• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Pardon, zakoupil jsem pro školu bzučák. Ten má ovšem drobnou vadu, že bzučí tak strašně tiše, že to u žáků při nácviku dlouhých a krátkých slabik stejně jako i při čtení v podstatě téměř není slyšet. Ovšem světýlko svítí krásně, takže hodnotit lze známkou 3- až 4.

    Reakce obchodu AMOSEK.cz

    Dobrý den, pokud bzučák pro dyslektiky nebzučí dostatečně - jedná se pravděpodobně o chybu daného kusu. Výrobek je v takovém případě možné reklamovat. Omlouváme se za komplikace. Lukáš Udržal, Amosek.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Fotografie zboží neodpovídaly zcela zboží, které dorazilo.

    Reakce obchodu AMOSEK.cz

    Dobrý den, za chybu se omlouváme. Pokud nejste se zbožím spokojená, kontaktujte nás.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • internetovy obchod, velky vyber
    • Jedna z tabulek Logico primo byla poskozena a nepouzitelna, po telefonickem dotazu bylo sdeleno, ze je to chyba prepravni spolecnosti, ta se odkazuje na prodejce. Bohuzel jsem jiz v zahranici a nemam moznost to resit (vratit zbozi, reklamovat)

    Reakce obchodu AMOSEK.cz

    Dobrý den, mrzí mě, že Vám přišlo poškozené zboží. S námi (s prodejcem - www.amosek.cz) jste situaci zatím neřešila. Rádi Vám s reklamací pomůžeme, kontaktujte nás na 466 310 046. Není nám známo, kam směřoval Váš telefonický dotaz.