsem to lepenkou.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi přišlo velmi levné a recence byly dobré. Nemám moc času probírat se obchody a tak většinou nakoupím v jednom z prvních e shopů kde mají věc kterou potřebuji za cenu která mi vyhovuje. Nicméně jsem se trefila do špatného období, jak se ukázalo. Po několika dnech zaplacení jsem posílala email v jakém stavu je moje objednávka. Nic. Poté jsem tedy napsala znovu aby mi vrátili peníze, že se mnou nikdo nekomunikuje nebo at mi napíšou kde je můj balíček. Odpověď přišla po několika dnech, kdy mě paní, která očividně jediná obstarává tento eshop, napsala že měli doma problémy atd. Napsala mi srdceryvný email, kde mi nezapomněla vynadat, jak můžu upřednostňovat objednávku před lidským životem, atd. No skutečně jsem neměla slov. Já mám své klienty a v životě bych si toto nemohla dovolit, pokud ke mě přijdou, abych jim řekla, že dnes řeším svého syna nebo bych je úplně ignorovala. Konzultovala jsem toto chování i v práci, protože dle paní na eshopu jsem jen mladá a nezkušená která má asi skvělý život a nikdy nic nezažila... další bod nad kterým jsem zůstala stát jak mi může někdo komu jsem poslala peníze za objednávku něco takového napsat.. a všichni jsme se shodli, že by mělo být automatické, pokud máte eshop nebo jakýkoli jiný podobný servis, tak musíte mít zodvědnost a zajistit spokojenost zákazníků, ikdyby se s vámi dělo cokoli. Stačilo možná pouze napsat, omlouváme se, čekáme na zboží, měli jsme probémy, hned jak to pujde odesleme objednavku. To by mi bohate stacilo. Místo toto jsem si ale vyslechla výlev citů. A pokud si tohle paní nekdy bude číst, tak moje nejlepší přítelkyně mi zemřela na nemoc, ze které se váš syn zjevně uzdravil. Tak příště, až budete říkat, že vy lidem neubližujete, zkuste se nad tím více zamyslet...

    Omlouvám se za příšernou recenzi, ale tohle se mi stalo poprvé a byla jsem z jednání naprosto v šoku. Jinak bych zde ani nic nepsala, každý máme své starosti a já jsem velmi tolerantní člověk ale co je moc je moc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá doba doručení, zboží stále nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • po objednání mi přišlo potvrzení, ale tím tento obchod pravděpodobobně skončil, stránka je již nedostupná, nikdo se mi jiz neozval.

    Reakce obchodu Animals Shop

    Dobrý den vážená paní Vágnerová,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace, ale provoz obchodu byl z organizačních důvodů na čas přerušen. Nyní už vše funguje tak jak má, takže pokud jste na nás nezanevřela, rádi Vás u nás opět přivítáme a jako kompenzaci nabídneme slevu, klidně se připomeňte.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Jana Velíšková
    Animals shop

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si kalendář, který byl momentálně ZDARMA,je moc hezký, jsem spokojená, akorát mě zarazilo, když je tam ZDARMA, načítají se mi tam nějaké položky a není mi jasno za co, vylezlo to až na asi 245,-kč. Na kilik by mě proboha přišel ten kalendář, kdyby nebyl zdarma??? Míla

    Reakce obchodu Animals Shop

    Dobrý den,
    to jste si asi spletla internetový obchod.

    U nás jste si objednávala krmivo Pro Pac pro pejska. Kalendáře žádné nevedeme a doprava je u nás vždy od 799,- Kč zdarma.

    Doufám, že Heuréka tuto nepravdivou recenzi stáhne.

    Andrea Veselá
    Animals Shop

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • v klidu a pohodlí
    • nikde v obchodě to u nás neměli

    bez reakce