Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nepružní a neochotní zaměstnanci

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    jestli Vás mohu poprosit, můžete to nějak lépe specifikovat (jaká to byla neochota a nepružnost, popřípadě s kým jste jednal apod.), můžete napsat na email [email protected]. Budeme se pak na Vaši zpětnou vazbu reagovat . Neustále pracujeme na zlepšování komunikace se zákazníky a zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jiná cena při nákupu, která byla 294kc a cena při převzetí byla 388kc. ČR

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    poprosím Vás podívejte se pořádně na fakturu, cena dílu je pořád stejná 294 Kč, zbylá částka je doprava k Vám! Nemůže se stát, aby díl stát najednou jinou částku, cenu dopravy vidíte při objednávání a ta jak také pořád stejná.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • koupeno o 200kc levneji

    celkove spatne prezentované proto jsem to zrusil

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží bylo špatně zařazeno na Heuréce ale ne naši vinou, Heuréku jsem na to upozornil a sjednali nápravu, jednalo se o jiný EAN kód než byl ve skupině.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevedia vystavit fakturu ked je zaplatena kartou hned na firmu s IČO A DIC
    • pani Kvasničkova nevie komunikovat a stale su vravi len to svoje

    pri upozoneni ze mi nepresli udaje na firmu pri platbe kartou mi p.Kvasnicková povie ze som to nemal platit kartou ale zalohovou fakturou
    nevie dat do faktury ICO a DIC co podla zakona musi dat
    tovar som potreboval poslat hned a nie za 3 dni kedze som potreboval na suciastku na kotol az nemrznem
    pani ma podla mna viac rokov a je zaostala v rieseni veci co sa mi stava malokedy ....

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Uvedu to na pravou míru. Zboží jste objednal jako fyzická osoba, firemní údaje jste nevyplnil, ikdyž jste mohl. Zboží jste už obdržel. Po 3 dnech po převzetí zboží chcete provést změnu na firmu, ale to znamená vrátit zboží zpět k nám, doklad se stornuje, vystaví se dobropis, pak udělat novou objednávku / fakturu na nové údaje a zboží odeslat a toto jste neakceptoval.

    To, že něco nevyplníte, přeci není naše chyba a jak tuto chybu napravit, o tom jsme Vás informovali.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • dne 8.8.2023 jsem dostal potvrzení objednávky a potvrzení platby. Dneska na svůj dotaz mi přišla promptní odpověď, že zaúřadoval tiskový šotek , omluva a informace, že objednávka je právě odesílána.
    M.K.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu, která vznikla u nás, vše by mělo být již vyřešeno.


    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil(a) jsem poplatek za dopravu, ale produkt jsem neobdržel(a)

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    objednal jste 5.7. ve večerních hodinách, 6.7. jsme zásilku odesílali. Máte ji pořád připravenou na výdejním místě k výdeji, který jste zvolil. Nás jste ani jednou nekontaktoval, že by byl nějaký problém z vyzvednutím zásilky.

    S pozdravem Marek Winter.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodávky
    • Spokojenost

    Zadnou nemám

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    uvádíte samé klady ale obchod nedoporučujete. Jestli díl, který jste objednala je poškozený nebo nesedí, tak nás kontaktuje a vyřešíme to, popřípadě uveďte, s čím byl nebo máte problém k vyřešení Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodáno jiné zboží a na výměnu to zatím nevypadá.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel , knoflíky nevyhovuji, byť bylo uvedeno, že jsou univerzální a měly by pasovat i na náš sporák zn.: Hotpoint Ariston, kombinovaný sporák C35SP6R/HA. Tak se ptám - co dál....vrátit a vrátí se mi i peníze? Poradíte? Děkuji...

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Ano, zboží lze vrátit (odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží viz. obchodní podmínky). V případě, že si nejste něčím jistá nebo si nevíte rady, tak je dobré se prvně zeptat nebo nás kontaktovat, u každé položky je dotaz ke zboží.
    Děkujeme za hodnocení.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si planžetu do holícího strojku Braun S3. Obdržel jsem planžetu která se do holícího strojku nehodí. Mám 2 strojky jeden nový a jeden starší. ani do jednoho tato planžeta nepasuje.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že planžeta nepasuje, můžete nás kontaktovat a zjistíme, proč nepasuje nebo kde vzniknul problém. Můžete také odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od nákupu. Bohužel pouze z toho textu na Heuréce, že nepasuje planžeta nelze nějak vytvořit závěr, kde je chyba.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s víc zamněstnanci.Je to chyba.Stačil by jeden zamněstance,který ví,co zákazník žádá.

    Nevýhodná

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    zkusím to tu znovu popsat, potřeboval jste ovladač k satelitnímu přijímači a sám jste si na eshopu objednal dálkový ovladač k TV, po té co Vám přišel tento ovladač, tak Vám nefunguje na Váš typ přístroje, ovladač jste si objednal sám bez naší pomoci. Po té jste nás kontaktoval s tím, že Vám ovladač nefunguje, dostal jste přímo ode mě informaci, že můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů (je to uvedeno i v obchodních podmínkách) a zboží vrátit, nabídnul jsem Vám, že když mi zašlete typ přístroje nebo foto se štítkem typu přístroje, tak se budeme snažit najít správný ovladač, po sousedovi jste poslal foto ovladače, kde ale není uvedeno žádné označení, podle čeho ho identifikovat a znovu jsem požádal Vás i souseda o typ přístroje, k čemu ovladač potřebujete - zatím bez odpovědi, komunikoval jste Vy i Váš soused pouze se mnou. Tak to shrnu, bez uvedení typu přístroje Vám ovladač nedokážu dohledat.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

    • Zasíláte zboží které si zákazník neobjednal!!!

    Nejsem spokojen, protože posíláte zboží zákazníkům, kteří si jej neobjednali.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Tuto objednávku jste 5.12. stornovala emailem, takže jsme ani žádné zboží nemohli odeslat, pravděpodobně reaguje na jiný eshop !!! Od nás jsme nic neodesílali!

    Dobry den,

    Poprosím o zrušení objednávky, jěšte planujeme doplnit par veci.

    Dekuji


    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi něco jiného než bylo objednáno a internetový obchod vůbec nekomunikuje a nic neřeší.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    správné zboží jsme Vám odeslali bezplatně na Vaši adresu. Na email, který jste odeslal, jsme Vám odpověděli a reklamaci vyřešili, takže informace, že nic neřešíme nebo nekomunikujeme není pravdivá. V těchto dnech může docházet ke zpoždění 2-3 dny a je to dané obrovským objemem práce.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

    • cena zboží 60 Kč, cena dobírky 200 Kč ????? stačilo by zboží do bublinkové obálky a přes poštu poslat a pojistit

    Navíc nabídka na internetu nedostatečně vykresluje párový vypínač, takže mi přišel úplně nevhodný typ a navíc v obálce tak zalepené, že při jejím otevírání se zničil dodací list..... Typ jsem opsal ze starého, kde část číselného označení byla, ale spínač naprosto jiný

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Celková cena byla 196 Kč včetně zboží, takže žádných 200 Kč za dobírku - podívejte se prosím na fakturu, že to tak je. Mohl jste si vybrat levnější službu PPL parcel shop nebo GLS parcel shop nebo zásilkovnu, vybral jste si GLS balík, mohl jste to zaplatit kartou nebo převodem Online z účtu a ušetřit dalších 42 Kč za dobírku, platbu i přepravní službu jste si vybral Vy - byla to Vaše volba, možnosti levnější dopravy tam jsou. Vždy vidíte rekapitulaci objednávky než objednáte zboží, mohl jste objednávku ukončit nebo nás kontaktovat. Co se týká nedostatečně vykresleného obrázku, stačilo před objednáním napsat, co potřebujete - jestli rozměr, lepší fotku atd. - na všech stánkách je i poptávkový formulář. Běžný zákazník, když si není jistý, se zeptá a neobjedná si něco, čím se není jistý nebo neví, jak to vypadá a zda-li to bude pasovat. Co se týká zalepení obálky, tak je zalepena pouze z jedné strany a lze ji otevřit i z druhé strany nebo z boku. Máte také právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Nás jste vůbec nekontaktoval ani nenapsal email nebo zavolal, prostě nic, jen jste si postěžoval na Heuréce, ale Heuréka to za Vás nevyřeší.

    S pozdravem Marek Winter.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný kondenzátor 180 uF byl doručen rychle, ale součástka má hodnotu 166 uF

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    tento typ kondenzátoru se vyrábí ve výrobní toleranci +/- 20 procent, je to uvedené v katalogovém listu kondenzátoru a kondenzátor toto splňuje. Druhá věc je, jakým způsobem byla měřena kapacita, zda-li Vámi naměřená kapacita odpovídá skutečnosti, můžete mi prosím zalsat na [email protected] jak a čím jste kapacitu měřil?

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha doba odeslání zboží. Zboží podle informací na strance skladem ihned k odeslání objednané před vic jak týdnem zatím neodeslano. Komunikace ze strany obchodu kromě potvrzeni objednávky nulová.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se, k chybě došlo na naši straně v logistice, dnes obratem zásilka odchází, zítra bude u Vás.


    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    objednávka byla vytvořena 13.6. odpoledne, od nás zboží odcházelo 14.6. Neevidujeme od Vás žádnou zpětnou reakci, že by byl s dodáním nějaký problém. Můžete se obrátit přímo na mě, jestli je s něčím problém nebo jste dostal jiné zboží na [email protected] .

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velmi špatná komunikace obchodu

    Objednal jsem položky viz. níže, čerpadlo přišlo ok, ale těsnění úpně jiné s tlouštkou 1,78 a určitě né určené na kávovar JURA. Po dotazu na obchod mi přišla tato odponěď - Stavte se a kroužky vyměníme pokud zde najdeme odpovídající náhradu. Odepsal jsem, že to mám do obchodu 85 km a přijet nemohu, takže potřebuji najít jiné řešení. Reakce obchodu je dodnes nulová.

    O-kroužek d=3,4 X 1,9mm, těsnění kávovaru
    DeLonghi, JURA
    Čerpadlo ULKA EX5 48W / 15 bar ES19076 kávovar
    SAECO

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    kroužek jste zakoupil v přímo v prodejně v Hradci Králové, kolega nemohl předpokládat, že jste ze vzdáleného místa, reakce nebylo nulová, kolega Vám odpověděl a čekal na Vaši odpověď. Těsnění máme značené jako 1,9mm a má výrobní toleranci 20 procent, takže 1,78mm spadá do tolerance, kolega Vám navrhnul objednat jiné těsnění, které nebylo skladem a ano, byla tam delší dodací lhůta, těsnění nakoncec dorazilo a vše by mělo být v pořádku.

    S pozdravem Marek Winter

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ame nereaguje na emaily,nebylo mi dodáno co jsem objednal,chyba ze strany ame nebyla napravena

    negativní názor na obchod

    Reakce obchodu AME.CZ

    z 12.3.2022 Dobrý den,

    po telefonickém rozhovoru Vás kolega požádal, aby jste nafotit díl, který jste dostal a poslal jeho foto s číslem faktury emailem na [email protected] nebo [email protected], aby jsem zjistili, k čemu vlastně došlo. Zatím jsme od Vás email nedostali. Poprosím Vás, zkuste znovu poslat email na uvedenou adresu, aby jsme uvedenou situaci dokázali vyřešit.

    Upraveno dne 25.03.2022 zákazník se do dnešního dne opět neozval.

    S pozdravem Marek Winter, KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byla účtována cca o 40,- Kč vyšší cena.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    můžete mi prosím poslat na [email protected], kde byla účtována o 40 Kč vyšší cena? Abych to mohl prověřit.

    S pozdravem Marek Winter.